Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 nou ik "fladder"maar weer weg...toedeloe!! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dat snap ik als geen ander, Erik. Dat stemmetje is er heus bij mij op maar ik zeg dan hardop nee, ik doe het niet. Ben juist zo trots op mijn 8 dagen en het zal heel raar zijn om hardop te praten als je alleen bent maar toch doe ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Daar heb je ook gelijk in EmmaRoos. Ik ben ook niet van plan mijn 7 dagen nu alweer weg te gooien Ik weet ook dat ik me morgen weer extra slecht, rot, schuldig en depressief ga voelen als ik nu aan dat stemmetje toegeef, dus ik doe het niet. (zojuist even hardop gezegd ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Fantastisch Erik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Een heel goede middag allemaal... Even de slinger ophangen voor Fleur, onze gekke kippebil, onze coladradrinker Erik en Emma... goed dat jullie het niet doen hoor... morgen zijn jullie er blij om! Lenie... niet gelijk wegfladderen als er even over je heen wordt gelezen meis... Er wordt over iedereen wel eens heen gelezen... das geen onwil, dat weet je inmiddels toch wel? Overigens... wat zijn soja aardappeltjes??? Hier vanavond: gekookte aardappeltjes, gehaktbal (vegetarisch) en tuinboontjes met kaassaus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Erik volhouden man. Ben een paar weken verder dan jij en dat voelt prima. Ik bedoel niet dat ik verder ben dan jij maar het nuchter zijn. Cryptotje of ander puzzeltje ter afleidng ende vermaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: YvonneEen heel goede middag allemaal... Even de slinger ophangen voor Fleur, onze gekke kippebil, onze coladradrinker Erik en Emma... goed dat jullie het niet doen hoor... morgen zijn jullie er blij om! Lenie... niet gelijk wegfladderen als er even over je heen wordt gelezen meis... Er wordt over iedereen wel eens heen gelezen... das geen onwil, dat weet je inmiddels toch wel? Overigens... wat zijn soja aardappeltjes???Hier vanavond: gekookte aardappeltjes, gehaktbal (vegetarisch) en tuinboontjes met kaassaus... quote> o nee meis...doe ik niet hoor...ik fladder al een paar daagjes hahaha.aardappeltjes met uitje/ knoflookje en een scheutje soja saus...dat lekker samen bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Myriam gefeliciteerd met nog een gercyclede slinger thnx AR en jan voor het idee:D Madelief succes morgen als je al vroeg gaat de knop lijkt idd om meis nu om houden je kunt het:heart: en Bellefleur weer terug op honk hoi hoi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Lief van jullie hoor maar ik heb vandaag juist een hele goede dag. Ik schreef het aan Erik misschien verkeerd op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dank jullie wel voor de steun Jopie, Yvonne, EmmaRoos, had ik even nodig! Nu maar even eten. meld me vanavond nog wel even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Leny, als ik over je heen ben gewalst dan spijt me dat erg. Ik vind het zelf ook nooit leuk als er een tijd niet gereageert wordt. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 nee hoor meis... ik dender juist overal doorheen... ben verliefd en hij komt vanavond weer... vandaar mijn gefladder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 zijn dat de vlinders die fladderen Lenie:heart:???? ik fladder over de draad heen lees af en toe wat, maar het meeste niet dus. met handschoenen en straalkachel aan tikt het niet echt fijn, zal blij zijn als ik de 27e weer thuis kan mailen en surfen. Voordeel nu is dat sauna boven aanstaat en daar ga ik nu ff illegaal op temperatuur komen en dan mijn 1e avond thuis, niks doen of lezen/TV rommelen, want niks dat ben ik ff afgeleerd helaas,\morgen komt dochter en haar kamer heeft prioriteit nr I ben benieuwd hoe ze het vindt; ik heb er al 2 nachten prima geslapen, dus zal wel goed zitten. Wie het nodig heeft sterkte wie al sterk is; deel wat met de rest:D en hasta manana maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 wat wil je weten Jopie?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: Leniewat wil je weten Jopie?..quote> wat voor spelletje je ga spelen vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 eummm.... ga ik even over nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: jopieom maar eens mee te beginnen inderdaad...duzzzzzzzzbrand los, lenieen hoe ziet ie eruitwat doet zijn vaderenzovoort.....quote> ik weet het allemaal..wat heb je ervoor over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 hij ziet er vanzelf lekker uit...Pa is overleden..Ma is een lieverd. en hij is een 1 of andere hoge pief in een garage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: Leniehij ziet er vanzelf lekker uit...Pa is overleden..Ma is een lieverd.en hij is een 1 of andere hoge pief in een garage.quote> oh je doet het voor het geld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ben even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: Lenieben even etenquote> toch geen knoflook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 nee snoep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Lieve allemaal, Fleurtje you're back in town De manier waarop de discussie is losgebarsten vanochtend over het verwerken van de dood van of Bazma of wie dan ook vind ik zijn zachtst gezegd not done. Een aantal van jullie vinden dat Will blijft hangen en zwelgt in zijn verdriet. Dus wat dan nog, so be it. Als dit forum alleen maar gaat over wat we eten vanavond of alle andere ongein, behalve adb zijn of blijven dan weet ik niet meer waar dit forum over gaat. Will geeft duidelijk zijn behoeftes weer en een aantal vinden het nodig om zijn verdriet de grond in te boren, dit is heel helpend zeer helpend ( not dus). Vergeet niet dat Will het afgelopen jaar een heel moeilijk jaar heeft gehad net als vele andere die hier schrijven of lezen. Doch ik snap zijn verdriet en zijn manier waarop hij dingen verwerkt. Wil je dit niet lezen van Will ga dan niet kijken op facebook en scroll gewoon een eind verder. Dit is zijn manier om dit een plekje te geven en ook zijn adb weer te worden en dan zoveel negativiteit?¿ Schiet mij maar lek. De een wil het zo beleven en de ander zo dus respecteer de gevoelens van een ander, zoniet ga je lekker reageren op hetgeen jezelf belangrijk vind. Liefs Beks Madelief XX en Will XX Fleurtje ben blij dat je weer terug bent voor jou ook een dikke XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: Lenienee snoep...quote> oh die was voor je eerdere bericht..je houd je mond.. ;-)en ja snoep wel knof... eet hij ook bijna elke dag dusss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden