Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het was weer een roerige dag voor velen, hoop dat iedereen morgen weer vol frisse moed opstaat en gaat voor weer een nieuwe dag.

Ik ben bang dat ik wel wat spierpijn ga krijgen van mijn BODYPUMP actie... niks voor mij die tak van sport, ik ga wel naar iets anders op zoek ;)

Raar, ik had vandaag zo'n zin in alcohol, niet gedaan natuurlijk, maar die drang heb ik al een paar dagen niet gehad. Misschien de invloed van de volle maan (daar ben ik heel gevoelig voor.)

Slaap lekker allemaal!

Ten overvloedde: ik meld me droog af, morgen dag 19 en doe ik weer mee met de dagpact. Morgen eerst werken en 's avonds naar de AA. Wordt een volle dag!

Groetjes Sas of voor de blonde mensen hier :P SW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Meiske sterkte in deze ongewisse momenten :heart:

Ik heb het ook vandaag droog gehouden.

Met kleinzoon en W naar de film geweest, De Muppets.

Ook nog even in een kroeg geweest.

W ging nog voor een trui kijken en daar had ik geen zin in, normaal ga ik altijd mee.

Dus hoppa, cafe binnen, aan de tap met een alcoholvrij biertje.

Mijn buurman dronk in de tijd dat ik over mijn ene flesje deed 3 flesjes (zeer) zwaar bier.

Blij dat ik alcoholvrij had want anders had ik hem minstens bij kunnen houden.

En ook in het pannenkoekenhuis dat we na de bioscoop aandeden verkochten ze alcoholvrij bier

't Is fijn leven zo :)

Harry (inderdaad Lytse, zo heet ie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sas,....

Wat ga je goed joh. 19 dagen al. Het zou wonderlijk zijn als je nooit meer trek in alcohol zou krijgen, maar het gaat erom wat je ermee doet. Goed gedaan!

Ik heb niet zoveel met sportschoolactiviteiten, vandaar dat ik nordic walk. Er is zoveel te doen in zo'n sportschool. Het moet al gek gaan als je niets passends vindt! Zumba?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Jootje,

Ik heb je bij mijn vrienden gezet en zodra je inlogt zie ik een lampje achter je naam branden.
Via email heb ik je net een berichtje van mijn zus toegestuurd. Net binnengekregen. Gemixete gevoelens!

Lytse.quote>


O okee. ik zal zo even kijken.
Was even met mijn was bezig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: SW
Het was weer een roerige dag voor velen, hoop dat iedereen morgen weer vol frisse moed opstaat en gaat voor weer een nieuwe dag.

Ik ben bang dat ik wel wat spierpijn ga krijgen van mijn BODYPUMP actie... niks voor mij die tak van sport, ik ga wel naar iets anders op zoek ;)

Raar, ik had vandaag zo'n zin in alcohol, niet gedaan natuurlijk, maar die drang heb ik al een paar dagen niet gehad. Misschien de invloed van de volle maan (daar ben ik heel gevoelig voor.)

Slaap lekker allemaal!

Ten overvloedde: ik meld me droog af, morgen dag 19 en doe ik weer mee met de dagpact. Morgen eerst werken en 's avonds naar de AA. Wordt een volle dag!

Groetjes Sas of voor de blonde mensen hier :P SWquote>


Nog bedankt Sas om mij op het dagpact te zetten. Ik heb je niet teleurgesteld.
Heb het droog gehouden en ben trouwens ook blond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook vrijwel alle teken en animatiefilms met hem gezien Lytse.

Sommige wel 3 keer, wilde hij naar de bioscoop en draaide er niets nieuws.

Maar die leeftijd is hij wel ontrgroeid.

Was wel een aardige film, werd nogal veel in gezongen.

Geloof niet dat ik deze meer dan 1 keer hoef te zien.

Mooie dame die SW, zit me nu de hele tijd af te vragen wat er te dicusseren valt over een alcoholvrij biertje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een klein gebaar

wat is er mooier zonder te klagen.

Elkaar te steunen,zonder te vragen

we wonen allen ver van elkaar.

Allen een mens met een hart,en niet van steen.

Vriendschap met een glimlach,

gewoon simpel een arm om je heen (al is het virtueel)

De ene heeft het makkelijk, de ander zwaar

maar vrienden ben je, om er te zijn voor elkaar.

We laten een traan, en hebben pret

dat zijn mijn vrienden die ik vond op internet.

En daarom kom ik nu hier

Thanks lieve mensen:heart::present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader is alcoholist

De momenten dat hij niet dronk verschool hij zich achter alcoholvrij bier..Nu is hij weer 8 maanden nuchter en zegt hij dat alcohol vrij bier ook een trigger is..Een teken dat je de alcohol niet wilt loslaten..

Ik weet het niet..ik vind het vies en drink dan liever thee ofzo..

Mijn stoppen is ook nog niet gelukt..wacht nog op de iriszorg..het lukt me wel om beperkt te drinken en een paar dagen niet..

Helaas heb ik mijn vader verteld over mijn willen stoppen..

Zijn plaatsvervangende verslaving is rehab en ziekenhuisbezoeken geworden..hij vond dat ik opgenomen moest worden.. belt nu of ik gebruikt heb..leest me wijze lessen..noemt me slap als het niet lukt.. en hij heeft nooit iets volgehouden zonder begeleiding en intensieve zorg.. iedere keer als de verslavingszorg hun pootjes terugtrekt gaat ie weer de fout in..

Ik kan het niet goed hebben dat hij mij nou zo gaat toespreken.

Ik ben hem niet...hij is mij niet.

Heb zo gruwelijk veel geduld voor m moeten hebben, hij heeft zoveel kapot gemaakt.. Zover is het bij mij gelukkig nog lang niet, en ik geloof dat ik er ook van af kan komen, maar hij is nooit een vader geweest.. Heeft alleen emoties wanneer hij onder invloed is

Ik ben best trots op mezelf hoe het tot nu toe gaat.

Ik heb een vriendin die me steunt..en wat familie die me onderuit halen.

Misschien moet ik mijn vader er niet bij betrekken..hij is te narcistisch om onderscheid te kunnen maken tussen mijn probleem en het zijne...

Geen idee waarom ik dit hier neer type...meestal krijg je toch geen reacties, maar toch ben ik even blij het te hebben opgeschreven..

Ik heb ook niet echt teruggelezen, er zal geheid van alles spelen, ik ben niet zo goed in forums en met iedereen betrokken zijn..sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change,

Wat jammer dat je vader zich zo opstelt. Waarschijnlijk met de beste bedoelingen, maar juist van hem kan je dat dan niet hebben. Alsof híj de wijsheid in pacht zou hebben ...

Wacht maar rustig op je Iriszorg. Jij bent jij, en hij is iemand anders.

Je doet het op de manier die voor jou het beste is. Mocht hij te dicht op je nek gaan zitten, dan kan je hem misschien voorzichtig vertellen dat je dat juist triggert???

Sterkte ermee en al reageert men soms niet: je wordt wel gelezen hoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi frummers

ik heb helaas geen tijd om bij te lezen

maar hoop dat het jullie net zo goed gaat als mij.

Will en Madelief, meiske en wie het nog meer goed kunnen gebruiken

wens ik heel veel kracht en hulp van boven toe,

samen met dit forum moet dat lukken toch:heart::light::sun:

en voor straks

welterusten:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...