fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Burb Inne minne mutte Tien pond frutte Tine pond kaas Inne minne mutte is den baas Upsiedezi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik kuis mijn schup af Het is me te stil Oelewappers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Dag Fleurtje. Weinig te melden, dus... Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 ja een ban van vier weken brrr... had het een beetje te bont gemaakt, zal niet meer gebeuren, heb een soort van rust gevonden. hoe is het met je soothe? tijdje weg van forum is ook goed, heb je geen trek, krijg je het af en toe wel van dit forum en dat is nou net niet de bedoeling he hi ging niet goed en nu wel, niets meer niets minder, gewoon vasthouden dit gevoel en knokken en niet voor dingen weg lopen.. fleurie beurie ook ok.....! hoi borr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hallo frummels ben weer thuis terug van de detox. Meld me gelijk maar weer aan voor het dagpact: Albert Lytse Pippie Borr Muffin Tine Jeannet Gaby Keesie Bella Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Toine, that's the spirit. Niet weglopen. Actie en knokken. Zo is't maar net. En nu oppassen hè. Ga goed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 hier gaat t niet goed. moest naar de winkel voor hondevoer. help. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goed zo keesie! Ik log maar weer eens even in. Vandaag vooral veel in het huishouden gedaan, en daar naast de filmpjes op You tube gekeken van Rain in my heart. Jee, wat heftig zeg, voel me tegelijkertijd mijlenver verwijderd en griezelig dichtbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi Aicha, nu gaan met die banaan. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hoi allemaal... Anders??? Wat is er?? Heb je tevens alcohol gekocht? Ik wil je helpen, maar vertel ff hoe of wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 heb het net weggegooid nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 heb nog een halve fles wijn. de rest de wc door net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goed van je , Anders! Maar hoe voel je je nu? Tja, stomme vraag van me, ik kan het wel raden... maar vertel, deel, gooi het eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lytse... gecondoleerd meis. Anders... wat is er meis? oh en een goedemiddag tesaam...net lekker gewandeld..wat een heerlijk weertje zeg. vissersbootje is druk met de vangst binnen te halen hier. tevens m'n papieren geregeld voor de bewindvoerder...pffff wat een rotwerk vind ik dat toch altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 heb bijna alles weggegooid. stom van me. tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 verse vis lenie! doe mij maar een paar vette palingen hmmmmmmmmm hoe is het? groet:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Nou, dat je bijna alles hebt weggegooid lijkt me niet zo stom. Maar wat schuilt er achter die : Tja...??? Waar heb je het moeilijk mee op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Zit een vriend te steunen met een rechtzaak, die echt niet goed loopt en niet dankzij hem en alles werd even teveel. Dan mijn ex die al 1.5 jaar blijft raar doen. Ik doe echt mijn best maar ben ook geen superwoman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Originally posted by: toineverse vis lenie!doe mij maar een paar vette palingenhmmmmmmmmmhoe is het?groet:Pquote> oeh nou dat zou ik ook wel lusten...krijg net wat foto's binnen van mijn zoon...zal ze zo even neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 maar goed ben al blij dat alles weggegoten is nu. de rest is niet veel meer. gelukkig! zo'n strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 @Anders Strijd blijft. Zal er mss ook wel altijd zijn. Maar: van wie moet jij superwoman zijn? Is dat jouw eigen standaard of denk je dat je omgeving dat van je verlangt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 http://i20.photobucket.com/alb...0071-20120116-1536.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Borretje en Soothe we gaan er weer helemaal voor. Anders heeft alles al weer weggegooid. Dus o.k. daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 VERZOEK!!!!!!! WIL NIEMAND NU NOG MIJN NAAM NOEMEN OP DIT FORUM. HEB DOMME FOUT GEMAAKT, ALLE BIJDRAGEN BEWERKT. IS TER BESCHERMING VAN MEZELF EN DIERBAREN GROETEN. Denk dat jullie weten wat er aan de hand is. Zoniet pb is wel veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Leuke foto, Lenie! Sta jij daar nou ergens of zie jij dit vanuit jouw huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden