Spring naar bijdragen

zaterdag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

Ja Ans dat werkt allemaal door, en maar goed ook. Dan weet je ook hoe diep dingen doordringen. Je hoort heel vaak dat mensen dromen dat ze gedronken hadden, en bijna altijd gaat dat gepaard met rotgevoelens.:)

Maar wat goed zeg, je 8e droge vrijdag. :present:

Rosa ik ben een beetje aan de poets en vanmiddag krijg ik bezoek. ik kom de weekenden altijd goed door en heb gelukkig weinig last van trek.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanks, Bolletje. Zou toch liever dromen dat ik gewoon fijn nuchter ben. En een glaasje Gingerale aangereikt krijg door Antonio Banderas :D (om maar een dwarsstraat te noemen).

Hoi R:present:a,

Heb zelf ook een behoorlijke to do lijst qua huishoudelijk gedoe. Terwijl ik ook liever met mn boek op de bank krul. Hondje slapend naast me, heerlijk.

Stel me dat lezen nu als beloning voor het afwerken van mn to do lijst:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Sha. Is er geen cursus die je graag zou willen doen?quote>

Ik kom nu al tijd tekort om al mijn dingen te doen Bol
maar je had het niet helemaal goed gelezen denk ik
dit was namelijk naar Snoep toe, omdat zij het zo moeilijk vindt/heeft in de weekenden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ans,

'k wil niet de chronische zeurpiet uithangen hoor, maar nee, 'k voel niet zo best vandaag. Wat vreemd is, daar deez' dag er één zou moeten zijn waarin 'k me zou moeten verheugen. Alas, niets van dat al.

@VM,

Neen, die site kende 'k nog niet. Waar de abbreviatie SHTF voor staat echter wel. 'k plaats 'm tussen m'n favorieten. Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...