Yvonne Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Het heeft hier vannacht een beetje gesneeuwd, alles ziet er wit uit. best wel een mooi gezicht. Ik zal snel even koffie en thee zetten en ga mijn beschuitje hagelslage even maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 goede morgen yvonne. lekker een beschuitje met hageslag de rest van de frummels natuurlijk ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 borrie had je het bed nat? ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goeie morgen Igor, lekker he? Ik mag al weer met grote snelheid richting douche... en daarna naar het werk. Jij ook fijn werken vandaag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hihi, zie Bor en Snoep ook in het halletje... ook goede morgen dames... Ik ga rennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 goeienmorgen von en igor en de rest die nog ligt in zijn nest eerst maar eens een lekker bakkie koffie om bij te komen en even terug lezen weer eens zo vreselijke nacht van niet slapen achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 snoepie de poepie hoe gaat ie? yvonne schiet je een beetje op dan kan ik na jou en mag snoepje de rommel opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goedemorgen frummels, Hier ook een ietje pietje sneeuw. Heel slecht geslapen, eigenlijk helemaal niet. Toch maar opgestaan anders krijg ik weer een heel verkeerd ritme. Nu eerst koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 hier liggen twee 'marmotjes' op de bank, zal ik er even bijkruipen? mmhhh lijkt me wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 igor na twee uurtjes slaap voel ik me als een slappe vaatdoek dus ga geen rommel ruimen net even bij gelezen ...maar dat doet je humeur ook geen goed sommige uitspraken doen je verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goedemorgen, hier ook een klein laagje sneeuw. Ik heb net de draad van gister gelezen, aaaauuuww! Wat een oor en veroordelen weer. Niet alle postings hoor maar sommige vind ik persoonlijk behoorlijk krenkend. Jammer dat het dan weer zo gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Idd heftig, draad van gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Klopt, jammer. Ik moet er vandoor. Lui, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 mogge, de sneeuwman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ik ben ook weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 euhhh snoepje lees je reactie te laat en moet nu echt weg. sorry voor de rommel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goedemorgen allemaal. Hier ook wat gesneeuwd. Vind dat toch wel leuk alhoewel het voor mij niet zo heel lang hoeft te duren. Had toch het voorjaar alweer in mijn hoofd. Nu eerst een emmer koffie en de draad van gisteren even lezen. DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 :rose:koooouuuuuuuddddddddddd. tommy heeft op dit moment de ren in de tuin, die wordt helemaal gek altijd van sneeuw hi helemaal maf die hond. lekker geslapen? ga douchelen en trainen we gaan knalllleeeenn yieha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 borr hoe was de verjaardag met de kiddo's?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goedemorgen allen. Heb zeer slecht geslapen. Straks naar GGZ. Ik ben een beetje nerveus. Nu moet ik eigenlijk een beetje opschieten, maar ik ben traag.... Ik weet nog niet of er hier sneeuw ligt, de luiken zijn nog dicht. Ik hoop van niet, want ik ben een bangerd als het glad is op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Succes straks Madelief!! Ik ga ook laterrrrrrr!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Morgen allemaal! Ook hier laagje sneeuw, lekker!!! Heb er vandaag precies een volle week droog en rookvrij op zitten!!! Heb gisteravond even terug gelezen... au. Ook bij een zuipende moeder of vader is alcoholisme gewoon een ziekte hoor. En dus niet ineens een karakterfout! Maar goed, laat m'n humeur niet verpesten nu, sluit me aan bij het dagpact: DAGPACT Albert Lytse Aicha Chrissy Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ook een goedemorgen luitjes, Jaap, fijne week gewenst!! Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden