MarQ Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goede morge , hierbij open ik een nieuwe dag draad voor een nieuwe week weet eigenlijk niet goed te beginnen maar gister avond had ik erge last van Craving ( zucht naar alcohol ) en dat overviel me zo erg dat echt op punt stond om de deur uit te gaan en bier te scoren , maar ipv heb ik de telefoon gepakt en ben rond gaan bellen om hier over te praten want zoals iedereen ( denk ik ) wel weet dat de trek maar 20 á 30 minuten duurt. maar goed , ik heb mezelf in de hand weten te houden en wil dit met jullie delen.ik sta er nog versteld van hoe je na maanden van droog staan overvallen kan worden door dit hardnekkigere en vervelende gevoel dat de verslaving met zich mee brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goede morgen Marq, Diep respect hoor, dat je gisteren voet bij stuk hebt gehouden.. Heb zo het idee dat jouw nieuwe week niet beter had kunnen beginnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 goede morgen frummels. marq yvonne pas je op als je even een peukie gaat roken, het is glad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Oeps, Marq was al weer weg, brilletje opzetten yvonne... Heb intussen koffie en thee gezet. De nieuwe week is begonnen, we gaan er weer tegenaan lui. Heb hier een leuk maar heel druk weekend achter de rug... was gisteravond ongeveer net zo moe als aan het eind van een normale vrijdag, hihi. Buiten is het +1... het sneeuwvrije pad dat ik naar het vogelhuis had gemaakt is behoorlijk glad... hou mij hart vast voor de wegen.. Als ik straks het hondje uitlaat voor alle zekerheid de ijzertjes maar onder mijn schoenen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 goeienmorgen dames als ik hier naar buiten kijk ziet het er erg glad uit in de straat maar als ik weer achter kijk...asfalt weg daar rijden ze gewoon normaal dus ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goede morgen Igor en Snoep... Hihi, heb ik Igor daarnet helemaal over het hoofd gezien... Effe: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Heb je verdiend Igor.... echt. Snoep, ik ga het maar gewoon uitproberen dus straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 HUH, tis al vijf voor half.... sorry dames, ik ga rennnen... de douche is voor mij !!!! (En don't worry, ik ben er zo weer uit hoor... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 marc grote klasse! op dit soort punten nee zeggen maakt je sterker. goedemoggie wow lekker geslapen beetje gepiekerd over van alles en nog wat, maar dat hoort erbij. zat me te bedenken dat allen stomme dingen die in mijn leven heb gedaan en waarschijnlijk ga doen geboren worden uit een stuk eenzaamheid en de gedachte dat dit nooit beter zal worden, die eenzaamheid. dit is dus voor mij het belangrijkste om wat aan te gaan doen, stap voor stap met veel geduld en doorzettingsvermogen sorry voor deze vroeg noot goedemorgen lekker geslapen? staat leuk dat brilletje yvonne sexy hoor hi, alles goed? snoep, igor, marc enz gaan we doen vandaag? ga trainen, schilderen en kokkerellen. eve krantje enz gaan er een mooie week van maken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 hier waardeloos geslapen, maar ieder nadeel heb z'n voordeel. ik heb heerlijk genoten van het snurken van knabbel en babbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Iemand ook een kommetje snert, Is nog over en aangezien het gedaan is met de kou moet ie maar snel op. Kommetje 2 a 3 minuten in de magnetron en klaar. Mag ook voor de lunch hoor, als het te zwaar voor het ontbijt is. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Genieten van Snurken. hmmm? Als je van iemand houdt is alles er mooi aan. Ik moet weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik moet ook gaan.... Voorzichtig lui, code rood!!! Pfff, zal maar heeeeeeel voorzichtig rijden... Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Dat kommetje snert bewaar ik wel voor de lunch.... Ik zit te kokhalzen van de zenuwen. En ik weet nog niet eens of ik vandaag wel terecht kan..... Nou voor iedereen die zo de weg op moeten, kijk aub erg goed uit! Kom heelhuids aan en als het niet nodig is, niet de weg op. Zit nu aan mn 2e bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen, voor de mensen die de weg op gaan, doe heel voorzichtig. Ik zie hier alles stapvoets rijden en dat ziet er niet zo velig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 hoi jaap gooi voor mij maar een kommetje in de magnetron hoor... snert altijd lekker... goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 vandaag dus naar de detox madelief? spannend en veel succes natuurlijk houd je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Toine en Sofie, ik weet nog niet zeker of het vandaag is, dat hoor ik zo... Dus ik zit met spanning te wachten op een foontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Sowhat, ik ook! Zit gespannen te wachten. Aan alle laterkomers ook een goedemorgen trouwens! Als ik weet wanneer, laat ik het jullie uiteraard weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goeie morgen kanjers:sun: Made voor jou is het nu spannend meis. Ik hoop zo dat je heel sterk en a.d.b. wordt. Het had natuurlijk veel fijner geweest als de zon had geschenen, dan ga je er toch misschien een beetje prettiger naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Trijntje Oosterhuis - That's What Friends Are For Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 lekker geslapen boll? hoe is het met je mondje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 sowhat tijd niet gezien alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 DAGPACT Albert Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Moghu Toine. Mond hier goed hoor, hij werkt nog steeds. En bij jou? heb je nu ook geen pijn meer? Poeh Akkie ik kan me voorstellen dat je daar tegenaan zit te hikken zeg, heel veel sterkte en we horen je vanavond weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden