Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: myriam7Bali is geweldig!Meer mensen daar wel eens geweest?quote> Geweldig!Ik weet niet eens meer hoe vaak ik er ben geweest.Ik zeg altijd; je haat het of je hebt het lief.Nou ik heb het lief.Ook lieve mensen/vrienden daar gekregen.Maar waar wij waren was niet de toeristische kant.Maar ik heb echt heimwee.Op dit moment kunnen we het ons niet verroorloven, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik doe ook mee met de ADB badderdag. De thermostaat staat hier op 25 graden maar vind het nog steeds niet warm. @Lenie, het is echt naar die lekkage. Vorig jaar met de sneeuw liep het hier binnen als regen langs de ramen, over 2 verdiepingen. Er is een zwakke plek ergens en telkens weer komt het water naar binnen. Nieuwe kozijnen geplaatst, regenpijp vervangen, alles boven in de betreffende hoek buiten dichtgesmeerd met waterglas of iets dergelijks. Een tijd geen last meer gehad maar pas was het weer raak. Nu is het droog gelukkig (net als ik:-)) Maar meis, sterkte ermee en ik hoop dat het snel stopt met regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 HIer ook echt een noodweer, in het Zuiden. De groene containers vliegen hier door de straat. Ik wou dat het ophield. Hier loopt er ook al water in een kamertje. Vind het griezelig weer. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 De avond voor de bom aanslag hebben we op dat terras nog even wat gedronken. Het was mijn tijd nog niet denk ik. Na 5 weken zijn we teruggegaan. Het hotel was leeg, restaurants gesloten, heel bizar allemaal. Maar ik heb nu echt heimwee. Mijn roots liggen gedeeltelijk daar. Ooit hoop ik weer te gaan, ook al heb ik vliegangst. Ik wil mijn lieve vrienden weer zien. Wie weet, gaat het er dit jaar weer een keer van komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Heb net boven even gecheckt, alles nog droog gelukkig. Jootje, wat vervelend. En buienradar is nog niet echt geruststellend. De weersverwachting voor de komende dagen ook niet hoewel het niet meer zal stormen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ongeloofelijk.... het laatste zonnetje gaat schijnen.?? ( bizar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 nu je het zegt Jeannet... de wind is ook gaan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Madelief, was dat de aanslag in 2002 of 2005 dat jij daar was? Lijkt me verschrikkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Het raam van mn schuur ligt aan diggelen..... Straks maar even opvegen al dat glas. Nu nog niet, als droog is. In bad geweest en Raksha bleef trouw doch waakzaam en oplettend het aansluitende atelier netjes en lief op me wachten. Weer een dikke plus en pluim en joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jootje bij welke grote stad woon jij dan? Want ik woon in brabant maar bij mij stormt het nog niet echt hoor. Puck is nog niet weg gewaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 sorry..... binnen een half uur...blauwe lucht en zon. # lampen maar weer uit doet# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Mir, het was in 2002. Ik wil je nog wel feliciteren met je huwelijk! Klinkt een beetje raar nu, maar ik vergat het eerder. Ik ben niet getrouwd, maar wel op Bali ten huwelijk gevraagd. Waarschijnlijk trouw ik nooit...... @ Bolletje, als je me een PBtje stuurt, kan ik reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 komt wel goed Woman... ze leren het vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: bolletjeJootje bij welke grote stad woon jij dan? Want ik woon in brabant maar bij mij stormt het nog niet echt hoor. Puck is nog niet weg gewaaid.quote> Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ook lekker in bad geweest maar de koude waterspetters door de lekkages waren minder leuk, mn boek werd er nat van:angry: op 6 plekken emmers en handdoeken; 4 die onder de loodlappen doorslaan dwars door de muren, een bij de dakpannen en 1 in de bijkeuken/keuken House for sale!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 en is de pijn al wat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik woon op een zuid-hollands eiland. Het was windstil en droog, maar nu begint het weer. Helemaal niet fijn, zeker niet voor mijn buitenkatjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ja Jopie? Weet je al iets meer? Hoe is het met de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hier in Enschede wapperen zowat alle vlaggen kapot behalve de onze Nog te nieuw, denk ik. Die van de ING zijn al aan flarden. Tja, de banken hebben het moeilijk he.... Jopie! Eerst je tuinset van het balkon en nu de kappen van de scooter?! 'k Zou maar binnen blijven als ik jou was...... Lenie! Droogt het al op of begint het weer? Ik blijf nog even op m'n werk. Naar de auto vind ik al eng, geloof ik... Ben, heel laf, niet op de fiets gegaan vandaag. Maar heb er geen spijt van...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 F5......... Jopie toch weg gewaaid?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: jane4Ook lekker in bad geweestmaar de koude waterspetters door de lekkages waren minder leuk,mn boek werd er nat van:angry:op 6 plekken emmers en handdoeken; 4 die onder de loodlappen doorslaandwars door de muren, een bij de dakpannen en 1 in de bijkeuken/keukenHouse for sale!!quote> frustrerend he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedemiddag allen, Weer heerlijk genoten van m'n vrije dag. Vanochtend even gesport, wenkbrauwen geepileerd en een zonnebankje gepakt. 5 km. in de storm en regen gefietst. Vanmiddag, de badkamer gesopt. Filter en wasbakje uit de wasmachine gehaald en schoongemaakt. Nog nooit eerder gedaan, maar met de gebruiksaanwijzing erbij toch gelukt. En dan ben ik toch zooootrots op mezelf he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 O Jane dat is ontzettend vervelend en daar is heel weinig aan te doen geloof ik. Hier is alles gelukkig droog en ik hoop dat dat zo blijft. Is toch een huis van ruim 100 jaar oud. Het werd hier net ook inene hardstikke donker. Wel gezellig hoor heb maar weer kaarsjes aan gestoken. Ja je moet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Wat een ellende, dat je zo'n lekkage hebt Jane, Wordt dat nog gemaakt dan binnenkort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Op mijn werk lekt het ook. En dat is eigenlijk heel gĂȘnant. Het is een bouwbedrijf en ze hebben het pand zelf gebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden