Spring naar bijdragen

zondag 12 februari 2012


toine

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of je het weet, maar Allen Carr is voor een hele tijd geleden weer begonnen met roken. De media stond er toen vol van, maar wellicht is de beste man weer gestopt inmiddels, dat weet niet.

Wat ik wel weet dat veel mensen in mijn omgeving, gestopt zijn door zijn boeken. Op mij kon hij helaas niet zoveel invloedt uitoefenen. Ik houd er niet zo van om te stoppen omdat iemand anders bepaald dat ik anders een lozer ben. Een heleboel uitdagingen geeft hij, maar ik miste de uitdaging dat je het voor jezelf doet, en niet omdat een ander dat zegt. :D

Jeps eigenwijs, en zeer rookverslaafd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lytse,

Vrijkomen betekend dat ik ze eindelijk van de opslag thuis gehaald heb. ;)

Fijn die emotisch te voelen hè? Of de herinnering weer op je netvlies te zien afspelen door een enkele foto.

We zijn nu bijna allemaal op digitaal overgestapt, maakt fotograferen makkelijker, maar ik denk dat meer dan de helft nooit meer afgedrukt wordt. We bekijken het allemaal op ons scherm, ik ben van mening dat dat veel anders is dan een echte foto. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,

Klopt, maar ik mis dat toch wel dat je je rolletje inleverd en verrast wordt. Uitprinten en versturen naar een bedrijf is toch anders. Je weet wat je krijgt omdat je het uitgekozen hebt, met die rolletjes was het nog een verrassing. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Dwab!

Dat is een opstekertje, vind je niet?

Zo zullen er nog meer komen hoor. Dan merk je ineens dat je aan het dansen bent of zo.

Dingen die je lang niet gedaan hebt. De vrolijkheid komt weer terug en dat is mooi.

Lieve mensen, ik ga een film kijken op TV5.

Wens allen sterkte en in het bijzonder Madelief!

Fijne avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse helemaal goed

ze is er al aardig thuis ook

en heeft gister dr 2pers/bed

ingewijd met dr verkering:heart:

goedgekeurd:D

en ik ben ook gelukkiger dan ik in jaren was.

Drank speelt momenteel helemaal niet meer

alleen dat al stemt me gelukkig

maar dat je in nood je echte vrienden leert kennen, ook waar.

Ga gauw weer op huis aan

want beetje koud hier in het oude huis

morgen weer ff melden

Sterkte voor wie het nodig heeft

Madelief succes morgen

en een goeie welterusten voor straks:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Emmaroos
Spud, Alan Carr is overleden aan longkanker.quote>


Oh dat wist ik dus niet. Vind het wel zuur voor hem, want longkanker associeerd iedereen toch wel met roken. En hij wilde echt wel mensen helpen om te stoppen, daar twijfel ik totaal niet aan. Best hard dat je dan zo uitgeschakeld wordt. :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwab. Heel goed zeg 2 weken droog. Velen doen het je niet na geloof me.:sun:

Zo net hypervriendin weer weg dus de Bol is weer uitgeput, Pfft.

We hebben wel weer kalfsvlees besteld. Dat is hier bij een boer en kost e7,-- de kg. Heel veel rosbief en biefstuk. De dieren zijn niet met groeihormonen enz ingeent dus puur natuur. Heerlijk.

Het is zo goedkoop omdat het gelijk van de boer naar de klant gaat.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dromen Spud :lips:

Juist het baclo draadje bijgewerkt.

@Jeannet, die link kwam van mij, maar is niet erg hoor, zolang de boodschap maar overkomt.

Heb ook jou link gevolgd ER, en tja, lees elke bijsluiter van eender welk pammetje, AD of zelfs om te stoppen met roken (champix bv), en de angst slaat je om de oren. Om nog maar te zwijgen over de nare bijwerkingen van alcohol op ons lichaam en geest :huh:

Pas op, ik zeg niet dat dit een absolute must is om te kunnen stoppen, als je het kan zonder, des te beter hé, maar de meesten onder ons hervallen wel eens een keertje, of meer (op de uitzonderingen na natuurlijk).

Een wonderpil bestaat niet, je zegt dat het uit jezelf moet komen, en daar heb je 100% gelijk in, maar alle hulpmiddelen zijn welkom, niet ? Als het ons ervan weerhoudt om niet te drinken en geen trek te krijgen, wel graag dan ;)

@Jan, ik las je onrust en je moeheid en dat waren nu exact dezelfde verschijnselen die ik ook had. En buiten de laatste week, (die door, laat ik zeggen, omstandigheden ;) ) ben ik er tot hiertoe erg goed mee geweest. Nogmaals, ik spreek voor mezelf, iedereen kan anders reageren, doch heb er ondertussen al zoveel over gelezen dat ik tot de gelovers ben gaan horen, en al zou het nog maar alleen tussen mijn oren zitten, dan nog.............ik kan er alleen maar beter van worden :D

Liefje, veel sterkte morgen, ik hoor het wel :heart:

Dwab, dikke proficiat hoor, ik ga je volgen ;) Slaap ze :lips:

Jane, gauw je nieuwe huisje opknappen, hup :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Ik ben jaloers op je. Goed vlees, waar niet mee geknoeid is en dan ook nog goed te betalen! In Almere is De Kemphaan, de stadsboerderij. Zij hebben ook vlees van de stiertjes die vrij in het bos rondgelopen hebben. Heel goed, maar niet goedkoop.

Dier welzijn mag voor mij wel wat kosten. Liever minder, maar dan dierwaardig!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

Noem dat maar niets! Je hebt het weer droog gehouden. Inderdaad was het vandaag voor velen een depressieve dag en het weer hielp ook niet mee. Maar je hebt het weer volgehouden!

Lekker bankhangen en slapen en morgen weer een nieuwe dag!

Welterusten,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...