Myriam9 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goede morgen allemaal, Dank je shahire Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Moghu Piep, Ik ga vandaag m'n slaapkamer, badkamer (vroeger een bedstede geweest:) en de toilet een grote beurt geven. Verder ben ik al weer een paar dagen met mijn ledlamp bezig. Dit om een winterdip tegen te gaan, en ik voel het resultaat al weer. En jij? Ga jij vandaag iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 goeie maandagmorgen mensen even bijlezen en dan te spinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pleuntje dat is geen excuses! Ik had ook borderline en ik geloof dat deze nu ik niet meer drink bijna verdwenen is. Ik merk er weinig meer van! Dus zo kan het ook! Sterkte Pleuntje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen deze morgen. Meld me gelijk even aan voor het dagpact en dan aan het werk. Neem de brutaliteit om Nancy erbij te zetten, zij deed dat voor mij vorige week:-). DAGPACT: Albert Lytse Pleuntje Bor Pippie Jeannet Nancy Allemaal een fijne dag en sterkte voor wie dat nodig heeft. Made:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik krijg vanmiddag even een vriend op de koffie (vriend van vroeger). Wil eigenlijk van alles doen haha. En ik moet weer es om gaan kijken of er nog ergens een baantje voor me is. Weet nog niet precies wat ik wil. Ik was altijd vertegenwoordigster. Nou ja, gewoon maar es rondkijken wat er allemaal is. Ben allang blij dat ik weer een gewoon ritme heb. Niet te laat naar bed en weer op een normale tijd opstaan. Hoi Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pleun, drank versterkt gewoonweg alles wat we al hebben; ik geloof ook dat mensen die niet gemiddeld zijn of normaal zoals men dat noemt, hier en elders, drankproblemen hebben. Het lijkt een nood-oplossing dat drinken, maar maakt alles gewoonweg erger. Als je stopt, net wat Myriam schrijft, dan verdwijnt een groot deel naar de acntergrond en kun je leren met de rest gezond om te gaan. En meestal valt er dan mee te leven en ben je ook weer open voor de leukere kanten van het leven. Maar de knop moet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Myriam 11 maanden, wat vliegt de tijd zeg. Gefeliciteerd! :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: :light::rose::light::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Beste Myriam7, Dan weet je ook dat geen borderline het zelfde is, zijn allemaal anders. Ik ben daardoor en loop nog steeds bij het ambulant behandel team van de spoedeisende psychiatrie, dat zegt genoeg lijkt mij. Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Wat kan jij goed slingers breien Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedenmorgen allemaal! Het is inmiddels alweer 9 januari maar ik wil toch nog iedereen het allerbeste wensen voor het jaar 2012. Dat 2012 een mooi jaar mag worden! Ik sluit me aan bij het dagpact; DAGPACT: Albert Lytse Pleuntje Bor Pippie Jeannet Nancy Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 makkie Pips van Houtje geleerd. zal m ooit wel eens bij tips neerzetten is altijd leuk om te doen maar eerst sporten zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hey :present:sa hoe is het de laatste tijd met jou gegaan? Alles nog goed? Heb je een leuke jaarwisseling gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 voor jou ook Rosa en dat we je weer wat vaker mogen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen, Myriam, van harte hoor! 11 maanden een superprestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi Bolletje, Het gaat goed. Ik heb een leuke jaarwisseling gehad, heel onwerkelijk om kerst en nieuw bij een temperatuur van ca 25 C te vieren. Ik ben nog adb. ondanks dat er door anderen heel wat gedronken is. Er was altijd wel bier en wijn binnen handbereik. Ik heb heel wat keren nee moeten zeggen en heel veel cola gedronken. Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pleuntje, ik hoop dat je bij het behandelteam ook praat over je alcohol probleem. Anders zou het wel eens zoeken naar een naald in een hooiberg kunnen worden. Het is algemeen bekend dat alcohol enorm versterkend werkt op de psyche, dus ook bij borderline. Zelf ben ik chronisch depressief, ook geen pretje maar wat ik wel weet is dat als ik niet drink het een stuk beter met mij gaat. Ook ik heb mijn depressie gebruikt als excuus om te drinken. Ik zou je gunnen dat je het een tijd zonder alcohol kan redden. Dan zal je bemerken dat de psychische klachten afnemen. Sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Geweldig gedaan :present:sa je wordt hoe langer hoe sterker als je langer niets meer gedronken hebt hé? Tenminste ik merk dat bij mijzelf wel. Langzaam aan gaan de (fijne) herinneringen weg. Alleen de rot herinneringen heb ik nog wel eens. vooral schaamte steekt nog wel eens de kop op. Dan denk ik toch heel vaak nog, nee nooit geen drank meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi Albertina, Ja, daar zijn ze volledig van op de hoogte. Mijn behandelaar vertrouwd erop dat ik ineens de knoop doorhak. Past ook wel bij mijn karakter. Het wordt ook steeds in de behandeling meegenomen. Groetjes van Pleuntje Ik bedacht me nog wat, wat kenmerkend o.a. is voor borderline is zelfbeschadiging ook alcohol valt daar onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pleuntje, dat is mooi, en nu nog echt doen hé? Ik weet, het is niet makkelijk maar niet onmogelijk. Er valt winst te behalen maar dat heb je zelf in de hand. Verslaving is een venijnige ziekte maar niet onoverkomelijk. Nogmaals veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pfffff had ik via fb een heel leuk contact met een oude bekende (man). Hij is hier een keer geweest en verder of en toe chatten. Heeft ie me nu uit lijstje vrienden gegooid. Daar kan ik nu echt even niet tegen. Waarom is dat nou?? Zal ik hem nog een berichtje sturen, met de vraag waarom?? Ohhh ik word hier zo ontzettend onzeker over. Ik merk dat ik hier nog niet mee om kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen luitjes, En alweer een gat in de dag geslapen .... Geeft niet want ik heb vrij vandaag , maar vind het toch wel een beetje zonde van de ochtend. Myriam, hartstikke goed die 11 maanden, mag je trots op zijn... Woman, heb dat artikel gelezen... lijkt me heel vervelend als je daaraan lijdt. Kan dus behoorlijk beperkend werken bij veel mensen. Maar heb nou zomaar het gevoel dat jij het wel een plekje kunt geven he? Pippie, gewoon een berichtje sturen ja, misschien heeft hij het wel gedaan zonder dat hij het helemaal doorhad.. sommige mensen drukken op knopjes zonder te weten waar ze op drukken. En heeft hij het wel bewust gedaan... mag je rustig vragen naar het 'waarom' toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dank je Von, ga ik doen. En ja, ik kan er wel om huilen. Dacht dat ik sterk was, maar niet dus. Wat is dit een trigger zeg, goed dat ik mn antabus heb ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bol, ik voel me ook sterker als het me lukt om niet te drinken. Je hebt het over schaamte, dat heb ik niet zo, wel heel veel spijt dat ik ooit begonnen ben. Had ik toen maar geweten hoeveel ellende me dat zou brengen. Ik probeer nu wel mijn kinderen te waarschuwen voor alcohol, wel een beetje subtiel natuurlijk, ik weet dat het ook averechts kan werken. Ze weten niet van mijn probleem, dat wil ik wel zo houden. Bor, het lukt je vast weer om de draad op te pakken. Je bent sterk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pip, Onthoud een ding!!!! Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn denken en zijn gedrag! Wees blij, daar ben je tenminste vanaf want die had kennelijk hele andere verwachtingen van het contact dan jij. Dus niet aan jezelf gaan twijfelen want gezien zijn gedrag is hij het niet waard. Je zou hem een berichtje kunnen sturen en vragen waarom maar wat verwacht jij daarvan? Eerlijkheid? Sterkte Pleuntje Toch maar even bijwerken want wat Yvonne zegt kan natuurlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden