BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Vlgs mij is kinderen maken en baren nog één vd gemakkelijkste dingen... Zeg ik voorzichtigjes want heb nooit gebaard. Maar als ze er inzitten komen ze eruit. One way or the other. En dat van die rust én onrust snap ik. Bor, dacht dat je alle drank had weggegooid. Leuk gevonden, heb zulke ontwenningsverschijnselen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Foei, 'k heb ineens krampen in m'n buik! Twee volkoren boterhammen met cottage cheese en kersenjam met een kop groene thee is toch kwalijk zware kost te noemen, wel? Nou, een kop krampstillende kamillethee dan maar. En een bezoek aan 't toilet zou ook wond'ren kunnen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Go Gunn:o Ik ben al die vette bagger zo langzamerhand wel een beetje zat. Nog een paar appelflappen te gaan en morgen maar een klein beetje detoxen. Gewoon eten dus. Alles weer een beetje gewoon. Gedij niet zo goed zonder vaste structuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Alle nu aanwezige frummers, Vandaag heb ik al twee keer alle mensen een gelukkig droog jaar gewenst, zonder uitglijders, en dat in diverse bewoordingen. Maar ... het kan niet vaak genoeg gezegd worden dus hierbij nogmaals. Succes en doorzettingsvermogen voor allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik heb het wel gelezen Bor. Vind het een mooie reden, that's all. Morgen dan maar weer dag 1 meid. Bek opt stuur, schakel de hulpdiensten in en doe wat nodig is om droog te staan en nuchter te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Bor ik sluit me aan bij BamBam. Je bent zover gekomen. Dus morgen ga je er weer voor. Veel liefs en ik zal aan je denken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Daar zou je maar zo gek van kunnen worden Doe'k niet Ben ook al wat ouder Maar Pfffff!!!!! Wees gerust, wil jullie ook nog niet kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: jopiezieke geit, gunn?quote> Die uitdrukking b'grijp 'k niet helemaal. Verklaar u nader, Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik voel me net een herdershond. Vandaag probeer ik contact te hebben met alle mensen van wie ik weet dat ze het moeilijk hebben; hier en buiten het forum. Natuurlijk kan ik niet de problemen van iedereen oplossen, maar ik word er gewoon onrustig van. Niets aan te doen. We doen allemaal ons best. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Borrie had een groot bericht voor je maar heb het weg gedaan. Wil zo graag veel tegen je zeggen om je te helpen maar het lukt me niet om iets zinnigs te schrijven. Ik ben me kapot geschrokken echt. Goh je was zo goed bezig meid en wat jammer nu dat dat niet doorgezet is. Ik voel je een beetje beroerd hier onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Nou Bor Zo erg is dat toch niet Je bent onderweg! Keep on going! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Lytse die onrust vind ik heel normaal meis, het geeft toch aan dat je begaan bent met anderen en das een hele mooie eigenschap. Niet altijd even makkelijk maar wel heel mooi. Voor jou een bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Hee Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dank je Bol. Ik weet dat jij er ook last van hebt. Ik ga nu bankhangen, maar kom later op de avond weer even aanwaaien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Geniet maar lekker Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Bor, natuurlijk is het een reden van nix. En natuurlijk is het moeilijk om nu te stoppen. Dat begrijp ik maar al te goed! Daarom wens ik je toe dat je je hulpbronnen inschakelt en onderzoekt welke hulp je nodig denkt te hebben. Ik meen me te herinneren dat je destijds ook gestopt bent met je anti depressiva. Wellicht de moeite waard te overwegen dit te heroverwegen. Als je nou een jaar of twee droog staat kun je dan nog es bekijken of je weer moet stoppen metd e AD. Ik noem maar wat. Ik weet dat het moeilijk is. Dank je wel voor je eerlijkheid. Ik ben altijd blij met nieuwkomers en mensen die zich weer melden na terugval. Geen oordeel, nix van dat al. Wat jij nu weer doormaakt laat mij zien wat ik NIET wil. En ik weet wat ik kan doen om niet terug te vallen. Daarmee beweer ik niet dat het mij niet zal overkomen, echt niet. Ik bekijk het per dag en dat bevalt best goed. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid want het is geen gemakkelijke weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik dronk al Dit jaar heb ik ook kennis gemaakt met (hard) drugs Ik vind het niet erg Weet ik dat ook Niet te groot maken Alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Daar heb ik dus nix mee Het was wel grappig Durf eindelijk risico's te nemen De gevolgen neem ik ook Maakt mij niet anders dan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Nee joh, niet te groot maken:angry: Mar, er zijn mensen die verslaafd raken van hun eerste lijntje, spuit of wat ze ook maar doen. Grenzen zoeken, grenzeloos. Bekijk die foto's van mensen die crystal meth gebruiken es. Maar he, jij weet alles al. Alleen nog niet hoe je zonder drank/verdoving/onrust moet leven. Mss komt het nog, dat zou ik fijn vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Daarom. Je weet alles al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Later jongens en meisjes, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja Bam ik ken het Breekt weefsel af Ik heb het al gezegd toch Ik weet hoe het zonder verdoving is Nice! Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik ga ook Dat gejeuzel Dag lieve mensen Tot later! Wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 lieve Bor, Maar natuurlijk moet je het gewoon zeggen daar is niets mis mee hoor. Ik vertel aleen maar dat het mij veel doet maar dat is mijn eigen verantwoording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Borretje, gaat je weer lukken, zeker weten, er is geen weg zonder bochten. Marjo, ik vind je een moordwijf, love you Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden