Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hey Madliefje! de talenknobbel is M hij spreek, schrijft en leest vloeidend 8 talen ikke (arm dutske) ben nu bezig met mij 4de taal op alle gebieden te hanteren... Hebreeuws is niet gemakkelijk maar de aanhouder wins!... zoals ik heb gezegd ik bewonder je courage en the way you go for it!!! Wil 'k weet, heb gelezen over je verlies toch even dit verzink niet maar take a grip of life!!!! love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Oh ja, wat dat bellen betreft, dan geldt dat voor iedereen denk ik ?? Ik lees toch ook van anderen dat er eens mag gebeld worden of iets in die aard ? Ik bedoel daar helemaal niets mee. Zal het wel op een andere manier kenbaar maken hé Tina. Je kan er ook gewoon over scrollen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dankje zonnetje, ben er nu mee bezig. Het is welletjes geweest. Ben je nog steeds ver weg, of even op bezoek in Belgenlandje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ben definitief weg uit Belgenland Wil... pijnlijk te weten dat mijn dochter hier juist 2 weken heeft verbleven... hard reality / smoel op de muur ... als we zeggen ... wat was en nu is... maar toch blij je te horen/ lezen ook als mocht het in betere omstandigheden (what I read of you) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goede middag, eigenlijk heb ik geen tijd want ben druk met een schaatsfeestje. Maar ik zag Zon !!! Hey dame! Hoe gaat t? Lukt t een bikke om je daar thuis te voelen? Dikke kus iag en je weet t he, ik kom af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Toine, Heb je gisteren mijn posting nog gelezen? Ik was aan het bijlezen en reageerde daarop. Had jouw postings nog niet bereikt. Nu heb je de dag geopend en ik zie dat je lampje nog brandt, dus meteen maar gereageerd. Maak er een fijne dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 tes nogal een vlaamse aangelegenheid ierzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ma hier se, ...., gien woorde se....ons limburgse 'sshoone'!!!!! komde gij mo gerust af!!! wanneer komde?! u bed is opgedekt... en de koffe sto klair x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 ja is goed hoor lytse, dacht dat je me niet zag..... hi, hier alles goed. hoe is het met je? tsjonge tsonge amy whinehouse whitney houston wordt daar een beetje verdrietig van... zo zonde................ leven gaat verder.. nog iets leuks doen vandaag? fijne dag iedereen ga de douche in met mijn speeltjes...huh :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hallo Zonnetje, Wat leuk dat je je meldt. Dit is de eerste van je postings die ik zie, dus nog niets van je gelezen. Wat heerlijk dat je al een jaar droog staat. Wat zal het raar zijn in een totaal ander klimaat te lezen over wel of niet een Elfstedentocht en andere schaatsgekte! Ik ga weer verder lezen nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Sorry frummers, pas één blz. gelezen en ik moet alweer wat anders doen. Marc en BillyBob, ga ervoor jongens! Madelief sterkte vandaag. Esperanza: :present: voor 2 droge dagen. Het begin is er! Ook voor de anderen: hou het droog. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hey Lytse, fijn je te lezen!! en wat die Elfstedentocht betreft: ook al ben ik geen Hollandse (door en door nen Belg, tis te zeggen 'een Aantwaarpse') ik moet eerlijk toegeven : ik mis the snow, the rain... ook al bij al is het leuk om iedere dag de zon te zien maar is het niet zoals mensen die krullen hebben en zo desire to have haar zonder krullen??? the grass always seem greener on the outher side, isn't it? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 De Niwi sé, hoe is't maatje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 den Will se.... alles pico de bello, rekel... nog steeds drank- en rookvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 middag Sunshine Niets teruggelezen, niet zo een zin. Hier aan de rommel, misschien later ff langs vriendin of hangen in de zetel dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Oooooooooohhhh Wow Maar 48 jaar was ze Ff schrikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik bewonder je niwi, echt Fleurie, nu ben ik nog steeds nie langsgeweest hé Hoe is't met je lieve gezichtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Nee Will, ik heb gelezen dat jij druk aan de fles zat Dat kost je een extra dessertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Sorry lieverd, ik buit een situatie graag uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dat klinkt eigenlijk best grof van me Ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Nondeju!!!! Net op mijn lip gebeten God straft dus onmiddellijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Gek is dat hé? Bijna al die (grote) mensen zijn verslaafd. Zou dat nu komen doordat de eisen zo hoog zijn? Je moet je toch waar maken iedere keer weer. Ik kan me zo voorstellen dat je dat zo'n behoefte hebt aan ontspanning. Die verantwoording die ze hebben om het anderen naar hun zin te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Fleur... mi hier se..doar se...gien woorde xxxx nice toe see - read you dear nen dikke smakkert alien vor a oeda ge sou goet doo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Geen erg schattie, heb dit wel verdiend. Volledig herpact nu, zelf av bier terug in huis. Dat heeft me vroeger ook al eens geholpen. Temesta weg, of toch zo goed als. Volledig Baclofen nu. Heb trouwens dat boek nu van Ameisen "het einde van mijn verslaving". Hier een leuk artikel erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 zelfs men aantwaarps is non de klote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden