Kohtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Adam, fijn jou ook nog steeds te lezen. Ik haal veel uit je vaak relativerende berichtjes, je onzinberichtjes, je manier van kijken naar dingen. We nemen onszelf vaak zooooo serieus. Humor is overwonnen droefheid, las ik bij de "treffende uitspraken". Het leven zit vol droefenis en wat is er nou mooier dan die droefenis te overwinnen door te lachen?? Qua cleantijd loop je 10 maanden op me voor, dat is mooi. Maar clean zijn is voor ieder een persoonlijke aangelegenheid die alleen voor vandaag betekenisvol is. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Van het concert des levens heeft niemand een programma.. ha, etcetera.. Maar, menselijk als ik ben, ben ik tóch wel een tikkie jaloers. Greets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Mooi geschreven Kohtje en Adam. Daar put ik weer moed uit om verder te gaan met mijn leven en ja ik ben ook bezig met het 12-stappen plan en merk steeds dat er altijd nog veel aan mij veranderen moet. :present: Thanks Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goedemoge iedereen, Jaap gefeliciteerd met 1 jaar op forum Jopie gefeliciteerd met je dochter en ik wil Lytse heel veel sterkte wennen. Heb 5 uurtjes slaap gehad na bewogen dag van gisteren. Hoop dat het vandaag rustig blijft. Krijg alleen belangrijk telefoontje vandaag over mijn kids. Eerst medicijnen nu en koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goedemoge iedereen, Jaap gefeliciteerd met 1 jaar op forum Jopie gefeliciteerd met je dochter en ik wil Lytse heel veel sterkte wennen. Heb 5 uurtjes slaap gehad na bewogen dag van gisteren. Hoop dat het vandaag rustig blijft. Krijg alleen belangrijk telefoontje vandaag over mijn kids. Eerst medicijnen nu en koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Help gaat niet goed met me, zie dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Toch beter dan dat je 't helemaal niet meer ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nou heb al genoeg medicatie Dat mag wel wat minder. Drink wel zeker 2 bakjes koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goedemiddag Jee Adam, 4 jaar!!!! Als ik nu de afgelopen 4 jaar niet gedronken had, had het er allemaal een stuk anders uitgezien nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goedemiddag Pieps.. ik werd vanmorgen vroeg gebeld door mijn broer... hij en zijn vriendin hebben vanmorgen onverwachts hun hond moeten laten inslapen. ik ben er een beetje sjaggo van...bah. Jopie..gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Direkt maar weer even voor dagpact aanmelden (dag 29) DAGPACT: Albert Lytse Muffin Aicha Pippie Klein lijstje trouwens, hoop dat het klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 en nu kop in de wind..op het fietsie...hup de stad in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hoi Lenie, Dat is geen leuk nieuws zeg. Altijd een heel verdrietig als je afscheid van je huisdier (vriendje) moet nemen. Was ie ziek of was het ouderdom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goh Lenie dat zijn geen prettige berichten. automatisch denk je dan aan je eigen dier. Hoe is het daar trouwens mee? is z'n huid nu al iets opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hey lieve Bol, alles ke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Lenie, ik weet dat je daar veel verdriet van kan hebben. kop op Weet iemand nog kleine opslagruimte in noorden des lnds voor mijn spulletjes die ik binnenkort moet ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nee Suiker helaas ikke niet. Ik zou gewoon ff op MP kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Begin het moeilijk te krijgen. Pieker weer veel te veel. Ben steeds maar bezig oude mailtjes te lezen. Heb zin om mijn geest te verdoven met alcohol. Slapen zou een oplossing kunnen zijn, maar dan wordt het vannacht weer niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goeie middag allemaal, Jopie en Jaap gefeliciteerd, Lytse sterkte. Nou ik weer vlug verder aan de slag hiero, lees zo nu en dan wel ff mee. Suiker er is vast wel bij verhuisbdrijf ofzo opslag te regelen, is ook nie zo duur en hangt ervanaf wat voor spullen het zijn, kan het vochtig staan of moet het droog staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Moet droog staan en zo goedkoop mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nee, de vorige keer belde ze me om half 6 in de middag, dus wordt misschien lang wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 pokkeweer.. zwaar getraind, weer voldaan. vanavond spareribs. gaat goed. focus en zorgen voor positieve gedachtengang. actie laterss blablalba:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 alles goed borr? of ben je boos op mij, was gisteren zeker niet de bedoeling om je te kwetsen that's it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 ok. zal niet meer gebeuren. weer vriendjes hi nog even een eitje en de kip motiveren want die kan het niet meer bijhouden hi actie tot vrolijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 gaan jullie nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hier alles Ké Piep dank je. Suiker wat probeer je dan te bereiken door die oude mailtjes te lezen? Misschien toch een stukje duidelijkheid, zekerheid? Ja en verdoven door alc. of te gaan slapen helpt niet , want als je weer wakker wordt is het het er weer. Dit zijn toch hele moeilijke tijden voor je en daar moet je doorheen. Hoe rot ook, maar toch heel bewust met die dingen om te gaan, verwerk je iedere keer weer een stukje en ben je er des te eerder vanaf. Toine hier de frieten voor vanavond al gesneden want het wordt hier verse friet, erwtjes en twee gebakken vissies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden