Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Mij hoor je niet mopperen Nah ja soms Hoort er ook bij Wat bedoel je Smikkie? Die snap ik weer es niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Nou spud, goede en wijze woorden. Altijd handzaam voor mensen die het nodig hebben. Er zijn heus nog wel mensen die het beste met ons voor hebben. Veroordeel nooit iemand , is mijn motto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Die staat Spud! Zo is het! Denk ik wel Merk ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Lieve mensen, Ik ga jullie voor hier ook laten, super interessant al deze gesprekken en ik zou nog uren door kunnen gaan. Maar ik wil morgen ook nog wat doen voordat mijn shift begint. Dus ik ga jullie laten. Met een super tof en gezellig gevoel. Soms moet je keuzes maken. Fijne dromen!!! En nice to read you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 weltrusten spud. ik heb een erg grote bewondering voor je Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Plezant U weer te lezen Doet me altijd goed Een goede nacht Have a nice one! Iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 IK hou van een echte vent maar nu weltrusten voor iedereen en nogmaals GEZOND WEER OP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Spud, ik had ook veel verzet in het begin. Maar ik zoog alles op. Er was vaak ruzie (ook toen) nu ben ik milder geworden. Drie keer een ban gehad. Nee ik was niet makkelijk. Misschien omdat ik wat ouder word en niet drink. Nu ben ik wat beschouwelijker. Zijn er toestanden, dan blijf ik vaker aan de zijlijn. En vergeet niet er zijn lang gestopten- kort gestopten-"nieuwelingen", allen met een bijkomend stukje problematiek. Een hoge prikkelbaarheids factor geeft dat. Meestal dronk men niet om niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: SmikkieEen alcoholist mag geen mening en houding meer hebben, misschien dat dat me stoort, weet het niet.Allemaal nog maar meer ondergaan, maar mn mond zal ik nooit houden, ik ben ik, met en zonder, dat heb ik wel bemerkt.Zonder dat zou ik absoluut weer gaan drinken. Maar dat wil ik niet meer, dus spreek me uit, niet dat iemand er iets mee moet. Juist niet.quote> Hangt af of deze teveel gedronken heeft, dan kun je natuurlijk je vraagtekens zetten. Maar als die nuchter is , waarom zou deze niks mogen zeggen?Ik hoop dat je nog lang je mond open zal houden. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Schone dromen allen. Ik ga mijn zonden overdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Love you all Maar als ik nu weer allemaal terug ga reageren, dan slaap nog niet. U zijt allemaal gelezen tot nu. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik vind je een echt mens Smikkie Net als ik iedereen hier een echt mens vind En ja Soothe, dingen werken-in Nu nog een grauw van Had Dan is mijn avond weer goed Ik wacht er niet op Is het sowieso! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Dag marjo Lekker slapen vrouwtje. Take care up north. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Jootje, lekker blijven schrijven. meestal gaat de storm weer liggen. je bent er mee bezig en dat is goed. Nu echt weg. Een giga plakker ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Maar geen rizla meer Als het goed is Hoor mij De über-plakker Maar ook hakken... Klaar! Hoi lieve Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik volg het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Hondje uit geweest. Marjo, ik hoop met routekaart en kompas. Eventueel een zonnewijzer en sextant. houd koers. Knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Wat een kwaadsprekerij en gestook hier zeg; Smikkie je bent hier voor jezelf en niet helpend naar anderen zelfs al krijg je altijd wel gelijk van iemand; het siert je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: SmikkieBen nooit een meeloper geweest, denk dat dat er ook mee heeft te maken. Wat shahire dooet met die emoticon bloemetjes, al is ze nog zo okay, is meelopen en zwak in mijn ogen sorry, hou niet van mensen die zich achter sterke mensen scharen.Dat is het denk ik.quote> Hey Smikkie,Ik begon vanmorgen de dagdraad te lezen maar stopte omdat mijn naam werd genoemdeerst wil ik dan zelf terug lezen en zelf kijken wat er geschreven werd over mijzonder al onbewust misschien een oordeel te gaan vellen en/of mening te gaan vormenik hoor namelijk een verhaal graag van twee kantennamelijk de ene waarheid maar ook de andere waarheid....Natuurlijk mag jij van alles denkenbedenk je wel dat het soms ook wel eens wijzer kan zijn om iets voor je te houden(dit laatste even als tip bedoeld zijnde)in mijn geval niet want ik kan veel hebben en als het iets is waar ik alleen maar van kan leren dan sta ik er helemaal open voorik denk dat je met mijn emoticon bloemetje mijn reactie op Soothe bedoelde van 00.41wat Soothe schreef was ik het inderdaad mee eensik namelijk heb ook nooit het gevoel gehad dat ik als nieuwkomer mijn mond moest houdendat 'oudgediende' het beter zouden weten dan nieuwkomers...ik heb ook nooit iemand 'blind' gevolgd maar mijn eigen plan en weg gevolgdwat niet inhoudt dat ik niets met allle ervaringen heb gedaan van deze mensenik heb juist zelfs heel veel met die ervaringen gedaanzij zijn mij tenslotte al voor gegaan en weten al in veel gevallen waar ik tegenaan zou kunnen lopenik weet ook niet of ik al zover in mijn proces met AdB zou zijn als ik niets met hun ervaringen zou hebben gedaandenk het zelf eigenlijk eerlijk gezegd van niet....maar goed, met andere woorden kwam het erop neer dat ik het eens was met Soothe zijn posting javandaar mijn emoticon aan hemis dat meelopen? nee, daar ben ik het niet mee eensis dat misschien iets zien door eenzelfde bril? ja, dat denk ik welmaar dat kan altijd in het leven, ik loop vaak in zwart wie weet jij ookmaakt jou niet tot meeloper in mijn ogeneen meeloper zou ik mezelf zeer zeker niet willen noemenals je me in RL zou kennen dan zou je dat denk ik ook niet hebben geschrevendan zou je mij kennen met iemand die een eigen mening ergens over vormthaar eigen plan trekt en op haar manier tegen de drank vechtik zie mijn medestanders die al langer droog staan hier niet hoog van de toren blazenzij hebben mij het inzicht gegeven hier, met hun wijze woorden en ervaringen...waarmee ik mijn grote gevecht tegen de drank van gisteravond, want het was een groot gevechtwel mooi heb gewonnen!!!Sha luistert, filtert en doet er iets meedie wijsheid wens ik je hierbij ook toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Blij dit zo te lezen net wat Jaap schrijft; eerste indrukken zijn niet altijd de juiste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 pffff....lees morgen wel terug... 'k heb een "suiker" moment gehad..... tot morgen..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden