Spring naar bijdragen

Maandag 2 januari 2012

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom hier even iedereen een gezond en gelukkig en droog, als men dat wenst, 2012 wensen.

Hier heb ik het goed gehouden. Niet veel gedronken op 31ste en was ook niet van plan droog te staan. Dat was een onmogelijke opgave waar ik was. Miss. volgend jaar anders. In ieder geval vermijd ik nu deze adressen. Voor de mensen met wie ik oudjaar zou gaan vieren eerder en droog, jammer. Misschien denken ze er niet over na. Dit moest ik wel even kwijt. Het heeft me wel een avond flink de das omgedaan. Maar goed. Eigen schuld. Niet jij NM! :-)

In ieder geval, laten we dit jaar met een schone lei beginnen. Doe ik toch en het is wel zwaar s avonds..dan kom ik even kijken hier.

In ieder geval wil ik er een mooi en fit jaar van maken! Yes. Heb toch een paar doelstellingen dit jaar die ik wil bereiken.

Ik heb jullie wel gelezen hoor vandaag maar teveel om er op in te gaan maar lees mee dan.

HAPPY NEW YEAR!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens Lady Tinne sterkte en hoop maar dat ze het er mee eens is, dat deze info over haar hier op het forum neer wordt gezet.

Heb vanavond ook gekookte worteltjes gegeten. Die smaakten ook niet zo heel zoet, maar met een klodder mayo erop ging het best wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mayo met extra mosterd, heerlijk bij worteltjes!

Heb zelfgemaakte Spaanse tortilla op, en net kippensoep.

De koelkast barst uit zijn voegen met eten en gezonde sapjes.

Kennelijk associeer ik eten met veel gezelligheid.

Ik zit in mijn eentje;-) en zoveel eet ik echt niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal!

Ook van mij even een bliksembezoek.

1e werkdag zit er op, net een uurtje gestudeerd, nu hond uitlaten en op de bank neerploffen. Weer een droge dag erbij, ben blij:rose:

@Bol, wat is je schilderij mooi geworden zeg!

@Snoep: las dat je het Ginger Beer hebt ontdekt, lekker hé?

Welterusten alvast voor straks en tot morgen!Sterkte voor wie het nodig hebben

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, 'k begin me toch dorst te krijgen. M'n strot is zo droog als een dot watten. Een goudgele kouwe klets zou er nu wel ingaan. Een goed gebrouwen pilsner uit Plzeň (Tsjechië). Ja, daar zou 'k een massamoord voor doen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jeannet,

Je hebt me door, lieverd. Maar er is wel deeg'lijk wat gaande in m'n hoofd. Nu 'k niet meer drink, ben 'k er juist constant mee bezig. M'n begeerte wordt niet meer vervult, en dan gaat de geest zeuren. Heel vervelend. 'k wil een boek lezen, maar m'n hoofd staat er g'woon niet naar. Hoe de zinnen te verzetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...