bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: spikesmart (gevoel), psychische pijn; waarvoor eventueel smartengeld kan worden geëist)quote> Spikie mag jij mee met de trein hé? Eerste klas. als ik tenminste smartegeld krijg hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 @Bolletje jij behoort tot die uitzonderingen, heb nooit ook maar enig vermoeden gehad dat jij iemand veroordeelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Begrijp me niet verkeerd, een opname lijkt mij dus helemaal niet iets leuks. Maar het geeft wel hoop aan degenen die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 @Albertina, die valkuilen daar heb ik stokken overheen gelegd, dus daar kan ik niet meer invallen. Dit is dus een lief helpend stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik heb het gevoel dat heel wat mensen die hier nu meelezen acuut 2 flessen wijn soldaat maken. Wat een gezeur, hou nu toch eens op over Madelief. ' Het punt van jullie is nu wel duidelijk. Niet iedereen is gelijk en oordeel niet zo snel Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: bekkie@Bolletje jij behoort tot die uitzonderingen, heb nooit ook maar enig vermoeden gehad dat jij iemand veroordeeldequote> Bollie is okeeokeeheeheeBollie is okeBollie is okeeBollie is okeehee.En nu is Heintje vetrokken.Vroooooooooooom.Look at her go, wooohaaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 @BamBam, Aan het oefenen voor carnaval?¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Friezen vieren geen carnaval. Deze Friezin toch niet. Ik ben van mezelf al gek genoeg:D daar heb ik geen speciale week voor nodig. Toedelssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Het is nooit mijn bedoeling om iemand neer te sabelen, daar is niemand bij gebaat. Wel mag en kan ik delen hoe ik bepaalde dingen ervaar en dat doe ik. Ik gun Madelief het allerbeste en een ieder die van zijn drankprobleem af wil komen gun ik dat. Maar er wordt ook heel erg veel aandacht aan besteed, aan deze situatie bedoel ik dan. Dan is het zomaar mogelijk dat een ieder of in elk geval mijn persoontje zich teveel mee laat slepen. Dan is delen even teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goed mensen Asta la viesta (schrijf ik dat goed?), de mazzel, toedels en weet ik al niet meer. Deze dame gaat lekker afsluiten want ik voel de bui weer hanghu. Verwijten, verdedigen, gelijk willen halen, een ander willen gaan overtuigen dat jij en niemand anders gelijk heeft en voor ik er erg in heb zit ik dus in die bekende kluwe wol, die hoe langer hoe meer in de war gaat zitten. Daar pas ik dus voor. Geen trek. DAAAAAAAAAAAG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Suikertje, ik sla echt niks achterover. En ik hoop dat de rust een beetje weerkeert. Hakken en strakstaan is niet fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: BamBamBollie is okeeokeeheeheeBollie is okeBollie is okeeBollie is okeehee.q]Ja en met z'n allen tatataratarata. en nu een canon rechts begint en links valt neer....... ik bedoel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik heb niet het idee dat ik hak, maar voor iemand opkom die even niet in staat is om zich te verdedigen, ik vloek niet en tier niet doe alles op een nette manier. Ik ben begaan met een aantal mensen hier die schreeuwen om hulp maar het niet krijgen. Want dit herken ik van mezelf. Dan bedoel ik de hulp van buitenaf niet van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dag, lief Bolletje. Oh, en 't is Hasta la vista, baby... *Boom!* (Terminator 2) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bekkie, het is niet persoonlijk bedoeld. Het is dat er irritaties zijn naar elkaar toe en vervelende reacties en daar word ik nogal ongemakkelijk van. Er wordt ruzie gezocht en dat is absoluut geen goed idee. En ook nergens voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bekkie Zoals je het beschrijft... Dit is een forum voor mensen die het moeilijk hebben en dat willen delen. Niet om veroordeeld te worden door aandacht te vragen. Jammer hoor. Hoe is een ieder hier binnengekomen? Ga daar eens over nadenken. Lees eens bij wie is wie. Maar ik laat het maar over me heen komen. Het is idd zo dat een ieder er anders instaat. Neemt niet weg dat ik Bekkie zeer dankbaar ben. Nu ga ik mn bed in. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 @Jopie, Juist omdat ik er mijn hoofd bij heb help ik Madelief met zich niet alles aan te trekken wat hier word geschreven. Ik ben niet teleurgesteld, ik maak het niet groter dan het is. Ik hoor en voel alleen het verdriet van een lieve vriendin, die zo snel mogelijk geholpen wil worden en waar ik me dan ook voor inzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 M'n computer wordt wel héél erg traag. Ff opnieuw opstarten. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bekkie, Je bent iemand die begaan is met een ander en dat siert je! Schiet niet in de verdediging, niet nodig. En wat mij betreft hakte je idd niet. Wie de schoen past, trekke hem aan.. Maarruhhh...wat Jopie zegt: probeer het enigszins te relativeren. Het komt nu allemaal mss wat harder over dan bedoeld, dat heb je met een forum, je ziet geen gezichtsuit- drukkingen , geen gebaren etc. Dus miscommunicatie ontstaat snel. Liefs, Nans:present: ps. Made : lees mijn posting van 19. 32, ik veroordeel je niet en met mij vele anderen! Maar richt je nu op jezelf, dat is nu even belangrijker dan wie dan ook hier. Ik hoop dat je snel wat zekerheid krijgt rond die detox, want dat wachten zal idd slopend zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goeie tip Spike. Ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Madelief, Wat is dat balen joh, ook vandaag niet naar de detox. Is die behandelaar vandaag wel langsgekomen? Ik leef met je mee. Veel sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ennuhhh, ikku ook, morgen belangrijk tentamen in Amsterdan, nog ff wat doornemen...gaap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nancy, veel succes morgen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Mensen, ik ben nog niet bijgelezen, maar ga even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 avond Bijgelezen Ben weer te laat hé! Kan ik weer niet motten Niemand die dan ff roept zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden