nancy Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Originally posted by: JaapMadelief,Het is je gegund hoor, lekker doen waar jij je lekker bij voelt.Ik wordt zelf af en toe een beetje moe van die milieu praatjes.Het vaak wel goed bedoeld, maar zo belerend en betuttelend.Even de thermostaat een graadje hoger zetten. Lekker warm.En sinds ik niet meer drink drink ik heel veel water. Dus ik zou weer kunnen gaan drinken om water te besparen.quote> Hahahahahahahahahahha:D Die is leuk, Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Met deze vorst zorg ik er wel voor iedere avond 2 flessen water klaar te zetten op het aanrecht mocht er plots geen water zijn door gesprongen leidingen (gebeurde in een wijk) kan ik altijd nog koffie zetten en de kat water geven voor de wc kan ik dan wel en emmer sneeuw scheppen en laten ontdooien ja, je bereidt je toch een beetje op erge dingen voor als je zo het e.e.a hoort om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Haha, allemaal aan de drank om water te besparen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Heb je van die blokjes die op de velg grijpen of trommelremmen. Of heel lux met echte remschijven. Als je remblokjes hebt die op de velg grijpen dan ga je geheid op je muil als je daar tyribs om bindt. Als je al vooruit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Owww......geen idee eigenlijk welke remmen ik heb...zal straks eens kijken is natuurlijk niet de bedoeling dat ik op mijn bakkes ga en natuurlijk zou het prettig zijn als ik vooruit kom... anders krijg je zoiets van, fietsen zonder fietsensleuteltje erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Oh, nou goed dat je het zegt Jaap, ik heb idd remblokjes , en zeker geen zin om op m'n muil te gaan, is 2 jaar geleden nl ook gebeurd en heb daar nu nog dagelijks last van:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 is 2 dagen die CITO Nancy, moet zegggen dat mama ook wel erg zenuwachtig is eigenlijk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Het gaat toch niet helemaal op. Even opgezocht: 1. Er is 5680 liter water nodig om een vat bier te produceren. Read more: http://www.lenntech.nl/water-t...iten.htm#ixzz1lgKAzF6M Ik neem aan een vat van 50 liter. En voor een glas kraanwater heb ik een glas kraanwater nodig. En een beetje voor de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ik heb de cito wel eens moeten afnemen. Voor een leerkracht eigenlijk heel saai, je zit 2 dagen voor je uit te staren...je mag ze niet helpen natuurlijk. Maar ik begrijp dat jij als mama ook zenuwachtig bent, toch weer een mijlpaal in 't leventje van je kind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Interessante link Jaap, leuk om eens te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Die kwam er vanzelf bij. Ik kopieerde slechts het ene zinnetje. Wel slim hoe ze dat in hun site programmeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ach het is een slim menneke,ik heb er alle vertrouwen in en zal hem extra verwennen deze dagen;) Ben toch benieuwd hoe de date van Lenie is geweest of heb ik het hele sappige verhaal met alle details nou gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ik wens jullie succes Yaja. En ach ik heb de Cito toets ook wel eens verprutst. Volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Je zal het op de middelbare school toch nog waar moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 En nu ga ik even met mijn paperassen aan slag. Een fijne dag. En wie weet, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Nee hoor, Lenie moet ons nog op de hoogte brengen:D mits ze dat wil natuurlijk... Maaruhhh, heeft iemand de laatste tijd nog iets gehoord van Beertje en Isa?? Ik denk veel aan ze, maar lees ze niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Ik was mega zenuwachtig met dat soort dingen geloof dat ik mijn cito toen niet zo goed hebt gemaakt nou Ya, als ik je zo hoor gaat het vast goed komen met je mannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Manlief gisteren naar ziekenhuis geweest voor een ontstoken oog, kreeg een hele lijst aan medicijnen mee. Net medicijnen opgehaald en wat lezen we in de bijsluiter..... Medicijnen worden voorgeschreven bij HIV infecties of AIDS. Infectie wordt veroorzaakt door een parasiet die voornamelijk leeft in koeien,varkens en schapen!! ????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Succes vandaag mensen, ga eens kijken of ik me ergens toe kan zetten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Misschien is hij in aanraking daarmee geweest Ya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Hij zou toch niet stiekem buiten de deur met een varken of koe aan de rommel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 vraag het hem Ya hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Hahahahahahaha, nou dat lijkt me niet! Besmetting via rauw vlees misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 moet ik maar eens nader onderzoeken ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 KOMT WEL GOED SCHATJE Hoest met jou btw nancy? vanaf 3 Feb niet gedronken zie ik! Hoe gaat het? Heb je het moeilijk of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Dadelijk m'n nieuwe bril gaan halen. Ben heel benieuwd of ik dan beter ga zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden