BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Met vis? Ken ik nie. Geef nie, alles schoon op. Nu met pootjes op de bank en studio Sport kijken. Whowhowhowho:moon: Toedelsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Merk dat ik toch wat pissig ben op Suikertje met z'n opmerking. Ik weet nog dat hij hier kwam en het moeilijk had. Hij heeft toen alle aandacht van de formleden gehad. Ik hoop niet dat hij dat vergeten is. Voelt als wat ondankbaar. Verder hoeven we er niet op door te gaan hoor, ik wil het alleen maar even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, wat heb je in huis? Hier gegeten, snijbonen, biefstukkie en gekookte aardappels. Lekker Hollands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Nou, ik heb mn best gedaan. Dan moet je het zelf maar uitzoeken... Spike, succes met het eten. Dag lieverds, see u laterrr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Dag Bam. seeyoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Jos had het wel eens over br. bonen met suiker. Misschien een recept uit de oorlog? Hij at dat wel eens bij z'n tante in Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, als je het zo zegt is het bij voorbaat al niet lekker. En vooral al die tenen knoflook. Brrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 geb. aardappels kipfileetje en courgette met veel knoflook en boemboe sajoer boontjes erbij (en 11 speculaasjes toe:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 hahahaha, dat toetje doet 't 'm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, Jasses, Ik vind het zo'n ontiegelijk ranzige lucht, knoflook. Een teentje oké maar enorme hoeveelheden, te vies om aan te ruiken. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Gekkie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 spike ken je die knoflookbolletjes in die kleine mandjes? geen tenen meer alleen het velletje eraf van dat bolletje en klaar. Tina je hoeft niet mee te eten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ben ook een hele erge knoflookvreter. Zie zelfs af en toe, mensen die met mij praten, heel voorzichtig, met een lijkbleek gezicht, achteruit lopen en als ik een sec. niet kijk, zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: bolletjeIk ben ook een hele erge knoflookvreter. Zie zelfs af en toe, mensen die met mij praten, heel voorzichtig, met een lijkbleek gezicht, achteruit lopen en als ik een sec. niet kijk, zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen.quote> hahaha, ik geef ze gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Nee Akkie die sla ik voor hun bakkes. Lekker hard zodat ze het zich nog tijden zullen heugen dat die knoflookbol bij hun op bezoek is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 yep, solly heb nog een pak ronde koeken uit Enkhuizen voor de liefhebbers en héél veel knoflookbolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: spikemaar persen met velletje kan ook quote> Ik pers altijd zonder velletje. Ik weet niet beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik had vroeger aan boord een schipper, van origine een Oostenrijker, en die deed echt overal knoflook door. Die man was nogal dik en zweette ontzettend. En dan stonk dat zweet vreselijk naar knoflook. Stond je aan het roer, en kon dus niet weg, bleef ie soms een hele tijd in de stuurhut staan zweten en stinken. Allemachies, als ik er aan denk word ik weer misselijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Was jij de kapitein Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Dranktechnisch stinken, dat is nieuw voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik doe ook altijd overal knofl. op hoor. Zelfs op brood met b.v. leverpastei. en dan één teentje. mmmmm Dat is echt het enigste waarvan ik zeg, daar houd ik geen rekening mee. Ja als ik moet werken of naar de tandarts moet. Dan wil ik er nog wel eens aan denken maar ik ben echt verslaafd aan knofl. Misschien dat ik daarom nooit niet echt ziek ben geweest, het schijnt ontzettend gezond te zijn. weet wel dat het het bloed enorm zuivert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 zo leer je nog eens wat Tina. zo ff mijn knoflook uit gaan zweten in de sauna wasknijpers op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Meisjes, doe vooral wat jullie niet laten kunnen, gelukkig is het beeldscherm reukloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: albertinadoe vooral wat jullie niet laten kunnen,gelukkig is het beeldscherm reukloos.quote> Zal ik dan eens een ferme boer laten Tinus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: albertinadoe vooral wat jullie niet laten kunnen,gelukkig is het beeldscherm reukloos.quote> Zal ik dan eens een ferme boer laten Tinus?quote> Alles goed Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden