Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 @Teveel, Speciaal voor jou ga 'k een uitg'breid verslag doen van mijnen stoelegang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dhen! Zo is het! Ik was nooit verslaafd Ik zie wat je zegt Zie je mij Wat heb ik te maken met die troep Ik verfoei het niet meer Da's mooi Geloof ik Dag Dhen! Het ga je goed! Fijn dat je er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Een mooi jaar voor je! Leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Voor jou ook een 2012 dat helemaal mag worden wat jij wenst, hoopt en verwacht... Mooi bericht trouwens hoewel voor mijn enige relativering op zijn plaats is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Op uw plaatsen... Rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Als dat het interessantse is wat je te brengen hebt moet je dat doen Gunn, ik zal het niet lezen. Dan is trouwens die kramp een gering probleem, je hebt dan geen dokter nodig maar een psychiater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik lach stiekum.. Ik mot je niemand niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik weet het niet Marjo, ik liet mij ook wel eens in de .... ...... totdat ik zelfs daar weer verder in ging totdat ik bij de pijn in mij kwam en begreep dat ik die pijn was geworden en dat toch niet wilde zijn. Jaren later ging ik aan de zuip totdat ik die fles werd er zat geen wezenlijk verschil meer tussen de leegte van de pijn het zogenaamde genot of de leegte van de fles, ik was leeg, ik was op. Nu is er meer al is het goed verstopt zo af en toe, denk dat ik dit liever heb, voor mij wezenlijker. Ik verfoei de troep niet, wel de leegte die het mij bracht. Leef yep maar hoe is een keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Smikkie! Doe mij je nr even Heb nog dezelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 @Teveel, Óf je doorgond de scherts niet of je bent g'woon stikchagrijnig. Hoe 't ook zij, 'k ga 'm een ei geven! Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dhen. ik wens je een heel goed 2012 toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Okee Dhen! Ik snap Het gaat om hoe Ik weet dat je hebt gezien Ik vind je lief Vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gunn, Ik zag de "smile" te laat, sorry. Slaap lekker en trek het je niet aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 we zijn lief fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Luzac jij natuurlijk een heel prettig en adb. voor 2012 toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dat zijn we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Trust! Haddock; Mochtst mei leaze Folle lok en seine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Verkeerd gespeld Maar hij snapt het wel Mocht ie het lezen.. Trust allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dag lieve mensen, Eindelijk even tijd. Allemaal een goed, gezond en mooi 2012 gewenst! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.......... Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2012 toegewenst. Ik hoop dat iedereen datgene voor elkaar kan krijgen wat hij / zij nodig heeft ! Liefs, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Moet morgen toch werken. Ben er nog niet helemaal voor in de stemming. Hoewel ik niet gedronken heb ben ik toch kapot. Viel zelfs vlak voor het eten op de bank in slaap. Dat heb ik bijna nooit. Het leven kabbelt gewoon weer door. Niets aan te doen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 goeie avond allemaal en de beste wensen, ik was eerst aan het bijlezen maar jullie schijven te snel, dus als ik wat gmist hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: SmikkieJe wordt oud Jaap:Dquote> Ja, ja wrijf het er maar in. Ik ben van 1972 dus dit jaar word ik 40.En hier en daar wordt het haar ook al wat dunnerEn grijs was ik al.Maar ja jullie zullen wel zeggen, dat ik nog een jonkie ben.Nou, zo voelt dat niet altijd meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden