Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Fleur! Verdullemedam, jij leeft ook noch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Meestal wel hé Gunneke Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Kom hier even iedereen een gezond en gelukkig en droog, als men dat wenst, 2012 wensen. Hier heb ik het goed gehouden. Niet veel gedronken op 31ste en was ook niet van plan droog te staan. Dat was een onmogelijke opgave waar ik was. Miss. volgend jaar anders. In ieder geval vermijd ik nu deze adressen. Voor de mensen met wie ik oudjaar zou gaan vieren eerder en droog, jammer. Misschien denken ze er niet over na. Dit moest ik wel even kwijt. Het heeft me wel een avond flink de das omgedaan. Maar goed. Eigen schuld. Niet jij NM! :-) In ieder geval, laten we dit jaar met een schone lei beginnen. Doe ik toch en het is wel zwaar s avonds..dan kom ik even kijken hier. In ieder geval wil ik er een mooi en fit jaar van maken! Yes. Heb toch een paar doelstellingen dit jaar die ik wil bereiken. Ik heb jullie wel gelezen hoor vandaag maar teveel om er op in te gaan maar lees mee dan. HAPPY NEW YEAR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Moet er vandoor Laters stoppels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: fleurtjeMoet er vandoorLaters stoppelsquote> Nou, dat was een bliksembezoek. Tot laterz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik wens Lady Tinne sterkte en hoop maar dat ze het er mee eens is, dat deze info over haar hier op het forum neer wordt gezet. Heb vanavond ook gekookte worteltjes gegeten. Die smaakten ook niet zo heel zoet, maar met een klodder mayo erop ging het best wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Mayo met extra mosterd, heerlijk bij worteltjes! Heb zelfgemaakte Spaanse tortilla op, en net kippensoep. De koelkast barst uit zijn voegen met eten en gezonde sapjes. Kennelijk associeer ik eten met veel gezelligheid. Ik zit in mijn eentje;-) en zoveel eet ik echt niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedenavond allemaal! Ook van mij even een bliksembezoek. 1e werkdag zit er op, net een uurtje gestudeerd, nu hond uitlaten en op de bank neerploffen. Weer een droge dag erbij, ben blij:rose: @Bol, wat is je schilderij mooi geworden zeg! @Snoep: las dat je het Ginger Beer hebt ontdekt, lekker hé? Welterusten alvast voor straks en tot morgen!Sterkte voor wie het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goh, 'k begin me toch dorst te krijgen. M'n strot is zo droog als een dot watten. Een goudgele kouwe klets zou er nu wel ingaan. Een goed gebrouwen pilsner uit Plzeň (Tsjechië). Ja, daar zou 'k een massamoord voor doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Je gaat goed Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Massamoorden zijn onder het geloof voldoende gepleegd Gunn! Dat is gelukkig niet nodig als jij wilt drinken. Is nergens voor nodig trouwens. Maar volgens mij zit je de boel te provoceren! Super hoor! Ik zie dat Ninte zich heeft aangemeld. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi Akelei en Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Maar Bol is het dan nix om adv te zetten of ff te kijken bij gratie af te halen op marktplaats ofo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Jeannet, Je hebt me door, lieverd. Maar er is wel deeg'lijk wat gaande in m'n hoofd. Nu 'k niet meer drink, ben 'k er juist constant mee bezig. M'n begeerte wordt niet meer vervult, en dan gaat de geest zeuren. Heel vervelend. 'k wil een boek lezen, maar m'n hoofd staat er g'woon niet naar. Hoe de zinnen te verzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou vond het een leuk excuus om je deze kant op te lokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Gunn, Lebbis begint over een minuut op tv. Misschien is dat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Akelei, 'k zocht naar een extremere variant van de uitdrukking. Om aan te geven hoe hevig de trek kan zijn d'eerste dagen/weken. 'k b'doel er verder niets onverkwikkelijks mee (zoals nazi-sympathieën, of zo). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: DieselNou vond het een leuk excuus om je deze kant op te lokken quote> Wie weet gaat dat nog wel een keer gebeuren Draak. Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lebbis heeft het over zuipen. Olifant in je hersenen, die wil van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Akelei, heb er ook last van. Stomen, paracetamollen maar helaas het wondermiddel heb ik niet. Citrosan is op, dat helpt meestal wel tegen het gammele griepgevoel. Sterkte ermee. Het gaat over:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik ga ook op mijn bank met een bakkie thee. En vroeg mijn mandje in. Voor straks welterusten allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Akelei, een doorgesneden ui naast je neer leggen, dus een halve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik heb geen lijst gehaald (sorry Bol en Jeannet) die hadden ze niet. ben de hele dag druk geweest met administratie, en nu moest ik toch echt even iets ouderwets eten nietwaar? Simpel dus snel klaar, en warm, uitsmijter yeeaaahh:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 truste jeannet:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Knappe lijst rechthoekig figuur, maar wel de juiste afmetingen, zoekt lift van het groene hart naar de Bollenvelden van Brabant welke knappe chauffeur neemt mij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden