Spring naar bijdragen

Zondag 22 januari

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Merk dat ik toch wat pissig ben op Suikertje met z'n opmerking. Ik weet nog dat hij hier kwam en het moeilijk had. Hij heeft toen alle aandacht van de formleden gehad. Ik hoop niet dat hij dat vergeten is. Voelt als wat ondankbaar.

Verder hoeven we er niet op door te gaan hoor, ik wil het alleen maar even zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ik ben ook een hele erge knoflookvreter. Zie zelfs af en toe, mensen die met mij praten, heel voorzichtig, met een lijkbleek gezicht, achteruit lopen en als ik een sec. niet kijk, zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen.quote>

hahaha, ik geef ze gelijk.
:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vroeger aan boord een schipper, van origine een Oostenrijker, en die deed echt overal knoflook door.

Die man was nogal dik en zweette ontzettend.

En dan stonk dat zweet vreselijk naar knoflook.

Stond je aan het roer, en kon dus niet weg, bleef ie soms een hele tijd in de stuurhut staan zweten en stinken.

Allemachies, als ik er aan denk word ik weer misselijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook altijd overal knofl. op hoor. Zelfs op brood met b.v. leverpastei. en dan één teentje. mmmmm

Dat is echt het enigste waarvan ik zeg, daar houd ik geen rekening mee. Ja als ik moet werken of naar de tandarts moet. Dan wil ik er nog wel eens aan denken maar ik ben echt verslaafd aan knofl.

Misschien dat ik daarom nooit niet echt ziek ben geweest, het schijnt ontzettend gezond te zijn. weet wel dat het het bloed enorm zuivert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...