Gast Hannah1 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 goedemorgen symbolisch ga ik vannacht 1 vuurpijl afschieten voor alle rottigheid die er gebeurt is. Ook voor jullie. En dat de mooie dingen in de lucht blijven hangen of weer neerdalen op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen allemaal:) Idd een jaar om op teug te kijken jopie. Er is veel gebeurd, veel veranderd, bij velen ons en vaak ten goede. Dat is iets om over na te denken ja.... Vandaar dat ik zo vroeg wakker was mss na mijn avonddienst... Lag al vanaf 05:00 met mijn open wijd open. Vanavond nog 1 en mooi voor 00:00 thuis bij de familie. Zal waarschijnlijk de hele dag een beetje rondlopen met een gevoel wat er allemaal veranderd is dit jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen, thee is al klaar. cola bij Joop in de kk. Straks lekker vroeg de boodschappen in huis halen. Hondje eerst uitlaten nu er nog niet geknald wordt. Wat mij betreft mag het lekker blijven regenen, scheelt een hoop geknal hoop ik dan maar. Heb helemaal niets met vuurwerk, dat sierspul vind ik wel mooi, maar heb er nog nooit een cent aan uitgegeven en dat harde geknal... vreselijk. En terugdenken aan het afgelopen jaar.. ja, ook natuurlijk, doe ik eigenlijk al een paar dagen. Het is hier ook een jaar geweest dat boordevol met allerlei zat, mooie gebeurtenissen, maar ook heel verdrietige. Eigenlijk alles bij elkaar wel heel veel voor één jaar... De verdrietige dingen hebben een plaatsje gekregen, de goede koester ik. En dat wordt de basis waarvanuit ik 2012 inga. Smikkie, heerlijk dat je op deze manier aan 2012 kunt beginnen, geniet er van. En hou het vast. En nu, hup in de benen en aan de slag Yvonne.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen, Hoi Yvon ik ruik de koffie al, lekker heb ik zin in. Heb zelf nog niet heel veel nagedacht over het afgelopen jaar. Zit eigenlijk meer naar te denken over het komende. Wil er een goed jaar van maken. Weet nog niet precies hoe en wat, ben alles kwijt. Maar ach wat is alles, dat is een ruim begrip. Bij mij gaat het alleen om goederen, geld en werk. Een huisje heb ik ook snel gevonden en de rest..........daar werk ik aan. Heb alweer advertenties op Mp gezet om wat te verkopen en dus weer wat geld te verdienen. In het begin van dit jaar ben ik een goed vriendin verloren, zij was ernstig ziek. Beter dat ik daar nog even extra bij stil sta, zij zou ook gezegd hebben....... kom op, ook dit komt weer goed meid!!!!!!!! Zo en nu aan de koffie..............!!!!!!! ** typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 goede morgen frummels. terugkijken MMMhh liever niet. wordt daar niet helemaal vrolijk van en kan dat niet gebruiken. dus maar vooruit kijken en er een schitterend jaar van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Oh en Igor, ik heb trouwens vast de oven aangezet, voor de croissantjes. Tenminste ik hoop dat je daar aan gedacht hebt, want het is toch weekend................. En ik heb er zo'n zin in!!!!!!! ** weer een typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 pippie eigenlijk vindt ik zoiets voor de zon en feestdagen hoor. het geld groeit me niet op de rug. maar vooruit je had je erop verheugd, ik zal er even wat bakken speciaal voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 zo en nu de douche. snoepje ligt toch nog op 2 oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Oeps.....Igor, ik dacht elk weekend haha. Maar laatste dag van het jaar, misschien toch heel klein beetje feestdag??? Ik heb trouwens beleg hoor, kaas en/of hagels!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 chocohagels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ja echte hagels................!!!!!! Wel een bordje er onder hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik ga nog even wat doen. mocht ik jullie niet meer 'spreken' dit jaar, allemaal een heel goed uiteinde en een fantastisch nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 fibo thanx je maakt me weer wat vrolijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 goeiemorgen mensen nog niet helemaal wakker maar de gasten wilden eten om 8.30 u dus ik heb snel wat van ons buffet gepakt de cola maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen allemaal, wat is het nog donker, van mij mag het warm water gaan regenen. Het lijkt hier in de buur al de hele nacht op oud en nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goeie morgen lieve mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tja ik heb eigenlijk geen goeie voornemens het aankomend jaar. Als het zo loopt als dit jaar, ben ik al dik tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen iedereen! Strakkies na het ontbijt even langs de kapper, lekker met een nieuw koppie het nieuwe jaar toe lachen..! Vanavond word er voor mij niet gefeest, want daarvoor ben ik nog te kort droog (morgen 2 weken). Dus deze jongen blijft vanavond lekker thuis en gaat voor zichzelf duimen dat hij een leuk prijsje weet te scoren met de staatsloterij Ik wens iedereen een gezellig en droog uiteinde en morgen allemaal weer fris en fruitig op het forum te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mijn goede voornemen is alle voornemens los te laten en goed voelen wat per moment mijn volgende stap zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik heb ook niet echt goede voornemens, gewoon per dag bekijken, da's voor mij het beste. Over het afgelopen jaar kan ik kort zijn, het heeft mij veel gebracht maar ik heb ook een hoop los moeten laten. Al met al ben ik niet echt ontevreden, vandaar dat ik maar doorga op de ingeslagen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha Danny 2 weken is best wel iets om te vieren hoor het is dus zaak een gezonde manier van vieren en belonen te vinden voor je, want dat blijven belangrijke dingen. Een nieuw koppie is daar een mooi voorbeeld van, dus dat die kapper er wel iets moois van maakt! En ook hier, tegen mijn eigen principes in, 2 halve staatsloten gekocht van mijn kadobon. Het heeft zijn geld al opgebracht aan dagdromen, lijstjes maken in gedachten aan wie ik graag geld zou geven, welke dingen echt nodig zijn en wat gewoon leuk is om te doen zonder door te schieten in extreme spilzucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik zag laatst op de tv dat je 0,004% procent kans hebt om iets te winnen in de staatsloterij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden