Spring naar bijdragen

zaterdag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Lekker siësta gehouden en iets fitter gelukkig.

Niets gedaan van wat ik van plan was. Maar ja, geen man overboord, dit huis komt nooit af qua verfwerk en veranderingen. Er is altijd wel wat op te leuken of noodzakelijk op te knappen.

Maar vanavond wel lekker alleen, dacht dat manlief, die hier was, zou blijven eten, maar dat wordt nu morgen. Hij had elders geklust, heel de dag buiten dus die was ook 'af'.

Ik vind het niet erg.

Kan nog wat aan mijn kunstwerk van schildersles gaan doen of zo.

Moet nog lijstjes, gekocht bij onze Zweedse meubelgigant in een andere kleur schilderen en zo heb ik nog wel wat dingetjes, waaronder jullie lastigvallen:-).

Albertina, lekker hé zo'n schoon bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hé Jeannet om bezig te zijn? Dan krijg je vaak zo'n trots gevoel over jezelf.

Hier is het rustig geweest. Lekker bezoek gehad. Alleen te horen gekregen dat mijn pleegmoeder longkanker heeft dus dat is minder. Ik heb ze al jaren niet meer gezien hoor en ik den dat ze me ook niet meer zo goed kent maar toch, verdrietig allemaal.

ik dacht dat ik vanochtend maar één verjaardag zag staan. Misschien heeft Gunn zijn geboortedatum bij z'n profiel gezet.

maar ik ga hem niet feliciteren, dat doe ik niet. ik ga niet zeggen Joh kerel ik wens je een heel fijne verjaardag toe. Want dat heeft ie niet graag.;):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, ik zag hem wel kijken naar een fles Prosecco in de keukenkast.

Maar die is leeg, daar zit water in hahaha.

Heb ik weer uit een crisisboek:D

Zorg dat je water hebt staan. Nou dan doe ik dat braaf, ook al is het overdreven.

Kan bij de planten, zodat het elke week ververst wordt.

En ik heb even op de rookdraad de laatste berichten gelezen.

Moet zeggen dat ik het reuzeknap vind van de vechters hier om twee verslavingen tegelijk los te laten. Zelf rook ik als een ketter, zeker thuis en hier met het frummen. Overdag op mijn werk kauw ik er ook nog vrolijk nicotinekauwgom bij. Geeft mij het beste resultaat bij afkickverschijnselen.

Maar nogmaals, petje af voor de stoppers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dirk,

Ik wilde uitloggen, maar zag je kreet om hulp. Afleiding zoeken! Bouillon maken of iets te eten. Iets anders gaan drinken. De w.c. boenen, alles als het maar niet drinken is.

Had je je pil vanmorgen ingenomen? Zo ja, dan word je hondsberoerd van het drinken. Zo nee, als een haas die pil erin!

Je kunt het!

Lytse.

typefout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Dirk, koffie zetten, water drinken, fles cola aan je mond, op je kop gaan staan.

Maar doe het niet, zo zonde joh.

1 is geen, dat weten we allemaal en jij zeker!

Een maand droog alweer, op eigen kracht waarvoor hier van mij een slingertje.

:musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present:

Als je vertrouwen wilt winnen - zeker om weer in gesprek te kunnen komen met je vrouw en je kinderen wilt kunnen zien en op bezoek krijgen - dan moet je het echt laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...