lidia Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hallo ingelogden en meelezers, Ik meld even dat ik al een week terug ben en nog steeds probeer bij te lezen. Vooral om de nieuwelingen te leren kennen. Later meer. Dag Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, he, Nans.....ben er ook zo blij mee en moeilijke momenten zat hoor. Maar kan ze weerstaan. Jij ook een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Heey Lidia, je werd al gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosJa, he, Nans.....ben er ook zo blij mee en moeilijke momenten zat hoor.Maar kan ze weerstaan.Jij ook een:present:quote> Ik heb ze ook talrijk hoor, maar we gaan door, he?! Vind het wel moeilijk om daarover te praten hier, lees dus ook liever gewoon lekker met jullie mee. Scheelt toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, ik vergeet soms af en toe geheel dat dit forum er is. En verbaas me dan iedere keer weer over het aantal bekenden. Hier gaat alles goed, ik verbaas mezelf nog wel eens, gestopt met drinken toen de kindertjes 8 en 10 waren geloof ik, nou de oudste wordt 17 deze week. Tjonge jonge! En ik was op zoek naar een oud stuk forum, maar dat bestaat niet meer. Verder aan alle nieuwen en ouden maar één "wens" nl. gun jezelf het drankloze leven, niet altijd makkelijk, maar wel een stuk prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hee Jane, aan het verhuizen? Wat goed, huis verkocht en iets anders gevonden neem ik aan? Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Wat vind je moeilijk daaraan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ha Houtje, Goed van je hoor. Respect!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jopie, Ik heb even geslapen. Nu zag ik je berichtje. Ik snap het. Excuus aanvaard. Vanuit mijn optiek dan he? Ik bedoel, het kwam op het verkeerde moment binnen. En ja ik heb er met mn coach over gesproken. Het zit er nu door de kou, vol zwervers enz. Dan heb ik ook geen eigen kamer, en ik ben erg op op mezelf. Verder hoef ik geen luxe of een speciale behandeling. Mijn coach was gewoon te optimistisch. Bekkie heeft haar best voor me gedaan. Lief van haar. Dus ik moet gewoon wachten. En wachten is in dit geval moeilijk. Juist omdat ik niet mag stoppen met drinken, en dat is nu juist wat ik wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Thnx Albertina, Emmaroos en Nancy, inderdaad is slap ouwehoeren soms erg fijn! Ik blijf nog wel een tijdje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: jopietja... lekker he, verslagen, witte?BB houdt er ook zo van. quote> Jopie is stom, stommer, stomst.Dus, ozo enzo. Ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Madelief, een voordeel is wel dat je nu zoveel mogelijk kan afbouwen. Dat scheelt je weer in de detox. Hoe minder drank in je lijf hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: SWThnx Albertina, Emmaroos en Nancy, inderdaad is slap ouwehoeren soms erg fijn! Ik blijf nog wel een tijdje....quote> en dat gebeurt hier heel veel hoor...slap ouwehoerenikke niet..altijd serieus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zo is dat Albertje. Want Made; je mag dan niet ineens mogen stoppen; laveloos elke dag is toch geen must neem ik aan. 1 fles wijn is toch ook al veel? Hoeveel drink je nu nog dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Snoep, de serieuste der serieusten, ech waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Weer gewerkt, Eerlijk gezegd ben ik niet heel erg verbaasd dat je nog hier bent Madelief. Ik verbaas me wel heel erg over de gang van zaken zoals je die beschrijft. Niet dat ik je niet geloof, maar als je coach jouw een goed zou aanvoelen zou hij realistischere verwachtingen voor je moeten schetsen. Hier ben je niet mee ge- holpen. Dat vind ik naar voor je. Maar goed ik heb geen ervaring in die richting. Ik hoop het beste voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Wat zijn nu de verwachtingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoi allemaal, saaie en druilerige dag. Er komt niks uit mijn handen, voel me op de een of andere manier verlamd. Wil/moet van alles, kom tot niets. Gaat wel lukken om het droog te houden vandaag...dat dan weer wel. Verder krijgt deze dag een 3 van mij als rapportcijfer. Zo maar even eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Emmaroos, dat vind ik nu leuk om te horen, las net ook vluchtig een nieuweling die het moeilijk vond als er geen reactie kwam. Jij reageerde daar goed. Kost zo weinig en doet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: BamBamSnoep, de serieuste der serieusten, ech waar.quote> inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jaap, de verwachting is dat 'we' het niet droog houden vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik maar ik heb geen tijd. Jammerrrrrrrr. Ja, druilregen, zeikregen alsmaar weer. Geef mij maar vorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik miemel nooit, ech nie:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hier zit er ene bekant kapot te gaan van de kou, en bovendien heb ik nog erug veel last van m'n ogen dus morgen weer terug naar die lummel van een Hans. o sorrie goeie avond mensen. Made, vervelend dat het zo allemaal moet gaan. Ik kan wel zeggen het komt wel goed maar daar schiet je nu geen poeperd mee op. Zo eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden