snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 sha.. von je bent vervelend;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 iddVon...kan me wel vreselijk druk gaan maken, maar daar heb ik alleen mezelf maar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 En nu ga ik even het diner opdienen hier.... Kom misschien later nog even aanlopen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 von zacht gekookt graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Ja lekker Von ik zal hier even afsluiten...kom eraan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Vonnie kun je ook een echt Eng. ontbijt maken? Als dat niet zo is, is dat niet erg hoor dan vraag ik het wel aan Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Ja ik wel hoor Bol you name it, I'll make it:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 als het maar niet met witte bonen in tomatensaus is en worst... brrrrr dat wil je toch s'morgens niet naar binnen willen werken..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 jane morgenochtend 6 uur mag je het klaarzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 6 uur Snoep????? ik eb meer een avondmens maar ik kan het wel klaarmaken en jij ff opwarmen voor het ontbijtbuffet? Moet jij er ook wel vroeg uit Han anders is t al weer op. en nee geen bonen hoor, eieren met spek, lekker broodje, en sterke koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 jane dan ga je er maar eens vroeg in..je moet wat voor je medemens over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 ik beschouw mezelf anders graag als de meest belangrijke medemens in mijn leven nu Snoep. Dan mn kinders, een hele poos niks..... en dan mn medefrummers:o:$ gezond egoisme heet dat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Je vergeet de eieren lenieen het spek.quote> bleeehhh...hou op..het idee alleen al..*kots* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Bij een echt Engels ontbijt wordt ook een soort gerookte bokking gegeten. Voorts, gebakken worstjes, scones, toast en eieren op diverse manieren gemaakt. En uiteraard witte bonen in tomatensaus. Erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Lenie, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe vochtig het nu bij jou in huis is. Kussenslopen vullen met kattenbaksteentjes zijn uitstekende vochtvreters! Niet helemaal volgooien natuurlijk. Alleen moeten die ook wel weer gedroogd worden maar misschien kan dat bij een verwarming in een slaapkamer of zo. Jeetje, eerst die lekkage en nu dit. Dat is echt sneu voor je. Hoop dat het gedoe met de kraan maandag bij jou als eerste opgelost wordt. Sterkte ermee, meer kan ik je nu niet bieden. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: jeannetLenie, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe vochtig het nu bij jou in huis is.Kussenslopen vullen met kattenbaksteentjes zijn uitstekende vochtvreters! Niet helemaal volgooien natuurlijk. Alleen moeten die ook wel weer gedroogd worden maar misschien kan dat bij een verwarming in een slaapkamer of zo. Jeetje, eerst die lekkage en nu dit. Dat is echt sneu voor je.Hoop dat het gedoe met de kraan maandag bij jou als eerste opgelost wordt.Sterkte ermee, meer kan ik je nu niet bieden.Liefs,Jeannetquote> Lekkage is er nog hoor...maar zal eens proberen met die kussenslopen wat je zei..I let you now oke?als je hier binnen komt is het eerste wat je ruikt voch...en ik vind dat zo vies..bah..m'n hele vitrage ruikt er naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 laat het engelse ontbijt maar zitten hoor geloof toch dat ik liever een ontbijt van yvon heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Snoep, hahaha, nou het is echt lekker hoor, maar een broodje pindakaas mag ook. Wat jij wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Jeetje Lenie, dus het is nog niet gestopt? Is het een eigen flat of van de woningbouw? Anders zou ik die morgen toch onmiddellijk laten komen. Wie weet hoe het er boven bij je buren aan toe is. Misschien een leiding kapot of een kraan of weet ik wat. Je gezondheid staat ook op het spel met al dat vocht op deze manier. Moet nu weg, vergadering, zal niet zo laat worden hoop ik en val vanavond nog wel even binnen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Spike, ik ga kijken. Het lijkt een nieuwe hype, afkicken in het buitenland. Afrika, Tailand, Curacao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 tina broodje pindakaas... bah nee yvon maakt voor mijn morgenochtend een heerlijk broodje gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Chrissy, ik heb ook niet veel tijd. Misschien heb je je op het draadje "wie is wie" al wel voorgesteld. Ik zal het vanavond laat of morgen teruglezen. Van harte welkom hier. De eerste stap is gezet. Hartelijke groeten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: jeannetJeetje Lenie, dus het is nog niet gestopt? Is het een eigen flat of van de woningbouw? Anders zou ik die morgen toch onmiddellijk laten komen. Wie weet hoe het er boven bij je buren aan toe is. Misschien een leiding kapot of een kraan of weet ik wat. Je gezondheid staat ook op het spel met al dat vocht op deze manier.Moet nu weg, vergadering, zal niet zo laat worden hoop ik en val vanavond nog wel even binnen.Latersquote> voor die lekkage zijn ze 4x geweest...ze kunnen het niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Spike, ik weet het, ze nemen gewoon een soort free lance artsen in dienst enz. enz. Vaak rammelt het aan alle kanten zo'n luxe kliniek. Daarom wordt het vaak ook niet vergoed door de verzekering. Ik heb voor ik in de reguliere opname kwam ook wel eens overwogen om daar heen te gaan. Maar de garantie die gegeven wordt dat je binnen een maand hersteld bent dat vind ik pas erg. En dan gaat het over depressie, verslaving, burnout enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Frummers, ik ben weer weg. Thuisbioscoop bij de buurvrouw. Vanavond meld ik me weer. Sterkte voor allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden