VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Haha, begint al goed, cafe rembrandt! Maar thx Hannah, ik ga nu kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 En Made mocht je ook tijgers aaien en jongen de fles geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Sorry, ik ben er even weg mee.... Ik kom er later op terug. Als het me lukt om het te beschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: Hannah1http://dokument.ncrv.nl/ncrvge...od-succesvol-verslaafdBen je toch weer lastig VM;)quote> die video komt bij maar met horten en stoten door, zou ik deze ook kunnen bekijken via net gemist ofzo? op TV bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 en nu gaan we er even uit, tot later straks feestje, en ik ben BOB !! muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gekeken en ff laten bezinken. Cafe is bar Bor, was het eerste beeld (reclame) dat in beeld kwam. Eerste impressie: wat een *! Niet alles natuurlijk, vooral dat over nazorg enzo dat is natuurlijk zo. Maar ik kom hier later nog op terug want ik moet nu andere dingen doen ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik heb die docu gezien via link ncrv gemist. Wat mij trof was dat die vrouw dacht, nou stoppen met drank en de emotie komt wel terug bij hem. Ze schrok toen ze hoorde dat het probleem na 2 maanden niet drinken nog lang niet over is. Dat die man waarschijnlijk nog jaren nodig heeft om er emotioneel een beetje uit weg te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: borretjeQuote; The battle begins, mensen! Bij mij ook Jeannet.Dag 12 hier en het is nu strijd, ja.quote> Jeannet, Borook deze dag gaat voorbij, zelfs zonder drank probeer niet te hard te vechten, je geeft die drank dan iets grootsmaak m klein, die drank is niks op wat je zelf bent, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Dat is wat mij ook is bij gebleven Dhen. Dat men soms jaren nodig heeft voordat men emoties naar boven durft te laten komen. Ikzelf vond het een goed programma. Denk als het te zwaar beladen zou zijn of mensen zien teveel ellende dat de helft misschien wel stopt met kijken, of denkt bij mij is het allemaal niet zo erg. Nee dit was goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hallo mensen, Hier nog evn vanaf 't zwerk. Neen, idd, 'k ben niet naar huis g'stuurd. 'k heb wel op kauwgum (mint; extra strong!) lopen kauwen de hele tijd om de bierlucht een beetje te camoufleren. En voor de rest lekker bezig g'weest. 'k mag zo naar huis, joechie! Éénmaal thuis, heerlijk een diepvriesmaaltijd achteloos in de magnetron schuiven. Bonenschotel, die 'k een paar dagen terug g'maakt heb (of is dat alweer een week g'leden?), met rijst. En bij de Lidl haal 'k nog wel even een komkommer. Lekker fris in plakjes. Goed, 'k ga zo. Tot straks allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Idd Dhen maar dat was dat ook het enige zinvolle van die reportage voor mijn part. Dat ze duidelijk stelden dat het "herstel proces" iets van lange adem is. En vaak onderkend wordt. Onlangs haalde Hannah hier ook nog aan dat het fysieke afkicken van alc te vaak wordt voor gesteld als iets heel ergs en bijna onoverkomelijks. Terwijl dat ivm andere middelen heel goed mee valt. Wil ik dan wel bij vermelden dat het ook weer niet moet worden onderschat. Want idd insults etc bestaan!! En de eerste drie dagen zijn fysiek niet aan genaam nee. Bollie, ja miss heb je gelijk dat de mensen wel es zouden kunnen afhaken als het weer es een gruwel afkick scene zou zijn. Van die scenes die we allemaal op you tube wel es gezien hebben. Langs de andere kant stoort het mij mateloos. De manier waarop die meneer, bijna onverschilig ligt tijgers te aaien. En dan er dan nog even bij vermeld wordt dat je zelf 5000 euro betaald en de zorg verzekeraar de rest. Ik vind het prima hoor dat iemand het zich kan veroorloven om weet ik veel waar te gaan afkicken in alle luxe. Maar aan de andere kant lees ik hier genoeg verhalen over de "zorg" in nederland voor de doorsnee bewoner. Om het dan nog maar niet te hebben over de mensen die op straat staan en geen kant meer uit kunnen. Ja zeker is het verslavings probleem niet onderhevig aan stand of klasse. Maar de manier waarop er hier (weeral es) wordt getoond hoe men in een of ander luxe resort al tijger aaiend en al ohhhhhhhhhhm zingend kan "herstellen"..... tja, ik kan daar niet goed tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gunn ik heb het gevoel dat je er toch erg luchtig over doet. Je hebt vanochtend gedronken, en als ik dan jouw bericht lees, denk ik, daar is paniek, hij zit moeilijk maar dan na verloop van tijd schrijf je weer of er niet zoveel gebeurd is. Dat was de vorige week ook. Paniek en een paar uur daarna net of er niet zo veel was. Maar hoe kan ik jou dan serieus nemen. Ik heb het gevoel dat je dat zelf niet doet. Of wisselt je gemoedstoestand bij jou heel vlug? Dat kan hoor. Dan heb ik niets gezegd en weet de volgende keer dat ik daar rekening mee moet houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Lekker frisse komkommer met wat yoghurt dressing gunn!! En ja, wat Bor ook al zei. Weg gooien vind ik altijd wat zonde maar er is vast iemand bij jou op het werk die je blij kan maken met de rest. Dus nog even in een tas doen en alvast naar daar brengen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Lieve mensen, er wordt een beetje nukkig gereageerd op het Thaise afkickresort. Ik heb de docu nog niet gezien maar wil wel het volgende even zeggen. Er zijn heeeel veeeeel mensen in Nederland die een driedubbel modaal salaris verdienen, daarbij natuurlijk allerlei extra's hebben maar ook een drankprobleem. Die gaan dat nooit melden natuurlijk, die kunnen niet bellen van joh, Henk, ik ben er even vier weken niet want ik zit in .....kliniek. En ja, die kunnen en die willen dat betalen. Als er via een verzekering nog wat te regelen valt prima, maar nodig hebben ze het niet. Nee, die gaan met "vakantie". Dat doen ze ook voor facelift of correcties (jazeker, ook mannen). Dan gaan ze naar Zuidf-Afrika of weet ik waarheen en als het even kan ook nog wat bekijken en foto's nemen. Het kan heel oneerlijk over komen, zeker als je de verhalen van Spike leest, maar zo is het leven. Laten wij het nou maar op onze manier doen en ons aan elkaar optrekken. Want dat is ook iets wat die mensen ontberen. Wees blij met waar jij blij mee bent. Dat hoeft helemaal niet veel te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jeannet, daar ben ik het vol-le-dig mee eens!! Maar waarom dan zo'n domme reprtage erover maken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ja en Gunn is ook alweer weg dus dat zal ook wel allemaal weer mee vallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gunn zien we vanavond nog wel VM. Maar o wee als ie komt melden dat ie de rest ook op heeft. Dan krijgt ie billenkoek! Zelf ga ik vanavond op ziekenbezoek bij iemand die ernstig ziek is, maar zo laat zal het niet worden dus ik val nog wel binnen hier. Ga nu afsluiten, wat boodschappen doen en naar huis. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Zo mijn werk bij bedrijf x zit er op. En toen nog naar de borrel bij het uitzendburo. Nou daar was meer personeel aanwezig dan gasten. Ze willen me graag ergens in- zetten, maar het gaat even niet. Ik voel me ook wel vrij. Het is mooi geweest. Op naar weer iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jaap nu maar genieten van de rust, tot de volgende job? Bol heeft vanmiddag weer eens de film The story of the weeping Camel zitten kijken. Kent iemand die? Prachtig is het en nog steeds een groot raadsel. Ik houd wel van zulk soort films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 En 'k ben thuis. De bonen zijn gemicrowaved en de komkommersalade (met feta en olijven) is klaar. Hier lijkt 't nog 't meest op. http://2.bp.blogspot.com/-RAJf...0/cucumber+salad+2.jpg Nu even eten. Ook voor jullie eet smaak'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Nou da's niet vies. Ja, ik zoek lekker verder. En er liggen nog heel wat klusjes te wachten die ik ook nog wil en moet doen. Ik verveel me niet snel. Een ervan is nu een potje eten maken. Smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 hoi Jaap, je bent een taaie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Bol, ik heb geen tijgers geaaid, het was gewoon in Voorthuizen, 6 jaar geleden. Ik was 1 van de eerste cliënten. Ze hebben daar toen heel veel steken laten vallen. Ik heb ook een insult gehad. Meer ga ik er niet over zeggen. Het was een verschrikking daar. Zeker als je niet tegen veel mensen om je heen kunt. VM, Ik werd vandaag getipt dat er een docu was over een afkickkliniek. Waarom val je nu over luxe en geld? Dat snap ik echt niet. Dat het gezegd werd in de docu, dat vind ik ook onnodig. Maar het gaat toch om het resultaat? Niet hoeveel geld mensen hebben of waar en in welke kliniek ze willen afkicken? De wereld is al gecompliceerd genoeg. Laten we het over de inhoud hebben. Maar even nog over mijn ervaring, ik ga nooit, maar dan ook nooit meer naar zo'n gekkenhuis. Zo, nu is mijn hachee klaar, maar mn vriend is nog niet thuis, dus ik laat het maar doorsudderen. Eet smakelijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: MadeliefVM, Ik werd vandaag getipt dat er een docu was over een afkickkliniek.Waarom val je nu over luxe en geld?Dat snap ik echt niet.Dat het gezegd werd in de docu, dat vind ik ook onnodig.Maar het gaat toch om het resultaat?Niet hoeveel geld mensen hebben of waar en in welke kliniek ze willen afkicken?De wereld is al gecompliceerd genoeg.Laten we het over de inhoud hebben quote> Juist dat dus! De inhoud!En dat mis ik in die reportage.Wie waar afkickt voor hoe weinig/veel geld maakt niet uit nee.Maar wel dat het weer es nodeloos (vind ik dan) moet tentoon gespreid worden dat een of andere rare hollandse jongen die zich zelfs niet eens bewust is van zijn verslaving, daar dat op zo'n manier doet.Heb je die vrouw gezien na afloop? Erg vind ik dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Okay, prakkie is weer binnen. Was lekker. @Bolletje, 'k ben nu eenmaal een grillig en nukkig individu. Die extreme stemmingswisselingen had 'k al als kind. Ja, d'r is meer fout g'gaan buiten de (religieuze) opvoeding om. The Story of the Weeping Camel, hé? Die wil nu ook wel eens zien. Waar heb je die gezien? In de bioscoop, op TV, op DVD, anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden