Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 heb je goed gedaan meis...sterkte!. even aan-jezelf-denken-tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Aicha, Fijn dat je weer terug bent! Veel sterkte gewenst! Keessie, welkom, wij kennen elkaar nog niet, maar bij deze...succes! ..........65, is je nickname wél veilig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ha Lenie, hoe staat het met de lekkages? Is je kraan nu opgelost of loop je nog steeds met emmers te slepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: broekman65VERZOEK!!!!!!!WIL NIEMAND NU NOG MIJN NAAM NOEMEN OP DIT FORUM. HEB DOMME FOUT GEMAAKT, ALLE BIJDRAGEN BEWERKT. IS TER BESCHERMING VAN MEZELF EN DIERBARENGROETEN.Denk dat jullie weten wat er aan de hand is. Zoniet pb is wel veiligquote> Geen idee wat er aan de hand is.Wel dat je de moderator om een nieuwe nickname kan vragen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 dit is vanaf mijn balkonnetje. Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ok t lukt hier wel. dank jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: jeannetHa Lenie, hoe staat het met de lekkages?Is je kraan nu opgelost of loop je nog steeds met emmers te slepen?quote> hihihi..het heeft niet meer zo hard geregend, dus wat de lekkages betrefd weet ik het niet.vanmorgen is mijn gootsteen weer doorgespoten dus die werkt weer als een trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ja heb mezelf net een mega schop gegeven. dat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @ Anders, zo niet, kom hier he, voor een wederwoord of ondersteuning of wat dan ook. Sterkte!!!!!! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Das alvast 1 dan Lenie! Gelukkig maar. Ik viel heel even binnen, zit op mijn werk. Maar anders heb ik vanavond zoveel te lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 dank je keesie. t is en blijf vechten he. voel me dan zo zwak maar ik weet dat ik er wel kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 prachtige foto lenie... is dit dagelijks je uitzicht, kom ik bij je wonen hi alles goed en wel, maar waar is die paling nu ha vind de paling trouwens erg duur de laatste tijd. alles goed? ga eve p en w kijken laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ja Toine...dit is mijn dagelijkse uitzicht. ik vind Paling ook skoftig duur nu...zei al tegen mn mannen..gaan jullie eens een nachtje vissen op paling?? waar dat willen ze niet helaas. ( wel jammer...ik heb zelf een rookvaatje) http://i20.photobucket.com/alb...12/dari11/DSC00103.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: orchideegoedemorgen, Ik ben nieuw hier, ben wel eens eerder aanwezig geweest op het forum onder een andere naam, langer geleden. omdat ik weer bij af ben, kom ik maar weer eens kijken. Ik stop regelmatig met drinken, vaak houd ik het een maand of 3 vol en dan ga ik weer overstag en zit dan als snel weer op het oude niveau van zon 3 glazen per dag met uitschieters in het weekend. Ik overweeg me aan te melden voor de internetbehandeling. Kan iemand me misschien iets over zijn/haar ervaringen vertellen?quote> Hoi Ochidee, welkom!ik heb de internetbehandeling gevolgdwas en ben er zeer tevreden overhet gaf mij erg veel inzicht van de momenten en emoties waarbij ik dronkhet heeft mij ook enorm de ogen geopend qua de hoeveelheid die ik innam dat was eigenlijk meer dan dat ik toch zelf dachtik ben een voorstander van de behandeling, je kunt ook op ieder moment van de dagje behandeling inkijken, aanpassen en je opdrachten makenik zou zeggen: doen!!succes bij je strijd met de alcohol toevoeging: ik heb ruim een half jaar droog gestaan mede door de internetbehandelingik ben zelf niet slim geweest om toch later te gaan kijken of ik nog wel een glaasje zou lustendit, mocht je mijn datum opvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 oooohhhh.... Orchidee...mijn excuus, heb je even over heet hoofd gezien. welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 oei oei Anders, bijna billenkoek Toine, welkom terug en verder iedereen nog een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 kalm Hannah.. adem in..adem uit.. doe maar even lekker een tukkie... penen en uien staan op hier..zo ook de piepers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @ Toine, idd welkom terug! Er was veel vraag naar je! @ Orchidee, ook mijn excuses, moest 8 dagen bijlezen, niet te doen eigenlijk en ben voorbij gegaan aan jouw posting, sorry! Over de internetbehandeling kan ik je weinig vertellen, aangezien ik die zelf niet gedaan heb, wél denk ik dat die, gezien de verhalen die ik hier lees, goed is. Zelf heb ik behandeling bij de Breiderstichting gevolgd, maar niet via internet. @ Lytse: gecondoleerd en veel sterkte gewenst! Wat een ellende allemaal en dat in januari.. En alle anderen: veel sterkte voor die het nodig hebben! Ik heb ruim een week niet gelezen hier, maar ben blij weer terug te zijn! Ik moet helaas wel weer opnieuw beginnen met ADB te worden... tja, vallen en opstaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Aicha fijn dat je weer thuis bent en nu op dezelfde weg verder....:present: maar dat gaat je wel lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 dank nancy en shahire. tot moggie all... maak er wat van he slingers moet je zelf ophangen zeg maar. ga eten, keertje nummer vier hi onderstaand leuk liedje, krijg je warm gevoel van gedag:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nancy.. Quote.. tja, vallen en opstaan.. hoort er bij meis... het komt wel goed... Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd .. XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 voor Hannah Gewoon omdat het leven bij tijd en wijle zo moeilijk is... Goed dat je ff contact maakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hannahhhhhh:present: 't Zit mss ff niet mee, maar natúúrlijk gaan we door, óók met dit forum! Soms geen zin, logisch, hoeft dan ook even niet, je ziet het even zwart allemaal, maar toch góed dat je dat hier komt melden! Zéker kom je hier! Kunnen we tenminste even zeggen dat je niet alleen bent dat we aan je denken, dat we steun willen bieden als je dat nodig hebt... Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden