Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

Ha Lytse, ja ik denk er zeker over na. De hele week al en ben ook boos op mezelf want het is echt zonde. Maar weet nu ook wat dit soort situaties kunnen aanrichten en ik ben er ingetrapt.

Een goeie leer voor de volgende keer.

Maar ik ga het rustiger aan doen met stoppen. Gewoon kijken hoe het gaat en in het weekend hoef ik niet zo streng in de leer te zijn. Het kan wel, het hoeft niet en hou het wel gezellig - zoiets.

Ik ga zo ook Krasse Knarren kijken, vanwege de melding hier over Mimi.

Ben een aagje:-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat deed ik eerder ook wel, maar kan mijn gedachten daar nog niet goed bij houden. Overdag kan ik even de deur uit als het me teveel wordt, maar nu zit uk hier in mijn uppie binnen.

Zelfs met tv kijken heb ik op dit moment weinig.

Maar ik red me wel hoor.

Sta ook pas 6 weekjes droog en sta dus an begin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik heb al gekeken of er hier in de buurt cursussen zijn, maar of ze zijn allang bezig of zit hier niet in de buurt. Maar ik heb voor mezelf al idee. Ben al jaren slapend lid van poitieke partij en denk dat ik informeer of ik daar niet iets voor kan doen in de plaatselijke politiek. Ik en jullie hebben me wel aan het denken gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha ga daar maar lekker mee door hoor Zoetje ik ga afsluiten. Morgen werken bij de dierenambulance. Is dat niet iets voor jou? Vrijwilliggerswerk? Dat geeft een hoop voldoening, je bent nuttig en hebt ook nog eens mensen om je heen.

Overal vragen ze vrijwilligers.;)

Goed kanjers. Trusten allemaal en tot morgen weer.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Toch wel boeiend, die Krasse Knarren. Je ziet dat ze, als ze eenmaal enthousiast zijn, vergeten dat ze dingen niet kunnen. Nog één aflevering en daarin bekijken ze eventuele gezondheidsresultaten.

Over de drank hebben ze het in deze aflevering helemaal niet gehad. Iedereen had steeds wijn, maar Mimi niet.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers,

een welbewogen dag voor mij, maar kan me wel droog afmelden, en totaal geen trek gehad, (komt misschien ook omdat ik lichamelijk nu even niet zo lekker zit, maar geestelijk des te beter :)

ook weer dag 3 van niet roken en morgen 4 weken geen alcohol gedronken, het gaat weer de goede kant uit :D

allemaal lekker slapen voor straks, ik moet morgen weer een lange dag, dus hoop dat mijn buikgriepje dan wel over is

welterusten :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...