rosa45 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik meld me op de valreep ook nog aan: Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Aicha Witte Rosa Ik meld me de tweede week van 2012 weer, we gaan nl een paar weken met vakantie. Ik wens iedereen; :rose:B)Hele Fijne Feestdagen en een Prettige JaarwisselingB) Veel succes met het drooghouden, gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Witte en Rosa er ook gezellig bij wordt gezellig 2011 uit, bedacht me vandaag even dat ik wel een saaie muts ben geworden maar dat is natuurlijk helemaal niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Zag ergens nog een draadje ontstaan, misschien moet deze dus even omhoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 nee Gab, dat ben ik al...hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 helaas......... heb ik het 25 en 27 dec niet droog kunnen houden, en geloof me, ik werd er niet leuker, spannender of wat dan ook van, eigenlijk baal ik als een stekker, maar ik ga er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isa40 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi , Ben nog vrij nieuw maar doe ook mee Isa Ps was gisteren in de supermarkt en raadt wat. Alcohol vrije champagne rose en rode wijn.........en bij ikea alcohol vrije gluhwein Geen drup alcohol erin en calorievrij Ps 2 blijf toch liever bij mijn thee s avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Aicha Witte Rosa Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: jane4GabyNiwiBolJaneTineSowhatJorisMarcVerranderingSuper1975FruitvliegKnuffiePMarQBorDinahDesiAlbertNikkieToineEkstertjeAichaWitteRosaIsasnoepjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Dagpact 31 december, Allemaal veel succes, en ook een fijne oudjaarsavond. Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Aicha Witte Rosa Isa snoepje Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik begin t nu toch wel moeilijk te krijgen want ik zou best met een drankje willen proosten op het nieuwe jaar maarja ik zit nu op bijna 7 maanden zonder alcohol en dat moeten er meer worden, dus geen alcohol met de nieuwjaars wissel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 MarQ moeilijke momenten zijn de mooiste om te overwinnen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 nu op 25 en 27 december na, heb ik het gered, niet helemaal, maar zo'n mooie score was me nog niet eerder gelukt! Dus best trots! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hier droog de feestdagen door gekomen, ging gemakkelijker dan vorig jaar. Merk dat ik zo mijn lastige momenten blijf houden, maar dat de scherpe randjes eraf gaan. Dus nu op naar een alcoholvrij 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hier ook droog het jaar uit en in. Eigenlijk probleemloos en tot mijn opluchting zonder ook heel leuk en gezellig en vanzelfsprekend geen nieuwjaarsdag kater. Inderdaad op naar een alcoholvrij 2012:D Iedereen hier gefeliciteerd met behaalde resultaat. P-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden