Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ja hoor BB.... was even een momentje. ach en ik was toch alleen dus laat maar vallen die waterlanders.. ( alsof ik ze in zou houden als er iemand bij is..Not!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik vond het wel een leuke tractatie voor jou aan ons Tina:P maar je hebt gelijk, hier zit de stemming er al in en daar moeten we maar weer afwachten he. Nog maar een mandarijntje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: jane4Tina aan jou de eer het eerste draadjevan 2012 te openen op je verjaardag;)quote> Ik ben ook jarig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dank je wel Will, Jopie. nu stoppen hoor anders begin ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha Rudy jullie daar ook alle goeds voor het nieuwe jaar we missen je delen wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dan mag jij Mups:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik doe nog een laatste toost voor vanavond, cola ... burp. En dan lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nee Jane, je had gelijk. Tina kan dat veel beter. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ze wil niet. we wachten gewoon af, komt vanzelf goed. ik ga ook lekker even op bed lezen tot de herrie wat afneemt slaap lekker allemaal en strakkies lekker fit weer op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dankje wel Jane, jij begrijpt me hé Mupke er bovenop. Have fun girl, what a date for your birthday !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jopie, voor jou zou ik een speciale ode willen doen, voor je soms lange teksten, voor je begrip, voor je gevoel, voor je deelbaarheid, voor je "zijn".......chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dankjewel Will. Het is nep hoor. Ik hou - net als een heleboel andere mensen hier - mijn verjaardag geheim. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Luitjes, ik ga ook naar bed, nu maar hopen dat het lawaai wat afneemt. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 slaap lekker allemaal... ik wacht nog een half uurtje...dan nog lekker even een stuk lopen met de honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mup, nep of geen nep, hou het dan maar bij voor "the real thing" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 voor diegenen die er inkruipen. Maak er nog een fijn nachtje van xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Alle lieve Frummels een heel goed nieuwjaar! Morgen lees ik wel terug. Nu mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Slaap ze liefje, in gedachten ben ik bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Toch even buiten geweest, contact met de buren, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Nieuwjaar, pff gelukkig dit hebben we weer gehad. En voor alle alleenstaande frummies Happy Newyear En voor alle samenwonende alleenstaanden Happy Newyear En voor de resterende happy few Happy Newyear Ook in dit nieuwe jaar Joe make m:heart:y Day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Jaap moet je iet eens gaan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Zo 2012 is begonnen, Het feestgedruis heb ik voor vandaag maar gelaten voor wat het is. Niet de stad in dus. Dat komt later dit jaar wel weer. Op een gewone nacht. Allemaal de beste wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja, dat ga ik straks doen. Maar ik ben jarig zag ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dan mag ik wat later naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Da's snel, we zijn nog geen twee uur onderweg, dit moet voor jouw een top jaar worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden