PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 komt goed allemaal... ik geniet ook van het kijken naar anderen, ben niet vant skieen, love snowboarden...... lukt het niet dan geniet ik van m,n 2 oudste mannen die dit jaar voort eerst op snowboard gaan. De kleine man die z,n eerste skieles krijgt en m,n prinses die lekker tegen mij aankruipt en niks van die kou moet hebben! ik klaag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Smikkie, jij houdt van nachtwerk ?? Pfff, i hate it !! Vroeges ken ik niet, alleen maar een dag of een nacht. Shiftjes duren wel 12u Ik ga naar bedje toe, want morgen eigenlijk heel vroeg op. Wie zei er ook alweer dat je moe wordt van baclofen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 pfffffffff, probeer ICloud op mijn Mac te installeren, snap er niet veel in. Volgens mij moet ik eerst weer een nw. versie van iets anders erop zetten, want dit is een oudje. Ze zijn slim daar bij Apple, nu kan ik nog niet mijn foto's en muziek delen op de Ipad en phone. Leek me nu juist zo handig. Wijfie, gooi eens ff wat te knabbelen deze kant op! En Smikkie, lijkt me super voor je die avond- en nachtdiensten! Ben je direct van die doelloze avonden af toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Tedereen slaapt, behalve jij jj, ben jij niet moe na zo;n lange dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje nog wakker? Nou ik ook alweer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Sorry Aicha regeer wat laat. Ja ben nog wakker. Ben druk op zoek naar een huis. Heb net 8 opties op woningen genomen. Maar duurt zeker nog wel half jaar. Slaap je nog steeds niet goed. Ik ook niet, baal ik van, was om 7 uur op vanmorgen, ben niet moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Aicha ik keek nog even snel en zag je ingelogd kon het niet aan me voorbij laten gaan om je even goedemorgen te komen zeggen zelf kruip ik erin, wordt wel eens wat en morgen....proberen mega uit te slapen verder niets meer van de draad gelezen morgen...nieuwe dag.... oh nee.....morgen is al vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Het gaat nog gezellig worden ook zo kom ik nooit meer mijn kribje opgeklommen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heb je ook nog niet geslapen dan. Hoe laat moet je op morgen Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 en van ons 3 ga ik nu de verstandigste zijn door...uit te loggen en mijn wolkje op te klauteren slaap lekker suikertje en aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 HaHa, een nachtconversatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik heb morgen geen tijd de eerst komende 14 dagen niet heb mijn dienst van vrijdag kunnen omzetten en...mijn vakantie is begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje waarom slaap jij nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Shahire vakantie? Ga je nog wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 en heel stilletjes....verdween Sha van het scherm, muisstil.................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 hahaha...ben ik weer, als je gaat praten en ik zie het nog ga ik reageren ik ga klussen in huis en knutselen en dit en dat en van alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Terugkomen jij wegloper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja pieker, pieker en nog eens piekeren. Heb vandaag verslavigzorg gebeld. Ze bellen morgen/vandaag terug. Ik moet hulp hebben, niet alleen voor alcoholprobleem, maar ook voor psychische problemen. Dit wil zo niet langer, wordt steeds erger. Alcoholbehoefte valt wel mee. Hoe laat open je de nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heb je een hoop te doen aan kluswerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 typ rustig een bericht en bladzijde is hier bijna vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ik was vanmorgen al om 7.30 wakker dus het wordt wel eens wat blij dat Jane geen nachtdienst heeft ze had me vast bij het inloggen al getraceerd en naar bed gestuurd hihi maar ik ga er nu toch echt wel in maar jij en Suikertje kunnen misschien samen wel een woning gaan zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje ik hoop dat je snel hulp krijgt want dat is wel nodig. Toch geen trek? ondanks al dat gepieker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Aicha stil!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Moet ook nog plek hebben voor 2 kinderen af en toe. Kan jij vast gaan klussen Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heb wel in huis, maar blijft dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden