bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ja Ans dat werkt allemaal door, en maar goed ook. Dan weet je ook hoe diep dingen doordringen. Je hoort heel vaak dat mensen dromen dat ze gedronken hadden, en bijna altijd gaat dat gepaard met rotgevoelens. Maar wat goed zeg, je 8e droge vrijdag. Rosa ik ben een beetje aan de poets en vanmiddag krijg ik bezoek. ik kom de weekenden altijd goed door en heb gelukkig weinig last van trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Thanks, Bolletje. Zou toch liever dromen dat ik gewoon fijn nuchter ben. En een glaasje Gingerale aangereikt krijg door Antonio Banderas (om maar een dwarsstraat te noemen). Hoi R:present:a, Heb zelf ook een behoorlijke to do lijst qua huishoudelijk gedoe. Terwijl ik ook liever met mn boek op de bank krul. Hondje slapend naast me, heerlijk. Stel me dat lezen nu als beloning voor het afwerken van mn to do lijst:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Originally posted by: bolletjeSha. Is er geen cursus die je graag zou willen doen?quote> Ik kom nu al tijd tekort om al mijn dingen te doen Bolmaar je had het niet helemaal goed gelezen denk ikdit was namelijk naar Snoep toe, omdat zij het zo moeilijk vindt/heeft in de weekenden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dank voor de slingers, ik ga uitloggen ben nog even druk voor ik de deur uit wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ans, het is inderdaad verstandiger om eerst mijn things to do list af te werken en daarna te gaan lezen, leest een stuk ontspannender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedemorgen peopletjes, En dan blijk 'k verder niets te zeggen te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunnybun, Voel je je wat beter dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goede morgen, Gunn ik las onlangs een leuke site. Maar die ken je vast al. http://www.shtf.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Rosa, ja dat houd ik mezelf ook voor. Voorlopig zit ik nog achter mijn compu uit te stellen. Uitkijken dat 't geen to don't lijst wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik wilde eigenlijk wachten om lytse te feliciteren en sterkte te wensen tot ze on line was maar dan ben ik er miss net niet dus Lytse bij deze!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 @Ans, 'k wil niet de chronische zeurpiet uithangen hoor, maar nee, 'k voel niet zo best vandaag. Wat vreemd is, daar deez' dag er één zou moeten zijn waarin 'k me zou moeten verheugen. Alas, niets van dat al. @VM, Neen, die site kende 'k nog niet. Waar de abbreviatie SHTF voor staat echter wel. 'k plaats 'm tussen m'n favorieten. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik was eigenlijk al aan het weggaan maar toen zag ik dat gunn ook jarig is!!!! Dus Gunn, die site was een verjaardagscadeautje! gefeliciteerd nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunn, Wat mij betreft ben je geen chronische zeurpiet, hoor. Je zit niet lekker in je vel (of hoofd?). Hoezo zou deze dag er wel een zijn waarin je je zou kunnen verheugen? Iets speciaals? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Aiaiai, Sorry Gunn, nu ik 't bericht van VM zie snap ik het Van harte:musicnote: Kan je nog iets leuks verzinnen om je dag op te leuken (alcoholvrij uiteraard)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Kom hier even kijken. Lytse, heel veel sterkte met alles. Shahire, volhouden he Verder doen we hier gewoon door. zonder wijn en mezelf een schop gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Hoi Anders, gaat ie een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Die Gunn ook he Ans, da ie dat dan zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 En 't 12:10! 't bengeltje is vijf-en-dertig jaar g'leden g'boren! Vijf-en-dertig jaar... God, wat is dat hard g'gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 hoi Ans, dank je. ik vecht tegen mezelf soms Maar t lukt wel. Gunn gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ja VM, dat schreeuw je toch van de daken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunn, en dan schijnt het leven pas echt te beginnen bij veertig:$ Gelukkig word ik dan (Deo Volente) al 38 dit jaar... 2 jaartjes dichterbij de 40... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 mooie leeftijd ans :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Anders, dat herken ik. Doodvermoeiend af en toe. Het merendeel van mijn energie gaat momenteel op aan alles zo positief mogelijk te bekijken en mezelf op te peppen als mn hum omlaag gaat. 'Fake it 'til you make it', zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 hannah, hahahaha, poetsen? Dat zal waarachtig wel meevallen bij jou. En maandag kan je weer opnieuw beginnen na zondag een huis vol mensen. :Disgust; Gunn, proficiat, al weet ik dat dat vanuit jouw geloofs overtuiging niet gebruikelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 hahaha, ik heb het aangepast. Haastige typiste ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden