Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik ga nu zo maar proberen te slapen. Anders kan ik er morgen niet uit. Bedankt allemaal voor de tips. Voel dat ik er echt mee geholpen ben. Reden om door te gaan. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Zeg will, Straks toch geen nare dingen op de BRT hè. Reddingsploegen en zo. Kijkt u uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 sterkte Jootje en ik zet je op de dagpact doe ik graag voor een bikkel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Dank je wel Jane fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Actie jootje. Dit wil je toch niet weer. Doe u best. trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Will, pas alsjebliet op jezelf.........! En allen, Slaap lekker, ik ga ook de bedstee in...... I heart u all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 ook maar eens naar bed truste wie gaat slapen zachtjes tikt de regen:moon: (op mn vensterbank:o) slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Trusten allen. Ik duik ook onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Mss gebeurde er weinig in wat ze ze lieten zien In mijn hoofd destemeer Hoi Soothe! Komt goed! Onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Mooi marjo. Lekker slapen straks en gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lieve frummers, ook vandaag niet gedronken, op naar de volgende. Ik duik voor nu mijn bedje in, ben zoooooooooooo moe, oogjes prikken er van. Kan vandaag weer trots op me zelf zijn.... ...heb de sportschool weer bezocht en heb het rustig opgebouwd, zag dat ik al 1,5 maand niet was geweest *schaam* ...dat vandaag alweer de 5e dag is dat ik niets gedronken heb ...de gezonde gedachten sterker worden ...de ongezonde gedachten minder worden Waar ik nog niet trots op ben is.... ...dat ik maandag mijn directe collega weer zie en met haar een verplichte werkoverdracht moet bespreken. zie hier enorm tegenop en de kans dat ik een terugslag krijg aanwezig is. als dit weer gebeurt dan sta ik niet in voor wat ik zal doen. ik loop er al een tijdje over te denken om het toch mijn leidinggevende te vertellen, ik wil die overleggen niet meer, niet zolang ik niet lekker in mijn vel zit. maar goed zover is het nog niet. loop weer te hard van stapel. laat ik maar dag, na dag bekijken hoe het met me zal gaan en of ik mijn gezonde gedachten sterker kan laten maken en de ongezonde gedachten kan terugdringen. Voor nu rest mij enkel nog, Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Herr Soothe Oe'ist ?? Gaat het al wat beter Jootje ?, nice to meet you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 En toen kon Ik niet slapen................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hoi Will, Kan beter Will, maar als ik in bed lig ben jij met trossen in de weer. En dat is ook niet leuk. Stormy wheather. Kijk uit hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Stond blijkbaar een paar pagina's achter, pffff. Wel, ik ga naar de volgende zwalkende in nood verkerend containerbak. Geen BRT Soothe, ik duik onder de radar C U All, Be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Toch maar weer es een poging zo lijkt me , he Borrie.... hoewel de wind hier echt lelijk tekeer gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 VM, Ik ook niet, dus ik kom hier, staan er 16 !!! frummers ingelogd...! Wat is er aan de hand, iedereen last van de wind? Onrustige kop?! Hier waait het vreselijk, en ik zit wel in het Ooooosten van het land, zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Borrie, VM, iedereen :sun: Die hadden jullie nog te goed hé, nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Will, take care......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Nie verongelukken he Will!! Ge moet me nog es me de motto komen bezoekn he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 zo ik ben weer terug van werken, ging best oke, heb even bijgelezen, zag dat ik niet de enige ben met een wat mindere dag! En Jootje die verschijnselen had ik ook, vreselijk, ik nam dan idd ook een pammetje, hoop dat je een beetje kunt slapen meis! iedereen die het vandaag weer droog heeft gehouden een en degene die het niet gered hebben een om onder de riem te steken ik meld me droog af, wordt morgenvroeg al om 8.30u opgehaald voor de begrafenis, toch wel erg dat ik dan stiekem denk... heb ik tenminste wat te doen :$ slaap lekker Lieve Frummers , ik heb weer een hoop geleerd hier vandaag, daarvoor mijn dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Tsja, harde wind of is het bijna volle maan? Trust allen! Gewoon gaan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Mee eens! (toevallig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gelijk heb je Marjo Zoals ons moeder altijd zei: als je ligt rust je ook uit.... Nu nog mijn hoofd vertellen dat ze toen al gelijk had......... En nu nog, dussssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Beer, ik had nog een liedje voor U. Telkens ik je naam zie denk ik eraan. singing detective kan ook maar deze is beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden