albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik heb de reacties over de docu nog even gelezen. Ik vond het waardevol, het laat zien dat het niet bij stoppen met drinken alleen blijft. Ook de impact die het heeft op familie en naasten, vond ik goed naar voren komen. Dat het een luxe manier van detoxen is zegt mij niet zoveel. Er kwam ook duidelijk naar voren dat er na de detox nog een hoop werk te verzetten is. Uiteindelijk komt het erop neer dat het aankomt op jezelf. Hulp is mooi meegenomen, of het veel geld kost doet niet zoveel terzake. Je moet het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goeie morgen Jane, Tinus en Jop. Voor jullie een om maar eens zonnig te beginnen aan dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Lytse Met een beetje dubbel gevoel wil ik je vandaag toch feliciteren vanwege het verdrietige bericht wat je over je zus hebt je ontvangen ik wens je vandaag toch een ontspannen en rustige goeie dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 helemaal mee eens Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 en een goedemorgen frummelland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dirk een maand; mooi man en een slinger waard' :moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon: op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goeie morgen FrummelShaaaaatje. Je klinkt goed klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik heb zomaar een flauw idee dat jij iets heel anders onder frummelen verstaat Jopie?? Lytse:heart: Heee Spike!! Tof dat je er weer bent en lekker down to earth, daar hou ik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 lytste ..heel veel sterkte:present: en ook gefeliciteerd:light: dirk ook een maand:moon: en mijn sha vandaag 2 MAANDEN:heart: en igor ..jij bent echt een viezerik hoor...jeetje wat een TROEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Voor Sha en Dirk :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Broekman een maand droog, gefeliciteerd man :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ja 'tante' voel me goed en twee maanden vandaag....tja voelt helemaal niet zo heel feestelijk ik vind het zo verrekte langzaam gaan... voor mijn gevoel sta ik al maanden droog gewoon maar per dag verder, haal ik vanzelf ook dat 1e jaar maar...ik heb afgelopen jaar nog nooit zò weinig gedronken als al die jaren ervoor en dat mag ik natuurlijk niet vergeten! Snoeppewoeppie we gaan gewoon door hè we laten ons niet kennen wij meiden zijn sterker dan de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ja sha..het is weekend en dan weet je het wel OVERLEVEN vind ik dat altijd zou het liefst heel het weekend in bed blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 en.....gister antwoord gehad op mijn vraag bij Tactive ik heb het gevoel dat ik weer zonder refusal kan en op eigen kracht verder was zeer blij met het antwoord, wilde ik eigenlijk ook horen... wel zal ik standaard de refusal op zak houden ook zeer makkelijk voor feesten en partijen die heb ik nogal wekelijks :huh: voelt goed zo...en daar ga ik helemaal bij mezelf op af en voor de refu nemers: ik blijf dat draadje volgen en zal me ook nog wel melden en nu Sha in de broek klaar maken om vanmiddag weg te gaan en morgenavond weer op honk thuis te keren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Lytse, gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel sterkte:present: Dirk, gefeliciteerd met je maand droog, goed van je! Shahire, jij ook met je twee maanden! Dat telt natuurlijk ook mee, dat je het afgelopen jaar weinig hebt gedronken, ben je dus al langer op de goede weg! Ik sluit me aan bij Het Dagpact: Albert Muffin Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Even binnen Morgen Lieve lieve Lytse, wat een bericht. Ik weet niet zo goed wat te zeggen dus zeg maar niet te veel Hoop dat je alsnog van je verjaardag kan genieten. Het is de dag dat jij op de wereld kwam en deze weer een stukje mooier werd. Ik mag jou heel graag en wens je ook in dit nieuw levensjaar heel veel moois. Je weet nooit uit welke hoek het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ja Snoep, heb gisteravond veel aan je gedacht je moet echt iets zoeken voor die avonden iets om handen hebben...scheelt echt vind ik zelf was erg druk op mijn werk en eigenlijk niet eens lekker gewerkt kwam er ook niet aan toe om je even te 'porren' of iets ik kan op zich met alle collega's wel door 1 deur maar gisteravond met heel veel moeite nu een weg vinden bij mezelf hoe ik dat wil aanpakken ja...mijn eigen plan trekken tijdens mijn werkzaamheden, gister ook gedaan maar toch....voegde niet zoals ik normaal heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Hey Fleur in town ....nu wordt het gezellig hihi alles wel? ik lees zometeen wel even verder eerst even in de kleren anders schiet het weer niet met me op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Sha felicidados met je 2 maanden meis en natuurlijk is het zoveel meer gezien je aanloop daarnaartoe. Dat is echt niet weg, maar vormt de basis voor nu. Je had die uitglijders blijkbaar nodig, maar met de Refu neem je de verantwoording dat die knop omblijft. Het wordt wel tijd dat je stopt erover te zeuren (loving reminder ditte) je maakt jezelf kleiner dan je bent en dat siert je niet. Valse bescheidenheid. zoiets. Je bent een bikkel en dat blijf je. En daar mag je ook voor oogsten. Zo en nu heb ik het er ook niet meer over. fijn weekend meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Jane altijd wijze woorden en nog gelijk natuurlijk ook..... mij hoort u niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 zal s tijd worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Sha. Is er geen cursus die je graag zou willen doen? Ik weet wel dat ik, toen ik op een cursus zat, ik daar s'avonds thuis verder mee aan de gang ging. En dat vult lekker de avonden op hoor, zeker omdat de cursus dan nieuw was. Goeie morgen :present:sa. Ga jij dit weekend nog iets leuks doen voor jezelf of zie je er tegenop om dit weekend door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Dirk , top, een maand droog! En ook een steeds meer positieve instelling las ik, super! Shahire: :musicnote:, 2 maanden 2 cadeautjes! Lytse, heb je n PBtje gestuurd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 @Bolletje Las dat jij nogal een nare droom hebt gehad vannacht? Hier idem dito met een *. Viel midden in een droom waarin ik straalbezopen was en ergens in mn benevelde brein klonk n stemmetje "Dit is niet de bedoeling, ik sta droog' En toen de kater, de schaamte, de boosheid. Ik werd nat van t zweet wakker! Toch zot hoe het in je onderbewustzijn doorwerkt allemaal! Gisteren mn 8e vrijdag droog afgetikt en ik wil echt niet meer drinken maar dat etterende stemmetje dat het wel wil kan je dus ook overvallen in je slaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Hoi Bolletje, Ik heb geen plannen voor dit weekend. Ik zie er niet tegenop om het door te komen, meestal is het voor mij te snel voorbij. Moet wat stofzuigen, soppen ed. Ik lees graag, meestal moet ik me losrukken van mijn boek, dan spreek ik met mezelf een tijd af om te stoppen, maar dan zeg ik tegen mezelf dat ik het hoofdstuk ook nog wel even uit mag lezen, daarna nog een kwartiertje vol maken... Ai, gebrek aan zelfdiscipline, ook op dàt vlak. Ik heb het gisteren droog gehouden, voel me een stuk beter dan gisterochtend. Heb jij nog plannen? Goedenmorgen Ans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden