SW Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 thnx Gaby, succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goeie morgen Superkanjers. Made. Misschien kun je dat vragen aan die persoon die je daar over belt. ook zal er het nodige op internet te vinden zijn als je detox intypt. Heb je wat kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Bolletje, ja tot 5 uur. Heb net mn coach aan de foon gehad, er is geen plaats vandaag. Hij zal zijn uiterste best doen zij hij. Ik ben er echt door van slag. Had zo gehoopt dat ik vandaag kon, maar helaas. Alle andere Frummels, dank voor het meeleven! Nu gaat er toch zeker een weekend overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Lieve Made. Misschien zou je al kunnen proberen om zelf wat te gaan minderen of lukt dat niet. Ja dan moet je sterk in je schoenen staan ik weet het maar met de gedachte dat het anders fout gaat moet het misschien lukken toch? Ikzelf zou het niet kunnen maar jij bent sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Madelief, het spijt me zo voor jou. Lieveke, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 mogge pfffff luikjes zijn nog niet open berekoud........ even kippen een schop geven jullie al wakker? koffie.. bla die bla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Moggeuh gij alle, tjah Madelief das toch weer vervelend he dan loop je beetje op je achterste poten. Nou hou je haaks he. Nou lekker peukie en koffie als ik weer binnekom van de kippetjes eerst buiten laten, misschien hebben ze toch weer ei gelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goedemorgen Frummels, Madelief, wat jammer dat het vandaag niet doorgaat. Héb je eindelijk de knop om........ Maar het zal dan inderdaad begin volgende week worden en zo kun je nog een weekend voorbereiden en misschien iets met je man, kinderen doen? Wel een teleurstelling he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dapact Albert SW Gaby Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Morgen Lekker weertje! Will *schop* Esperanza is vlaams? Jopie, in de windel? Hmmm...zoiets valt goed uit te buiten denk ik dan Hoe zeg je dat ook alweer. Van een nood een deugd maken Spike Ben weer in de kusjesfase..hormonen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hier is het soms ook net een theekransje. Het keuvelen is de mens eigen. Goedemorgen. Ik ga me een dagje buiten vermaken. Binnen ben ik het even zat. Doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Morninkjes Draak. Sepke legt nog niets, ook al schop ik ze lam ze doet het gewoon niet. Nou ja ze is ook al ruim 8 dus zit eigenlijk in de A.O.W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goedemorgen frummers, Fleur in da House !!! Me Like, missed you girl. Beks, zo gauw ik je mag bellen, laat me dan eens iets weten aub, heb het gevoel dat je erg pissig op me bent, wil er over praten, heel erg zelfs Vandaag ga ik me volledig herpakken, heb me gisteren volledig in de vernieling gebracht door de temesta. Ok dit moet nu stoppen. Voor Bazma RIP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: Hannah1En ik krijg weer niks.heb zo met je meegeleefd Fleur.Elke dag naar je gevraagd.Verzoeken bij tactus ingediend etc.Hele discussies gehad.Nou stank voor dank dus.quote> :D Grote lebber voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: spikezo, dit waren mijn zeldzame momentjesnu weer kiezen op elkaaren accepteren wat ik niet veranderen kanquote> :D zotte doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 @SW: wat jammer dat de AA tegenviel, ik kan me voorstellen dat het een hoge drempel is om daar binnen te stappen, en dus extra teleurstellend als het tegenvalt... Misschien kun je het nog bij een andere hulpdienst/praatgroep proberen? Wel doorzetten hoor, hulp vragen is een van de moeilijkste dingen, maar uiteindelijk vindt je vast iets wat bij je past! Voor mij de 12e dag. Vandaag zal een moeilijke dag worden. Eerst lunchen met vriendinnen, dat valt nog wel mee, heb daarna nog een afspraak dus had sowieso niet gedronken, denk ik, daarna een afspraak wat erg spannend voor me is, voel veel druk... en daarna die borrel, dat wordt het aller moeilijkste, vrijdagmiddag, net die afspraak gehad waar veel vanaf hangt en dan wéét ik gewoon dat ik zin heb in een borrel en ik gá naar een borrel en ga dan niet drinken, dat voelt gewoon zo... vreemd, maar toch ga ik het doen. Daarna nog uit eten met mijn vriend, want hij gaat het weekend weg... de rest van het weekend zal wel meevallen, ik heb het namelijk druk met rapporten schrijven, dus ga lekker niet de stad in! (voelt als een opluchting) En die borrel... Ik blijf gewoon 1 uur en maak die eetafspraak er strak achterna, drink 2x een non alcoholisch drankje en maak dan dat ik weer weg ben (dit laatste allemaal even voor mezelf hoor, om me voor te bereiden op vandaag, hoop niet dat ik jullie ermee lastig val) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Moggeuh Bollletje, nou kippen hebben hier er 2 gelegd opeens, snap nie hoe dah die dan de poepert utkriegen, zo kouw hiero Jopie wat een top verhaaltje van die haan zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goedemorgen allemaal, @madelief, jammer dat het vandaag niet kan. Sterkte! @dwab, voor mij ook de 12e dag. Vandaag zal wel lukken, zaterdag en zondag wordt moeilijk met wel-drinkend bezoek. Heb vanochtend ook al bier voor ze gekocht. Heb voor mezelf gelijk diverse vruchtensappen gekocht. Sterkte met die borrel! DAGPACT Albert SW Gaby Emmaroos Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ben er zeker van dat je er straks heel mooi uitziet Spike. Een lekkere bonbon in een mooi papiertje Moet er ook vandoor. Vind mezelf een beetje raar doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hannah, zal ik ook eens assertief zijn? Ik wil ook een knuffel, hahaha. Vandaag dag 9 wat alcohol betreft en dag 1 voor roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 DAGPACT Albert SW Gaby Emmaroos Billy-Bob Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Em:present: Knap hoor meis, ik doe het je met roken niet na. Ben wel heel erg geminderd. Van een pakje sjag vier en een halve dag naar een pakje in de 7-8 dagen. Maar hier zijn je knuffels :sun::sun::sun: Spikie dat gaat helemaal goed komen maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Das maar ff hoor. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ahaaa, dank dank, lieve Bol. Minderen is voor mij geen optie helaas dus dan maar helemaal stoppen. Gewoon proberen, stoppen met drank is veel en veel belangrijker maar ik wil het toch proberen om ook met de nicotineverslaving af te rekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nu snel douchen want ik heb om 10 uur afgesproken in de sportschool. Laterssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goeie morgen Akkie. voor jou een kleffe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden