Lytse Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Wow Beer, Jaloers! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Wat is er Lenie, schrok je wakker? Tik tik tik plop plop plop....... Wat een toestand zeg. Hou je het nog wel droog in je huis?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jopie, wat eng. Kan er nog meer wegvliegen, plantenbakken of zo? Doe voorzichtig en ik hoop dat je tuinset voorzichtig landt zonder schade aan te richten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Lytse, dan ga je de volgende keer toch mee? Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: LytseHi Lenie,Is iedereen gelijk weer weg, of slaat je uitroep ergens anders op?Lytse.quote> hihi, nee hoor... wilde gewoon een hallootje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nouuuuu Beer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Lenie, speciaal voor Beer en voor jou ben ik nog even gebleven, maar de plicht roept steeds harder. Ik ben zwak en geef er gehoor aan. Tot later allemaal en ... neem vandaag de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 nee Beertje niet echt... de wind staat er precies op...er zijn 2 lekkage punten bij gekomen...heb nu 2 emmertjes staan en 3 handdoeken liggen... plus een stapel verse handdoeken voor als deze verzadigd zijn. maaaarrrrr????..... ik heb nog wel een tuinset. hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goede middag allemaal. Hoop regen en wind overal. Ik begin vandaag aan een nieuwe start. Het is nodig, anders komt er niets van me terecht. Vandaag alleszins geen alcohol. Ik ga het per dag doen. Dagpact: Fransje Albert Lytse MsLuzac Smikkie Nance Marc Ans Tine Jeannet Jootje En Myriam, nog van harte gefeliciteerd met je trouwerij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: jopiet gaat nu echt tekeerbeetje griezelig hier op vierhoogben net een tuinset armerdie vloog voor mijn ogen de lucht inhet balkon overdrie stoelen en een tafel1 stoel staat/ligt er nogweird.....quote> ik vind het heerlijk hoor die ellende zo op 6 hoog.( oke lekkage dan niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ha die Lenie! Moest vandaag wel aan je denken , ja, met dit weer! Hoop dat het tik tik tik niet te snel gaat.... En Beertje, goed dat je deze hobby hebt! Bol zei het al vaker de laatste paar dagen, goed als een mens nog andere bezigheden heeft, iets waar je je op kunt storten. En Lytse, goed je oefeningen gedaan in bad?? Moet nog steeds mijn haar verven, zie beginnend grijs, wrahhh, wou vanmiddag ook de badkamer in, maar nog niet van gekomen. Hier noodweer nu, incl. hagel!!! Jeetje! Noord-H. Mag wel ff kijken of mijn eigen tuinset er straks nog staat.. Waarom had ik ook al weer die ramen gisteren geboend??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: jeannetWoman, weet niet wat er met jouw hondjes is.Maar waarom moeten ze opgesloten?Is het handig om de radio aan te zetten als je weggaat zodat er toch geluid is in huis?quote> Weggaan gaat goed, ben ze nu aan het leren niet meer bij mij in de slaapkamer te slapen. Om te voorkomen dat ze aan mn slpkmr deur gaan piepen en janken doe ik ze in de woonkamer met de deur dicht. Dat is een verdieping lager. Met oordopjes in hoor ik het krabbelen aan de deur niet. Maar vanmiddag ging het onverwacht goed in mn andere woonkamer, die grenst aan mn slaapkamer. Maar ja de nacht is weer anders dan een paar uurtjes overdag...Lastig hoor. ik ga toch afwijken van het eerste idee, en zoeken naar de beste oplossing. Als Raksha lekker in de kledingkast wil slapen is dat prima toch, als ze zich daar veilig voelt. Elke hond is weer anders he...Zowie vindt het geen probleem, nooit gevonden ook, zij is zo relaxed. Raksha is erg aanhankelijk. Mishandeld dus beetje voorzichtig mee zijn. Vuurwerk is ook goed gegaan met een hoop liefde en bescherming ipv negeren wat iedereen adviseert..ze durfde zelfs dapper mee naar buiten, echt wel stoer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hoi Jootje!!! Haaaaa, daar ben je , goed zo, jij staat er ook bij! We gaan ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ga ook in bad. toedeloe tralala tirelidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 klopt Jopie...kan Bijna alles zien aan de overkant er van als het mooi weer is...tot Almere...Volendam etc aan toe....vandaar ook dat het harder waait denk ik. de loodlappen van mijn bovenburen zijn al vervangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik dender er vlug even tussen door, zit in de haven met stromweer en het is keidruk. Iedereen hier van recht uit mijn hart een fantastisch nieuwjaar maar vooral een goede gezondheid. Ik doe mee met het dagpact vandaag, mijn eerste in 2012. Het ga jullie goed, want ik met er gelijk opnieuw in Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 oef Will, dat zal niet mee vallen voor de schippers met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 jopie wou je die ene stoel niet naar binnen halen dan?? of ben je bang dat je zelf wegwaait en will ook een superdesuper 2012. en pas je wel op met dat kleine bootje op dat grote water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 keek net op buienradar....Nance?...wij hebben het ergste gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nou, het klettert hier anders op m'n dak.... ja, nou stopt het, heeeee, je zou een goede weervrouw zijn! Ala Helga vd Leur of zoiets???? Nee, het is toch weer begonnen, ondanks die 20 km verschil... Pak nog maar wat extra emmers ... Maar alle gekheid op een stokje: ik heb echt met je te doen, want leuk is anders!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Lenie, om 16.40 u is het bij jou en mij weg... nog eventjes. Hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hoi Diesel, Terima Kasih ! Inderdaad, die offergaven is echt speciaal. Niet alleen die dag maar elke dag! Het geeft iets heel bijzonders hoor. Al die mensen die zoveel voorbereiding maken voor de offers, dan zich aankleden voor dat ze de offer brengen. Ook de vanzelfsprekendheid, het gewone... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Getrouwd in Klungkung, foto's gemaakt daar in het kasteel! Je broers getrouwd met een balinese schone, jij? Ik heb veel mix jucse op heerlijk al dat fruit! We zijn als boeddhist getrouwd. Had heel wat voeten in de aarde voor dat we alles rond hadden maar is toch gelukt! Moesten voorlezen op zijn boeddhistisch ! Verzopen bij het surfen? Wij hebben onze ringen laten maken in Ubut, houten met zilver ringen! Hebben daar enkele dagen doorgebracht, ook heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hier is het ook noodweer! Sjonge jonge. Het is bijna nacht. Maar 1 gelukkie, als mijn tuinstel over mijn balkon waait, ligt het in mijn eigen tuin:-) Zal ook even op buienradar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: nancyLenie,om 16.40 u is het bij jou en mij weg... nog eventjes.Hou het droog.quote> wat een flauwe opmerking....whahahahasorry, ik word een beetje vervelend van die lekkage...ik ga maar even gehaktballen draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: BeertjeNance, Ans, Jopie Met dank aan Lytse Dinsdag 3 januari 2012: klassikale bad-dag der frummers (En 4 januari, en 5, en 6, en en en......)Madelief gaat elke dag, geloof ik. Die had 'em al eerder door..........quote> Hahaha! Ja ik ga elke dag in bad, dat heb je goed onthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden