Spring naar bijdragen

maandag 6 februari


toine

Aanbevolen berichten

Goeie morgen SW.

Weet je wat ik al een hele tijd doe? Ik rookte al jaaaaaaren halve sjaggies. dus rookte al de helft minder als wat ik vroeger deed. Toen rookte ik twee pakjes sjag per week, daarna één pakje in de 4-5 dagen. Nu steek ik een dun half sjaggie op en neem twee trekjes en leg hem dan neer. Nu doe ik 7-8 dagen met een pakje en als het een beetje mee zit, deze x 9 dagen. Misschien kun je dat al proberen, het gaat mij heeeeel goed af en ik merk het s'ochtends heel duidelijk.;)

Het zijn vaak de eerste paar trekjes, daarna rook je hem op omdat het zonde is als je dat niet zou doen. (denk je.)

Toine hoe is het nu met je mond? Al wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal

Will, ook van mij heel veel sterkte toegewenst.

Ik heb zelf een kat hier rondlopen, af en toe vind ik hem behoorlijk irritant als ik weer bijna over hem struikel omdat hij zo voor mijn voeten loopt.

Ik bekijk hem nu toch weer met andere ogen nu ik weer besef dat ik blij moet zijn dat ik af en toe nog over hem kán struikelen.

Ik kan me goed voorstellen dat je Bazma heel erg zult missen, sterkte.

Gaby, wat een pech, je cv-ketel, je auto.

Als je je eigen posting van gisteren van 9.00 leest weet je weer waarom je zeker niet moet gaan drinken.

Je hebt het daar heel mooi en treffend verwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

dat doe ik ook met mijn sigaretten, ik weet wel dat ik er vanaf kan komen,

ik heb 7 dagen niet gerookt toen ik stopte met drinken, helaas had ik toen zin in een drankje en nam een peuk (2 trekjes en de rest thuis op het balkon.)

mijn geluk is dat ik niet in de huiskamer wil roken, dus het ruikt hier nog lekker fris. Kijken wat de zuster me te bieden heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer twee nachten gewerkt, nu nog één, het gaat snel maar het was ook erg druk, de afgelopen nachten.

Dan nog een uur rijden en nu even relaxen en dan in mijn bedje.

Vanmorgen had ik het even heel moeilijk, wilde drank gaan halen want voor het slapen gaan na een nachtdienst is het immers zo lekker.

En ik was dat ook gewend eens in de zoveel tijd.

Toen zat ik een heel gesprek met mezelf te voeren......wat is er dan zo lekker aan? Geen idee, tja, je kunt er zo lekker op slapen.

Maar je hebt in de nachtdienst toch nooit moeite met slapen? Nee, inderdaad.

Waarom dan drank? Ik weet het niet echt niet.

En zo was ik maar gesprekken met mezelf aan het voeren en de hele weg terug dacht ik, zal ik? Zal ik niet? Zal ik?

Nee, nee, nee, niet doen!!!

EN IK HEB HET NIET GEDAAN EN DAAR BEN IK TROTS OP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Bol, je kunt een daglichtlamp kopen, heb ik ook.

Is bij nrutaS te koop, energylight heet dat.

Je begint er in oktober mee en tot aan mei. 2xper dag een half uurtje en weg is de winterdepressie.

Ik heb het nog maar een maand en ben te laat begonnen maar dit jaar oktober begin ik gelijk weer.

Iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Er is nog niets uitgesproken.

Het sleept zich voort.....

Dat is slopend, zowel voor mn partner als voor mij.

Hij slaapt moeilijk en piekert veel.

Verder doe ik zeer zuinig aan.

Daar was ik al handig in voordat ik een relatie met hem kreeg.

Gelukkig heb ik het nog niet verleerd.

Hoe is het nu met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Rekel en die 3 korte uurtjes kunnen een eeuwigheid duren. Zeker als je er toch alleen voor staat en niemand in je omgeving hebt. Maar het is voor Basma het beste en je zal misschien toch dadelijk ook een soort opluchting gaan voelen als het allemaal voorbij is. Natuurlijk zal je het moeilijk hebben de aankomende tijd maar als je achter je besluit staat, omdat het nu eenmaal voor Basma het beste is, zal het ook een gevoel van opluchting gaan geven.

Kijk eens wat je allemaal voor haar hebt gedaan. Ze zal je daar echt dankbaar voor zijn. En misschien heeft ze nu al een soort van berusting. Vaak merk je dat bij dieren, ze geven aan dat het zo goed is. Probeer dat ook te zien Will. Ze zal er vrede mee hebben.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Zo, de ochtendrituelen achter de rug, nu maar even melden hier.

Will: ik lees dat je vandaag afscheid gaat nemen van een dierbaar huisdier: dat is zwaar. Het is een van de moeilijkste beslissingen die je als baasje moet nemen, maar zo'n beestje kan het zelf niet doen, dus je moet die beslissing uit liefde voor het dier nemen. Maar ik kan me voorstellen dat je tegen de laatste uurtjes op ziet. soms slaat de twijfel dan weer toe, maar je weet dat het beter is zo. Heel veel sterkte gewenst!

DAGPACT

Albert

Lytse

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik en Bollie, ik heb er vrede mee en zij ook. Voor het eerst ooit voel ik het van haar ook uitgaan nu. Ik plaats de laatste foto's nog op haar facebook. Ze zal eeuwig in mijn herinnering blijven.

De opluchting over mijn besluit is er al, maar de pijn ook des te meer.

Eén ding staat vast........ik ga er niet op drinken, want dat zou ze zelf niet willen. Mijn eerbetoon aan haar :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Will,

Ik was nog aan het bijlezen van gisteren en moet er eigenlijk even vandoor. Zag het gedicht van Bekkie en begijp hoe laat het is.

Die uren kruipen, ik weet er alles van. Je hebt de goede beslissing genomen. Ze is echt op en als je nu verder zou modderen met haar, is het alleen maar voor jezelf.

Je hebt goed naar haar gekeken en het is tijd. Fijn dat je dit voor haar kan doen. Sommige mensen hebben het moeilijker aan het einde van hun leven.

Ik denk aan je. Veel liefs en geef Bazma een knuffel van ons allemaal.

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...