Kate Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Nou het is nu wel een keer mooi geweest, met die kou. Zit tegenwoordig met dikke handschoenen aan achter het autostuur. Eerst nog even een elfstedentocht voor de schaatsers, is anders ook weer zo sneu net niet. Wat me vanmiddag overkwam. Liep op het winkelcentrum, keek naar mijn laarzen en zag met grote schrik dat er een lang stuk toiletpapier uit mijn broekspijp wapperde . Lieve help, hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar. Ik pak altijd ruim, is zeker in mijn broekspijp gevallen en gedachteloos nieuw gepakt. Niet verder vertellen he :$ Lieve mensen, let op je broekspijpen. Ik geloof dat niemand het gezien heeft. Dat hoop ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Oh, nu snap ik het, jij was het die daar liep Kate. Het was een leuk gezicht, daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Oeps, toch gezien dus. Hoe maak je jezelf onsterfelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Kate, neem de volgende keer een gebloemd papiertje, als het dan toch moet dan maar vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Originally posted by: KateOeps, toch gezien dus.Hoe maak je jezelf onsterfelijk quote> Hahahaha! Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt. Had ik een keer een leuk jurkje aan,Kom ik het restaurant binnen, wat denk je? Mijn jurk zat aan de achterkant in mijn panty.......Dat is ook iets wat ik nooit zal vergeten.Gelukkig zaten er geen bekenden, dus ik denk niet dat iemand het nog weet.Maar ja, dit soort dingen zal iedereen wel eens overkomen, toch?Toine, hier word het vanavond, op de huid gebakken zalm, die heb ik met kerst gekregen,en gewokte broccolie met knoflook en lekker pittig gekruid. Deze week geen aardappels of pasta, we doen even een stapje terug.Ik kruip even op de bank.Morgen komt mijn coach.We gaan het zien hoe het loopt.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 ja soothe, de algarve heerlijk....... hele dag half bloot onder zo een olijfboom..... ga plannen maken hi. got to have dreams! later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 klinkt goed madelief.... geen aardappels of pasta brrrr succes morgen met de coach ha die borr, goed bezig he! ga wat rommelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Originally posted by: ShahireMet deze vorst zorg ik er wel voor iedere avond 2 flessen water klaar te zetten op het aanrechtmocht er plots geen water zijn door gesprongen leidingen (gebeurde in een wijk)kan ik altijd nog koffie zetten en de kat water gevenvoor de wc kan ik dan wel en emmer sneeuw scheppen en laten ontdooien ja, je bereidt je toch een beetje op erge dingen voor als je zo het e.e.a hoort om je heenquote> ik kan niet wassen...de leidingen zijn bevroren.. is ook leuk..NOT!!!goedemiddag overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Originally posted by: yajalaAch het is een slim menneke,ik heb er alle vertrouwen in en zal hem extra verwennen deze dagen;)Ben toch benieuwd hoe de date van Lenie is geweest of heb ik het hele sappige verhaal met alle details nou gemist?quote> hihihi Aagje...was gezellig hoor...veel gepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Hoi allemaal! Zoals soothe zegt, ik kom hier gewoon weer even piepen, hihi!! Maar deze keer kan ik met trots melden dat ik droog ben sedert 9 jan. Had mezelf een maand droog zijn opgelegd... dat is nu dus bijna voorbij... Wat te doen vrijdag met feestje?? Knufke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Bij jou ook Leen? Hier ook, wat een ellende hé? Kun je ook niet meer douchen enzo? Dat kan ik gelukkig nog wel, en ook de w.c. nog gebruiken. Dat zou er helemaal uit zien hé. Knuf. goed zo meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Danke Bolletje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Pfff Jopie, da's een ganse boterham, zeg!! Veel sterkte en moed om te komen waar je wil zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 ook weer niet teveel denken he jopie.. ook gewoon dingen laten zijn, accepteren. gewoon leven zonder constant daarbij te annalyseren en te wegen en te plaatsen gewoon zijn..., zonder gedachten. misschien is dat wel "zen" wow.... ga aan de spaggelpoets. wat je zegt, wat je nodig hebt om rustig te blijven. ik weet niet wat ik nodig heb, lache he, onrustig en het medicijn is nog niet uitgevonden of ik kan het niet vinden. wat een pietpraat weer van mij. gebrabbel jaja adieu fijne avond be good:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 jopie kan je die bus niet gewoon mee naar huis nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jopie, wel de benen eronder houden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 smikkie....hoi zou inderdaad makkelijk zijn toch kan je smorgens zo weg rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Het is dat je het zelf zegt Toine, Maar evengoed eet smakelijk, niet de spaghetti aan de muur smeren hoor. En een prettige avond natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Snoepje, je kan zo'n bus toch nooit voor je huis parkeren. Stel dat iedereen dat zou doen. En de machinisten met hun treinen. Jopie, je kan toch niet zomaar je huis uit gezet worden? Je hebt huurrechten als je ergens langer woont dan 9 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Hoop dat het allemaal niet zo ver hoeft te komen voor je. Dat je het huis uit moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Jopie, ik weet uit ervaring hoe zwaar diensten bij nacht en ontij zijn. Zeker als je niet goed in je vel zit is het dubbel zo zwaar. Dit schrijf ik niet om je jezelf nog ellendiger te laten voelen, integendeel, ik heb er respect voor. Ik gun je van harte dat er wat zekerheid mag komen voor jou. Dat neemt een hoop onrust weg. Ook ijzersterk dat je vrij neemt en je je niet ziek meldt maar breek het lijntje niet, zorg goed voor jezelf. Of in elk geval zo goed mogelijk, je problemen oplossen kan ik niet. Wel kan ik je laten weten dat er hier aan je wordt gedacht. Veel sterkte Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Originally posted by: bolletjeBij jou ook Leen? Hier ook, wat een ellende hé? Kun je ook niet meer douchen enzo? Dat kan ik gelukkig nog wel, en ook de w.c. nog gebruiken. Dat zou er helemaal uit zien hé.Knuf. goed zo meis.quote> wc doet het gewoon...douchen net aan..ik hoef geen koud water toe te voegen.wasmasjien draait inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 japie...was ook maar een grappie..ben wel blond maar niet dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 O gelukkig Lenie, want water is toch heel belangrijk, dat merk je pas als je niet zo goed meer vooruit kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Hallo lieve mensen, Heb me een tijd niet laten zien. Gewoon, druk,druk. LATex is afgelopen donderdag weer thuis gekomen. Erg gezellig geweest. Wel even slikken voor hem. Van +32 naar -10 Enfin, hij is weer gewoon naar werk gegaan gisteren, en alles is weer als van ouds. Lees dat Jopie sóchtends om 4 uur op de scooter naar werk rijdt. Phoe, petje af hoor. En ik al piepen als ik om 7 uur op moet en om 8.30 op de fiets zit. Want oei,oei,oei wat heb ik toch een hekel aan die gladde wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden