Spring naar bijdragen

9 februari


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een heel goede middag allemaal...

Even de slinger ophangen voor Fleur, onze gekke kippebil, onze coladradrinker

:sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::)

Erik en Emma... goed dat jullie het niet doen hoor... morgen zijn jullie er blij om!

Lenie... niet gelijk wegfladderen als er even over je heen wordt gelezen meis...

Er wordt over iedereen wel eens heen gelezen... das geen onwil, dat weet je inmiddels toch wel?

Overigens... wat zijn soja aardappeltjes???

Hier vanavond: gekookte aardappeltjes, gehaktbal (vegetarisch) en tuinboontjes met kaassaus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Een heel goede middag allemaal...
Even de slinger ophangen voor Fleur, onze gekke kippebil, onze coladradrinker
:sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::)

Erik en Emma... goed dat jullie het niet doen hoor... morgen zijn jullie er blij om!

Lenie... niet gelijk wegfladderen als er even over je heen wordt gelezen meis...
Er wordt over iedereen wel eens heen gelezen... das geen onwil, dat weet je inmiddels toch wel?
Overigens... wat zijn soja aardappeltjes???

Hier vanavond: gekookte aardappeltjes, gehaktbal (vegetarisch) en tuinboontjes met kaassaus...

quote>



o nee meis...doe ik niet hoor...
ik fladder al een paar daagjes hahaha.
aardappeltjes met uitje/ knoflookje en een scheutje soja saus...dat lekker samen bakken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D:present::moon::sun::light::heart::musicnote::D

Myriam gefeliciteerd met nog een gercyclede slinger

thnx AR en jan voor het idee:D

Madelief succes morgen als je al vroeg gaat

de knop lijkt idd om meis

nu om houden

je kunt het:heart:

en Bellefleur

weer terug op honk

hoi hoi:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn dat de vlinders die fladderen Lenie:heart:????

ik fladder over de draad heen

lees af en toe wat, maar het meeste niet dus.

met handschoenen en straalkachel aan tikt het niet echt fijn,

zal blij zijn als ik de 27e weer thuis kan mailen en surfen.

Voordeel nu is dat sauna boven aanstaat en daar ga ik nu ff illegaal

op temperatuur komen en dan mijn 1e avond thuis, niks doen

of lezen/TV rommelen, want niks dat ben ik ff afgeleerd helaas,\morgen komt dochter en haar kamer heeft prioriteit nr I ben benieuwd hoe ze het vindt; ik heb er al 2 nachten

prima geslapen, dus zal wel goed zitten.

Wie het nodig heeft sterkte

wie al sterk is; deel wat met de rest:D

en hasta manana maar weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Fleurtje you're back in town :heart:

De manier waarop de discussie is losgebarsten vanochtend over het verwerken van de dood van of Bazma of wie dan ook vind ik zijn zachtst gezegd not done.

Een aantal van jullie vinden dat Will blijft hangen en zwelgt in zijn verdriet. Dus wat dan nog, so be it. Als dit forum alleen maar gaat over wat we eten vanavond of alle andere ongein, behalve adb zijn of blijven dan weet ik niet meer waar dit forum over gaat. Will geeft duidelijk zijn behoeftes weer en een aantal vinden het nodig om zijn verdriet de grond in te boren, dit is heel helpend zeer helpend ( not dus).

Vergeet niet dat Will het afgelopen jaar een heel moeilijk jaar heeft gehad net als vele andere die hier schrijven of lezen. Doch ik snap zijn verdriet en zijn manier waarop hij dingen verwerkt. Wil je dit niet lezen van Will ga dan niet kijken op facebook en scroll gewoon een eind verder. Dit is zijn manier om dit een plekje te geven en ook zijn adb weer te worden en dan zoveel negativiteit?¿ Schiet mij maar lek.

De een wil het zo beleven en de ander zo dus respecteer de gevoelens van een ander, zoniet ga je lekker reageren op hetgeen jezelf belangrijk vind.

Liefs Beks

Madelief XX en Will XX

Fleurtje ben blij dat je weer terug bent voor jou ook een dikke XX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...