Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Moest altijd wel om ze lachen die punkies, een vriendin van me was echte hardcore. Klein indo wijffie met een hanekam zo hoog dat ze bijna boven mijn 1meter 94 uitkwam> Ja mooi stel waren we Ook altijd klagen dat die kam plat ging LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Kweetet lieve schat, maar 1 ben niet alleen 2 ben niet meer in mooie staat 3 zou bij jou moeten slapen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 yep Jaap die LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Hey ma lach ma! Da was nie zo simpel se om die kam recht te houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 avond Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nee praat me er niet van, konden dus ook nooit op de motor weg , zou het daarom uitgegaan zijn , ach wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Was even op pb. L y Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 1 en 2 tja en 3 er zijn hier bedden genoeg dus als gge nie graag alleen nzij kom ma af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goodmorning Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 nee wat ik al schreef heb er ooit ook 1 gehad voor een avond, weg was mijn lange haar. Maar ik kon nergens normaal staan, of in auto zitten Dus vogende dagheel snel een stuk korter gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 De Rondos uit Rotterdam, das ook heel aardig. De Drummer speelt nu nog in De Kift. Ook heel aardig. Met toeters. Zo nu een beetje pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Maar leuk Jaap dat je de straks dus ook ken , was pas verbaasd ze stonden zelfs op youtube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Yah de rondo's idd die speelde vaker , ook in de de blauwe aanslag den Haag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 de kift ken ik dan weer nie leuk , waar kwam jij vandaan dan Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Straks?? Dat ga k morgen es bekijken. Voor nu ga k mijn beddeke opzoeken, zeg ma draak, hoe is jouw haar nu dan, en hoeveel jaar ben jij eigenlijk (hihi da mak eigenlijk nie vragen zeker?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Verbaas me meer dat jij het kent, jij woont toch in Drenthe? Ik woon hier nog lekker in het volle Zuid-Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Dag draakje, Tja weet het vm, zou zelsj naar rotjeknor durven rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Doe da nu ma nie, morgen beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ach joh tuurlijk mag je dat vragen joh, mijn haar nog lang, ach niet zo lang meer. wil echt nie groeien meer , ach en 48 maar nog nie kaal ;-) zo goei VM aap ik woon hier pas 2,5 jaar hoor daarvoor 25 jaar amersfoort daarvoor zo van me 17e Gouda , den Haag , Amsterdam, Leiden , Arnhem, maar kwam telkens weer in gouda terecht tot ik kompleet naar amersfoort verhuisde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Aap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Psies VM, die Willmot mear echt naar jou luisteren, nu egg nie rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 yep Draak! ik ben ook al een "oude "meid van 45 hoor!! zeg en Will, ik ga slapen maar doe geen gekke dingen he!! Dan komt ge ma naar hier en kunt ge morgen van hier nar rot... slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Maar goed, ik ging naar bed Will stap alsjeblieft nu niet een auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 LOL sorrie Jaap deze laptop zo'n %^&** vervelend bord typ alles mis en door elkaar heen, regels die verspringen of terug springen wordt er gek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou slaap allemaal lekker, zeker jij ook Will. was wel leuk om ff ouwe muziek te delen zo VM jij nog nie oud joh, snotneus Jaap jij nog goed geheugen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden