Gast Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik weet niet of je het weet, maar Allen Carr is voor een hele tijd geleden weer begonnen met roken. De media stond er toen vol van, maar wellicht is de beste man weer gestopt inmiddels, dat weet niet. Wat ik wel weet dat veel mensen in mijn omgeving, gestopt zijn door zijn boeken. Op mij kon hij helaas niet zoveel invloedt uitoefenen. Ik houd er niet zo van om te stoppen omdat iemand anders bepaald dat ik anders een lozer ben. Een heleboel uitdagingen geeft hij, maar ik miste de uitdaging dat je het voor jezelf doet, en niet omdat een ander dat zegt. Jeps eigenwijs, en zeer rookverslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Spud:heart: Jane, even uitpuffen en morgen weer verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Spud, Alan Carr is overleden aan longkanker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Lieve Frummers, Dank voor jullie ondersteunende reacties. Ik ga nu echt slapen. Hoopvol! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Lytse, Vrijkomen betekend dat ik ze eindelijk van de opslag thuis gehaald heb. Fijn die emotisch te voelen hè? Of de herinnering weer op je netvlies te zien afspelen door een enkele foto. We zijn nu bijna allemaal op digitaal overgestapt, maakt fotograferen makkelijker, maar ik denk dat meer dan de helft nooit meer afgedrukt wordt. We bekijken het allemaal op ons scherm, ik ben van mening dat dat veel anders is dan een echte foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Trusten Madelief:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Is ook zo Spud maar ik druk soms foto's af op mijn printer met fotopapier. En ik maak wel eens een fotoboekje bij Ziggo of Albelli. kun je op je computer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Emmaroos, Klopt, maar ik mis dat toch wel dat je je rolletje inleverd en verrast wordt. Uitprinten en versturen naar een bedrijf is toch anders. Je weet wat je krijgt omdat je het uitgekozen hebt, met die rolletjes was het nog een verrassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Vandaag ben ik 2 weken alcoholvrij, net liep ik even naar de avondwinkel en ik moest ergens aan denken en moest gewoon lachen in mezelf. Dat is lang geleden. Voel me echt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ja, dáár heb je helemaal gelijk in Spud, dat was inderdaad spannend. Maar.....wel duur want mislukte foto's moest je ook betalen, hahaha. Nu kun je deleten, wel een voordeel. Dwab, ik vind het zó goed van jou!! Super gewoon. Wat kun je dan blij worden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goed zo Dwab! Dat is een opstekertje, vind je niet? Zo zullen er nog meer komen hoor. Dan merk je ineens dat je aan het dansen bent of zo. Dingen die je lang niet gedaan hebt. De vrolijkheid komt weer terug en dat is mooi. Lieve mensen, ik ga een film kijken op TV5. Wens allen sterkte en in het bijzonder Madelief! Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Lytse helemaal goed ze is er al aardig thuis ook en heeft gister dr 2pers/bed ingewijd met dr verkering:heart: goedgekeurd:D en ik ben ook gelukkiger dan ik in jaren was. Drank speelt momenteel helemaal niet meer alleen dat al stemt me gelukkig maar dat je in nood je echte vrienden leert kennen, ook waar. Ga gauw weer op huis aan want beetje koud hier in het oude huis morgen weer ff melden Sterkte voor wie het nodig heeft Madelief succes morgen en een goeie welterusten voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosSpud, Alan Carr is overleden aan longkanker.quote> Oh dat wist ik dus niet. Vind het wel zuur voor hem, want longkanker associeerd iedereen toch wel met roken. En hij wilde echt wel mensen helpen om te stoppen, daar twijfel ik totaal niet aan. Best hard dat je dan zo uitgeschakeld wordt. :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik ga pitten, mannetje met de hamer staat naast me en ik wil hem plagen, omdat ie graag slaat. Dat wil ik voor zijn. Fijne dromen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dwab. Heel goed zeg 2 weken droog. Velen doen het je niet na geloof me. Zo net hypervriendin weer weg dus de Bol is weer uitgeput, Pfft. We hebben wel weer kalfsvlees besteld. Dat is hier bij een boer en kost e7,-- de kg. Heel veel rosbief en biefstuk. De dieren zijn niet met groeihormonen enz ingeent dus puur natuur. Heerlijk. Het is zo goedkoop omdat het gelijk van de boer naar de klant gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Oh, dat is wel fijn Bolletje dat je dat dan kunt bestellen. Fijn hoor zo zonder al die rotzooi. Spud, ik was even bezig met wat anders maar welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Bedankt voor de lieve reacties: Emmaroos, wij gaan aardig gelijk op! Truste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ja, Dwab en we blijven ervoor gaan he? Welterusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Fijne dromen Spud Juist het baclo draadje bijgewerkt. @Jeannet, die link kwam van mij, maar is niet erg hoor, zolang de boodschap maar overkomt. Heb ook jou link gevolgd ER, en tja, lees elke bijsluiter van eender welk pammetje, AD of zelfs om te stoppen met roken (champix bv), en de angst slaat je om de oren. Om nog maar te zwijgen over de nare bijwerkingen van alcohol op ons lichaam en geest Pas op, ik zeg niet dat dit een absolute must is om te kunnen stoppen, als je het kan zonder, des te beter hé, maar de meesten onder ons hervallen wel eens een keertje, of meer (op de uitzonderingen na natuurlijk). Een wonderpil bestaat niet, je zegt dat het uit jezelf moet komen, en daar heb je 100% gelijk in, maar alle hulpmiddelen zijn welkom, niet ? Als het ons ervan weerhoudt om niet te drinken en geen trek te krijgen, wel graag dan @Jan, ik las je onrust en je moeheid en dat waren nu exact dezelfde verschijnselen die ik ook had. En buiten de laatste week, (die door, laat ik zeggen, omstandigheden ) ben ik er tot hiertoe erg goed mee geweest. Nogmaals, ik spreek voor mezelf, iedereen kan anders reageren, doch heb er ondertussen al zoveel over gelezen dat ik tot de gelovers ben gaan horen, en al zou het nog maar alleen tussen mijn oren zitten, dan nog.............ik kan er alleen maar beter van worden Liefje, veel sterkte morgen, ik hoor het wel Dwab, dikke proficiat hoor, ik ga je volgen Slaap ze Jane, gauw je nieuwe huisje opknappen, hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dwab, Good for you! Je bent zo goed bezig. Hou vol hoor. Blijf alert! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Bol, Ik ben jaloers op je. Goed vlees, waar niet mee geknoeid is en dan ook nog goed te betalen! In Almere is De Kemphaan, de stadsboerderij. Zij hebben ook vlees van de stiertjes die vrij in het bos rondgelopen hebben. Heel goed, maar niet goedkoop. Dier welzijn mag voor mij wel wat kosten. Liever minder, maar dan dierwaardig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Lytse, ga goed meid, ik lees je graag Goed, ik ga voor de buis hangen, morgen nachtdienst. Voor iedereen die het kan gebruiken, heel veel uit Belgenlandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedenavond allemaal. niet veel te melden, wel dat het gelukt is me vandaag weer te herpakken en het droog te houden. Was wel een enorm depressieve dag, niet fijn. Nu nog even voor de buis en dan slapen, morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Will, Ik ben zo blij dat je je aan het herpakken bent! Zet hem op kerel, ik weet dat je het kunt. Welterusten en veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Erik, Noem dat maar niets! Je hebt het weer droog gehouden. Inderdaad was het vandaag voor velen een depressieve dag en het weer hielp ook niet mee. Maar je hebt het weer volgehouden! Lekker bankhangen en slapen en morgen weer een nieuwe dag! Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden