niwi Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Marq natuurlijk gefeliciteerd met de 7maanden droogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goeiemorgen lieve kanjers. Is dat ik naar de w.c. moest en Puck ook, anders had ik nu nog geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goedemorgen Jaap, Lekker buiten aan de slag. Hmmmm, nog ff en dan komt het voorjaar onze kant weer op, heb er zoooo'n zin in. Nou, ik ga afsluiten, Igor zal hier zo wel komen, lekker even de conditie een oppepper geven... Luitjes, maak er een mooie dag van.. Laterrrrrrrrr :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goedemorgen Lieve Frummers MarQ gefeliciteerd met je 7 maanden, en oh een betegelde wc vloer, je moet eens weten hoe jaloes ik op je ben, maar ik gun het je van harte hoor beetje hoofdpijn nu, denk van het roken, dat ben ik niet meer gewend, en het hoort ook niet meer bij me, is gewoon oud gedrag, dat me er dan naar laat grijpen, maar daar zijn we ook weer klaar mee. gister dus al rokend en alcoholvrij bier drinkend op de bank, en beetje frummen hier, en inene zag ik me zitten, van een soort afstandje ofzo... een eenzame vrouw die probeert dronken te worden van 0% bier en gif d.m,v nicotine in haar longen pompt, en dat was een triest beeld! Ben sauna ingegaan, werk gedaan, wat gymnastiekoefeningen, en naar bed gegaan, best aardig geslapen ook nog... en zoals ik al dacht, als een kind zo blij, dat ik niet kon drinken gister deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 MarQ, een diepe buiging van mijn kant!!! en dan een hele grote bos! Ik ben om 7 uur toch nog even mn bed ingedoken, en nog even geslapen ook! Ik zit alweer aan een bakkie, en mn badje loopt vol. Vandaag weer eens recepten uit tijdschriften verzamelen, dan kan de rest naar het oud papier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 En ik ga werken, Jongens probeer er wat van te maken he, je moet het zelf doen! fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Made en Kees succes met kuisen, hier ook heel veel te doen. ook al een beetje jaloers op jullie dat jullie je daar toe aan kunnen zetten, ik zoek nog steeds ergens naar mijn energie voor opruimen, ben bang dat ie ergens onder de troep verstopt zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goeie morgen Made, Weet je dat mentholtalkpoeder heel goed helpt tegen de jeuk?. Ik weet niet of je dat in huis hebt maar anders zou ik dat eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goede morgen vanaf hier. Gisteren is Will hier geweest dus was ik niet aan het frummen Ook troep geruimd gisteren en dat ga ik vandaag afmaken Marq gefeliciteerd met 7 maanden:D:present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 heb je een gezellige dag met Will gehad Ap? Hoe is het nu met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goedemorgen, MarQ gefeliciteerd, knappe prestatie. Ik ga vandaag dag 9 in en dat gaat probleemloos lukken want heb middagdienst dus straks werken. Snoep me alleen wezenloos, pak de ene bonbon na de andere en daartussendoor wat koekjes en zo... De drie prinsesjes zitten in bad te bruisen en zachtjes aan bijna te verdwijnen onder het schuim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goedemorgen frummels, MarQ geweldig, 7 maanden Madekief: Heb je dit vaker gehad anders even naar huisarts zijn goede zalfjes voor. Keesie : Nog niet gezien op het forum maar fijn dat je er bent:present: Laatste dag hier op de detox. Was erg heftig deze keer. Veel mensen met lichamelijke klachten ten gevolge van alcoholmisbruik. Zie wel een beetje op om morgen naar huis te gaan. Maar zal wel goed komen. Heb wel de griep te pakken dus voel me niet erg fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goeie morgen Akelei en Aich. Goh dat zit er weer op Aicha. Natuurlijk zie je er tegenop, ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt, nu moet ik het weer alleen doen, en kan ik dat wel. Maar je hebt toch een hoop geleerd daar bij die detox en dat neem je toch mee, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Lieve Bol heb dit keer zeer veel geleerd en inlevende lijve gezien wat alcohol met je kan doen. Mensen die een insult krijgen en noem maar op. Heb zeer veel geleerd deze keer en met behulp van het forum ga ik er weer helemaal voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goeiemorgen mensen MarQ 7 maanden alweer?!!! :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Heerlijk he dat je al dat geld wat je uitspaarde aan jezelf te vernietigen nu in je huis steekt en er dagelijks plezier van hebt! Verdiend dus, klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Aicha een nieuwe fase morgen, ik hoop dat je niet in een gat valt dan en alles een beetje kunt vasthouden of juist een hele nieuwe wending vindt om anders om te gaan met je tijd en je leven, want uiteindelijk moet je het daarvan hebben he. Die detox was hard nodig en maakt het mogelijk een nieuwe start te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 @Akelei, ik krijg zeker begeleiding thuis. Detox is normaal niet eng, maar wat ik dit keer gezien heb was heel eng. Sta nu op de wachtlijst voor 3 weken diagnostiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 @Akelei, ik krijg zeker begeleiding thuis. Detox is normaal niet eng, maar wat ik dit keer gezien heb was heel eng. Sta nu op de wachtlijst voor 3 weken diagnostiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Hahihihihih die Akelei. Aich. krijg je ook opdrachten mee naar huis? En hoe denk je nu je dag in te gaan vullen? Wat mijzelf erg helpt is een soort daglijst te hebben zodat ik weet wat ik die dag ga doen. Zeker met het huishouden. Want de tijd dat ik dronk liet ik dat nog al eens liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Aicha, morgen alweer naar huis? Dat is snel gegaan. Fijn dat je niet aan je lot wordt overgelaten. Een vangnet is belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Originally posted by: akeleip.s. en ik hoef haar achteraf niet eens naar de glasbak te brengen:Dquote> hahahahaha, die is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Jane en Bol: de detox was erg hard nodig i.d.d. Tijdens de opname al een soort daginvulling gemaakt. Dinsdag komt er een thuisbegeleider van tactus om te kijken hoe dat aan te gaan pakken en of het me ook gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik ben bijna zover dat ik moet gaan poetsen Akelei dus tel je zegeningen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 nadeel is wel dat ik ook nog eens midden in een renovatie zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 hoi Aicha, heb je nu de griep te pakken ook? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden