Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Oh oke, hoe dan ook wist niet dat ze zo lijnen moest. Dus dan was ze wel wat zwaar. Fijn dat ze dan al zoveel is afgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja dank je Jopie, heb je ook helemaal gelijk in maar ik dacht dat ze dit vorige week al hier vermeld had maar volgens mij is er overheen gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Oke is wel knap van haar dan. Is zo moeilijk dat lijnen, hier ook aan de m en ms soms, begreep dat dat ook haar valkuil was. Knap hoor dat te laten staan. Zal ze zo wel een andere kledinglijn kunnen aanschaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Oh oke, ja als het alleen op msn of zo staat dan moeten we er hier niet op terug komen. Maar nu we het weten vindt ik het wel goed te zeggen dat ik het knap vindt van Snoep, Ik begreep ook later pas dat zij niet voor niets snoep heet en dat dat haar valkuil was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Bij mij staat achter mijn naam ook het aantal flessen per jaar voorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Crisis Jan.....mag het niet hopen voor je hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Tja alleen het geheugen heeft een opdonder gehad, en heb gewichtstoename gehad. Maar ik ben gestopt ook met snoepen en dat is beter. Zelf ook veel afgevallen hoor, dus snoep is niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik wilde net chocolade gaan halen misschien maar beter van niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ff hello + goodbye hier alles gaat hectisch maar goed kleine tegenvallers aan reparaties grote meevallers aan mensen beter kan niet dus tot D&D weer en een fijne dag met veel zon, ook voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 jan..ik heb verleden week twee broeken aan sha gegeven die voor mijn alweer te groot waren dus ben heeeel trots op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 houd je dr een voor mij? Ik heb maar 3 winterbroeken meeverhuis en 4 flodderbroeken voor de zomer zodra je onder de 70 komt ff een gil geven:D:D:D:D:D:D:D ben er weg mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jane heel veel suc6 met alle reparaties meis. Wat zal jij er mooi bij zitten. Snoepie knap hoor om zoveel af te vallen. Ik heb nog steeds last van een lekkage van de verwarmingsketel. De afvoer van het water dat in pvc. buizen afgevoerd wordt is denk ik helemaal bevroren, het komt nu door het plafont. Dus heb ik er een elleboogje op gezet wat ik met tape passend gemaakt heb dus nu maar kijken of het verholpen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goedemiddag allen, Dagpact Albert Rosa Billy-Bob Emmaroos. Dwab, van harte gefeliciteerd:musicnote: Ben vandaag niet veel op het forum, vanalles te doen. Kom nog wel weer vandaag hoor. En die opmerking over beginnersterugvallen schoot mij ook even in het verkeerde keelgat, wat een air heeft iemand dan over zich, zelf ook ettelijke keren teruggevallen en nu afgeven op mensen die nog niet zover zijn? Belachelijk gewoon. Sommige mensen vergeten heel gemakkelijk waar ze zelf vandaan zijn gekomen. Maar goed, er is al het één en ander over gezegd maar ik wilde het nog even kwijt. Suikertje, beterschap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 och och... wat is het heerlijk buiten, nog wel koud, maar zonnetje maakt veel goed. hoe is het met jullie? nog plannen om te schaatsen? vanaf maandag dus de echte dooi en dat is het weer voorbij. mag van mij dan ook zomer worden. maak er wat van vandaag he.... tot vrolijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: ShahireSnoep, 26 kilo nog?vorige week zei je nog 32 dan zou je op je streef gewicht van 96 zittenquote> shakijk eve naar je posting op het einde van de draadvan ene paar dagen geledendit hoort niet hiermaar op msn of fbprive-informatie kan snoep zelf geven hierhet is niet netjes dat wij dat hier vermelden(hoe goed ook van snoep natuurlijk)quote> zo ik heb het gemeld dat sha mijn prive gegevens hier neerzetsha de liefde is over en uit:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 werksuh jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Is dit een grapje Snoepje of meen je dat echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ja dit meen ik echt...hoop dat ze een ban krijgt van 3 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hahahahaha, ik weet inmiddels beter:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 en weet je wat ik niet snap ik he sha in het echt gezien.....molenpaard is er niks bij ze pas mijn broeken maar ze zou wel jaloers zijn zo en nu ga ik lekker naar ikea....patat met balletjes eten en veel mayo en een ijsje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 afijn afijn.... drank en vrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: SmikkieHaha Snoep:DVreet je zo op, heerlijk veel kilo's SnoepB)En ik weeg maar 75 kilo, kan het hebben lol.quote> ik ook hoor...kinder menuutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 iemand nog iets leuks te melden? mis trouwens joris al een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 dit zijn weer van die momenten he zatermiddag zonnetje buiten drukke week gehad goed bezig geweest brrrrrr.............., maar gewoon sterk zijn en ga maar lekker eitje bakken met spek en de hele handel. ook lekker. wat een wereld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: SmikkieHaha Snoep:DVreet je zo op, heerlijk veel kilo's SnoepB)En ik weeg maar 75 kilo, kan het hebben lol.quote> ik ook hoor...kinder menuutjequote> Snoep geeft niet hoor, ik vind het gewoon knap dat je zo bezig bent met afvallen, en zoveel als je er af hebt of nog moet weet ik niet, maar wel veel sterkte meis. Sha is slank en als je ook in haar broeken past dan heb je zeker je doel bereikt hoor!Liefs xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden