Jaap Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen, Zo maar weer eens verven, dan is de kast klaar. En vanmiddag wil ik naar de zee. En vanavond een feest. Ik word er nu al moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 en een goeie druilerige weliswaar morgen in deze stille huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen, Van het weer hoeven we het niet te hebben vandaag, dus hierbij n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 oh ik zit hier al niet meer in mn uppie dus. ook voor jullie Ans en Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hier houdt het ook niet over, ik wil voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Moge Jane, Hannah en Albertina, Ja, voorjaar is zeer welkom. Heb van de week bij de super wat plantjes meegenomen van 1 euro, is het in ieder geval binnen alvast wat groener! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik doe t nog steeds met Kerststerren die zijn niet kapot te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik heb helemaal geen planten, tenminste geen echte. Zijdeplanten wel, niet van echt te onderscheiden en lekker makkelijk. Ik heb wel altijd bloemen op tafel. Elke week een verse bos. Een kadootje aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hannah, Je hebt helemaal gelijk, maar een beetje groen in huis doet me toch goed;) Wel een idee Albertina die zijdebloemen/planten voor mij zijn de plantjes het ook een lesje discipline om alles in leven te houden:D Zou trouwens liever sneeuw en kou hebben dan dit prutweer... En ben superbenieuwd hoe Woef zn eerste keer sneeuw ervaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ook in het NU kan ik moeilijk iets weggooien dat nog goed is hoor. mn vader was een Zeeuw he dus ik ben zuunig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Het is droog inmiddels op naar de markt en de rest fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 1tje staat in de B&B en die staat toch leeg dus ik kijk er tegen 1tje aan valt mee hoor er zijn ergere dingen bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ben ook even wat doen. Tot later:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 morgen zonder zorgen! lekker uitgeslapen. Niets teruggelezen. Gisteren op nieuwjaardrink van het werk. Alcohol zag er lekker uit maar het is niet zo moeilijk om aan de spa te blijven. Toch niet altijd. Moest te vroeg door. Spijtig want Koen de Bouw was de gast van het feestje. Lekker ding die knul! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hahaha, die Fleur, jij weet wat mooi is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 mogge;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Anderzijds van een schoon tafel kan je ni eten zeggen ze hier Maar ze zeggen dan ook weer zoveel hé Toine je tattoo's lijken me super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik ga nog heel ff in de zetel wakker worden voor dochter de boel weer op stelten zet. Ja ja...die ligt nog steeds in bed kusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen, Heb de boodschappen al gedaan, vrouwtje (niet boos worden geëmancipeerde dames, W is echt een vrouwtje) is de stad in met vriendin. Jane, kerststerren doen me altijd aan mijn moeder denken, die had ze ook altijd en hield ze heel lang goed. Vind ze zelf bepaald niet mooi, sorry hoor. Maar iets wat nog goed is of zelfs nog leeft en bloeit weggooien kan ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 En trouwens van een schoon tafel eet je smakelijker dan van een "lelijke" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Dooie boel hier... Lyste, Tine ik laat het forum aan jullie Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen Tine, Wij zijn dus al enigen over. Hoe gaat het met je? M.i. heb je je hier steeds gemeld, sinds je die afspraak met jezelf had gemaakt. Ook nog steeds droog hè. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nou, ook Tine is blijkbaar met andere dingen bezig en om nou solo te spelen hier .... Ik ga ook maar verder met de dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hannah, hahaha, Joepieeeeeee!!!! Maar dan heb je ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nou das geweldig Hannah... En gelukkig dat je aangekleed was anders had ie misschien zijn hoofd niet bij zijn werk kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden