Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ai, wat gebeurt er nu? Relax Borretje, volgens mij bedoeld Fleurtje het helemaal niet onaardig. Daar is ze veel te aardig voor? Toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Aardig ben ik meestal wel Waarschijnlijk met verkeerde been uit bed gestapt zeker. Dramaqueen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: borretjeGa chocolade vreten dan, als dat je probleem is..Maar ga eens even van mij af..quote> Spijtig genoeg heb ik dat niet in huis. En nu naar de winkel gaan is niet zo een goed idee..Je kent het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 wie is nu de verstandigste???????????? Kappen nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 @Teveel, 'k moet juist wat aankomen. 'k ben zo mager als een wand'lende tak. M'n g'wicht is niet g'vaarlijk laag. 69 kg. Lengte 1.86 m. Eerst maar voor de 70 kilo gaan. Streefg'wicht 75 kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Zo Gunn, das inderdaad wel heel weing. Hoop dat je een beetje kan genieten van wat je extra moet eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Beautifull people Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Wah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 blief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goede avond, waar lezen en quoten jullie al die rare woorden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Echt waar Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Spijtig genoeg wel Harry Was al weer ff geleden..ff balanceren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Nee he.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Volle maan zekers ?? Borrie, ik ken fleurtje wel persoonlijk en snap eerlijk gezegd niet zo goed je reactie hoor ? Laat het nu even een misverstand zijn, kiss and make up. Of hoe zeggen ze zoiets. Fleurie, ik heb nog wat chocolade, en geen drank in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Willen drinken kent meestal een reden. Die is er hier ook. Moet proberen de boel wat te relativeren. Is niet gemakkelijk als net datgene bepalend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 @Fleurtje, Haal die quote maar weg. Heb 'k ook g'daan. 't heeft geen zin. Totaal geen zin. We moeten lief zijn voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Wil iedereen even die rare woorden weghalen want ik ga nu slapen en wil ze morgen niet meer zien oké:$ truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Truste AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Het doet me denken aan vroeger toen ik op de kunstschool zat. Moesten een twee dimentionaal werk afgeven. Leraar was behoorlijk streng en ikke deed altijd alles op het laatste nippertje. Dan liep ik de hele nacht te schilderen en tussendoor te wenen. Niet wetende of ik het af zou krijgen. Knappen wanneer de verf uitliep. Kon meestal maar twee uurtjes slapen. De dag erop kon het twee kanten opgaan. Of het was niet zo erg dan ik me voorstelde of het kon me gewoon niet meer schelen. Heeeeeeel soms was ik nog verdrietig. Zo voel ik me nu. Toen dronk ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 whatever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Nou bijgelezen en de hele week hierop al zitten wachten net alsof het langzaam op werd gebouwd jammer weer. Fleur. kun jij de wijste zijn en die quotes weghalen svp? Ik begrijp best waarom je het hebt gedaan hoor, maar of je zo trots zult zijn als Bor er een ban door krijgt terwijl ze het forum zo hard nodig heeft? En eerlijk gezegd vind ik jullie net 2 pubers deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 @Fleurtje, Doe 't dan voor de goede vrede. Tactive zal 't g'heid aanpassen. En Borretje krijgt een b'risping. Moog'lijk zelfs een ban. Kom op, dat wilen we toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: borretjeHe, he, Fleurie...Zèg dat dan gewoon en dan wil ik je helpen.Dan kun je kwaad tegen mij doen enzo...Maar oke, dan weet ik nu dat je hulp nodig hebt..Dat is toch niet erg om te vragen?quote> Je hebt gelijk hoor. Ik stamp tegen je aan. Soms irriteer je me. Ik haal het weg maar enkel omdat je eigenlijk een reden had om te reageren. Niet op die manier maar soitWakka wakka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden