Fransje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hallo allemaal, Voor degene die het gisteren niet hebben gelezen: een geweldig 2012 toegewenst !! Zoals meerdere hier begin ik ook verkouden te worden..... Wil me voor de dagpact even droog afmelden. Iedereen nog een fijne avond en voor degene die gaan slapen, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Okay, Lebbis is echt in vorm, maar... 'k ben er niet voor in de stemming. 'k ga zo slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik vind het wel leuk, heb het nog nooit gezien. Is wel lache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: jane4Knappe lijstrechthoekig figuur,maar wel de juiste afmetingen,zoekt lift van het groene hartnaar de boolenvelden van Brabantwelke knappe chauffeurneemt mij meequote> Hahahaha wat ben je toch een lekker scheetje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedenavond Vissenkom omgeruild voor een heus aquarium Had iemand nog staan Blije visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 hadden ze ook nog een lijst Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 bleh......... wat een rotdag! Ben net nog wel even uur gaan zwemmen, duik nu maar weer mijn bed in,(droog) morgen komen ze kabel graven voor tv/internet, heb ik tenminste wat te doen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Niet gehoord Albert Zeker geen 60 bij 80 Moeilijk aan te komen de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik heb er een mensen alleen hij moet dus naar Brabant, wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bolll, ik wil hem wel voor je bouwen hoor. Hoe hoog is het doek ? Kan van grenen of eiken maken denk ik, stuur ik het gewoon op, miss dan het beste als bouwpakket, dus met hoekijzer om te schroeven en als jij hem kan lijmen. Of ik zet hem in elkaar met een dun plaatje hardboard ofzo, maar ben bang dat hij dan niet zo goed overkomt per post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou das ook mooi Jane, pfff war kom je vandaan joh, ............ach, tjah laat die het maar regelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Wat lief dat jij ook wilt helpen Dies. Ja ik zou kunnen vragen, mocht het met Jane niet lukken of mij d.a. maatje zou willen rijden zodat we hem zouden kunnen komen halen, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Eerst maar even Jane afwachten. De lijst zou eigenlijk dan zwart moeten worden dus maakt het niet uit of het van grenen, eiken, merbau of marantie is dan kan ik hier spuiten of schilderen dat is geen punt, maar even kijken hoe het nu gaat lopen met Jane. Anders ga ik moeite doen om, als jij hem dan wilt maken, hem te komen halen met die maat van me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bol, Je schilderij is mooi geworden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Kanjers ik wens jullie weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer. Dank je Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Welterusten, lief Bolletje. En vergeef me als 'k wat lastig was vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 En weeral zijn d'oogjes zwaar. 'k ga slapen, mensen. Morgenochtend nog een hoop huishoud'lijke dingetjes te doen. En vrijwilligerswerk in de middag. Welterusten. ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Even een korte terugblik op de dag. Deze dag voelde bijna als een dag met een kater. Concentratieproblemen in de ochtend, veel typefouten maken daardoor. En zo tegen het middaguur trok het weg. Vreemd. Slaaptekort denk ik. Dus ik ga netjes nu naar bed, hopende op een betere nachtrust. Ritme weer zoeken. Dat ik zo snel uit mijn ritme te gooien ben, verbaast me enigszins. Wat laat naar bed op oudjaar en een wat minder leuk bericht gister. Eens kijken wat de nacht me gaat brengen. Droom zacht. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hier niog zo een jaap het hoort erbij zo af en toe waarschijnlijk niks met drank maar meer met ritme en structuur te maken en anders mag het ook wel eens minder zijn, toch? slaap lekker voor nu allen:lips: truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dag allemaal, Voor vandaag meld ik me weer droog af. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 WEltrusten voor iedereen die gaat slapen. Ik ben er nog even. Kan de slaap toch niet vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 een goede nacht allemaal ZZzzzzzzzzzzoemmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Is er nog iemand hier???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik zat op hart van nederland te wachten en heb dus nog een stukkie gezien van harry potter veel te laat nu. nu is het bedtijd voor mij iedereen welterusten:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Weltrusten AR en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hoi Jootje, kan je ook niet slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden