witte Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Jij ook al??? Jaaa doeiiiiiiiiiii Nah jaaaaaa. ok dan, ik mag je wel Hoi nichtje Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Kijk Witte, Akelei mag ook tante zeggen je bent hier niet de enigste met zo'n lieve tante maar je hebt wel gelijk betreft Draak hij probeert tante altijd zo in te palmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Meiden meiden geen ruzie hier hoor, denk eraan. Goeie avond Shalali Shalala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik meld me vast af voor het pact vandaag had het knap beroerd vanmiddag evengoed met refusal erin toch aangemeld nu is alles weer pies en vree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Akkie en nou een lekkere douche, pyama aan en dan bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik ga iets doen wat ik eigenlijk nooit doe en dat is mijn eten achter de computer opeten als jullie nu schrijven dan lees ik mee onderhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 suikertje, Je zegt zelf al; Ik dronk vaak 2 of 3 glazen bokbier in een normaal tempo en helaas ging ik dan over op gewoon bier. Ik heb zelfs tijden gekend dat ik over 1 glas bokbier rustig een uur kon doen. Dus niet één glas! Niet omdat het zo lekker was! Neeeeeee je moest meer ..... Opscheppen over er een uur over kunnen doen is ook geen maat. Ik kon ook een uur doen over een glas maar dan veeeeel uren! Nee het is niet als een toetje; lekker is maar ene vinger lang! Tenzij je verslaafd bent aan toetjes Nee hou het er maar op dat je niet meer wilt drinken omdat het GIF IS en daarom dus niet lekker! Nog een rattegifje anders? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Originally posted by: myriam7Opscheppen over er een uur over kunnen doen is ook geen maat.Ik kon ook een uur doen over een glas maar dan veeeeel uren!quote> Ik kan me hier wel in vinden Myriamom 16.00 beginnen of eerder tot 2.00/3.00 uurdat zijn dan veeeel uurtjes bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ooohhhh wat kan ik toch lekker koken ik heb er buikpijn van:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Je kookt zo lekker dat je er buikpijn van krijgt? meestal is er bij mij dan iets mis gegaan, niet gaar ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ging er maar eens wat mis, ha ha nee ik dacht ik kook lekker voor 2 dagen maar ik kon het in 3 x toch opkrijgen:o:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Dat is ook zo iets. 'k wou dat 'k eens écht kon g'nieten van eten. 'k eet altijd met de houding van 'als 'k maar wat binnen heb'. En nu ga 'k echt boodschappen doen. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goede avond, duffe, natte zaterdag. Wat een regen! De wei lijkt wel een vijver ondertussen. Eten doen we lekker makkelijk vanavond, frietjes met worst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nu snap ik waarom je buikpijn hebt Jane Nien, hier is het reuze meegevallen vandaag leek vanmorgen erger dan dat het werd Eten achter de computer doe ik niet meer, zat helemaal niet op mijn gemak of mijn bril besloeg van de warmte of ik zat te schrokken voortaan maar gewoon aan de tafel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 hehehe, iedereen de deur uit !! Lekker gekookt, alles is op (das een goei teken niwaar) en nu opruimen en dan de zetel in, heel het rijk voor mij alleen. Das pas genieten .... En toch ben ik dan blij dat strakskes iedereen terug thuis is. Alleen zijn is goe voor efkes maar 't mag ni te lang duren. tot later, mvg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Muffin, geniet er dan maar even van voor zolang het duurt misschien tot later, ga wat dingen aan tafel zitten doen lekker muziekje, kopje koffie...helemaal goed hier een fijne voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 1841 geregistreerde gebruikers 5 ingelogd waar zijn die andere 1836? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 voor de buis? naar de bioscoop? naar de kerk? naar een feest? naar de dansles? darten biljarten naar de kroeg vrouwen scoren Gunn? Grapje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmo1841 geregistreerde gebruikers5 ingelogdwaar zijn die andere 1836?quote> 1 van die 1836 gaat zitten knutselen aan de grote tafel dat weet ik wel wat die anderen aan het doen zijn.....I don't know! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Terwijl ik net 3 dingen tegelijkertijd deed. Achter de buis, achter laptop en ook nog aan het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik ben vandaag maar es aan het opruimen gegaan hier thuis, beetje afstoffen en stofzuigen, Afwas gedaan, wassen gedraaid enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 mmm ik zou ook eens moeten gaan opruimen maar dan in mijn kledingkast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Suiker, ik kan ook tegelijk tv kijken en computeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Dat wat ik niet meer nodig heb kan dan mee naar Afrika! Als we deze zomer weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden