Shahire Geplaatst 18 december 2011 Rapport Geplaatst 18 december 2011 Woman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2011 Rapport Geplaatst 18 december 2011 Woman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire Albert
lady jane Geplaatst 18 december 2011 Rapport Geplaatst 18 december 2011 Woman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire Albert Jane
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Geplaatst 18 december 2011 Woman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire Albert Jane Ans
Otje Geplaatst 22 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 december 2011 En hebben jullie nog tips ? Ik haal veel leuk drinken in huis, exotische sapjes enzo. En films. Het is toch een ongewone dag he, heb wel eens geprobeerd een gewone dag van te maken maar dat lukt mooi niet. Ben een heel goed boek aan het lezen, 'De Ontembare Vrouw' (een aanrader, dames, knap je van op). Misschien dat vriendje blijft. 4e keer dat we elkaar zien. Hij komt kerstavond. Nog niet zeker of hij hele kerst blijft, want dat is best lang voor een 4e date... Dus ook plan maken voor een solokerst.
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Geplaatst 26 december 2011 Voor de kerst meld ik me vast superdroog af gister na werk even zoiets van: hmmm maar dat kwam denk ik meer omdat de clienten wijn bij het eten zaten te drinken en ik daar op dat moment geen enkele moeite mee had, meer even bij het naar huis fietsen. 1e droge kerst sinds jaren zit er op....op naar volgend jaar!
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Geplaatst 29 december 2011 mijn kerstdagen zijn ook zonder alcohol verlopen kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst was
bolletje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Geplaatst 29 december 2011 Originally posted by: AnsWoman Sowhat Desi Marc snoepje Shahire Albert Jane AnsBol
Shahire Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Geplaatst 1 januari 2012 Zoals ik met mezelf had afgesproken: droog de overkant over :D:D Alle goeds voor 2012 en dat jullie wensen mogen uitkomen!!
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Geplaatst 2 januari 2012 Ben ik dan de enigste? Hmmmm.......... lijkt me sterk
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Geplaatst 2 januari 2012 Dank je Jopie ga er volop tegen aan!!
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Geplaatst 2 januari 2012 Vast niet de enige Sha hier nog een
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden