BillyBob Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 @dwab, Mooi gedicht!! en succes met laatste loodjes van je project. Wat is het? Alleen vertellen als je dat zelf wil hoor. @aagje, Heel goed dat je de niet lege flessen heb weggegooid. Ik heb zelf vanochtend de biertjes die er nog over waren na het bezoek van afgelopen weekend weggegooid. Ik moet sterk zijn, maar er is ook nog zoiets als spek en een kat die je er niet op moet binden enzo. @josje, Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik vertel liever niet teveel hier, maar ik ga zeker een paar loonschalen omhoog wanneer ik dit afrond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 dwab, klinkt goed, helemaal reden om t af te ronden. Go for it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 ook het knopje gevonden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik ga lunchen met mn kindjes, net allemaal lekkere dingetjes gehaald. Geen drank gehaald alleen 2 biertjes voor mijn (ex)man. Tot brabbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goede middag, tssssssss, had ik toch ook een pb dat ik geen t-shirt mocht! Snik! Verder wat betreft detox en opnames, kan ik uit eigen ervaring weinig over zeggen. Maar "van horen zeggen" dan, een detox is vaak een heel nuttig en ook nodig begin van herstel. Hoe/waar dan ook. En misschien moet men dan niet te kieskeurig zijn. Als het gaat over een week zwaar leven of gezondheid die op het spel staat. Ikzelf denk de laatste tijd nogal na over het woord "droogdrinken". Ook in combinatie met dit forum. Fijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 alles goed vlaamsmeisje? zei net nog stoppen met drinken is een totale verandering van levenswijze, voor mij in ieder geval denk ook dat je een focus of passie nodig hebt voor iets of wat dan ook, anders gaat het echt niet lukken, wederom in mijn geval en mijn meningof of ik een focus heb, ja stoppen met drinken en gezond worden door training enz.. passie.., zoekende, misschien eten? vind ik niet echt een zinvolle passie, maar ja blablbalblablalbkafjblbalablabjlbal abbababhkbahkba;khlba;khlabhkhkba ga wat doen blablkbajagrglkjgajagl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 laatste tijd veel zigeunermuziek aan het luisteren met viool gitaar, snelle ritme, heerlijk... alles goed bor owow wat lekker gaat zo makkelijk he bij die lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Wel Bor, natuurlijk is het feit dat ik op een bep moment op zoek ging op internet naar info over alcoholverslaving op zich wel al iets zeggend. dat deed ik niet uit tijd verdrijf. Ik heb ook veel gehad aan dit forum. Mijn visie op alcohol is veranderd en ook mijn visie op mijn eigen drink gedrag. Maar wat wel is , is dat door hier veel te lezen/schrijven men (ik) teveel bezig blijf met "alcohol". En dat met alcohol bezig zijn (in de kop) terwijl men zelfs niet drinkt noemt men toch droogdrinken. Dat wat betreft het forum maar ook wat betreft andere dingen en droogdrinken. Ik hoop dat je het zo een beetje snapt Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 ja dat bedoel ik! je verliezen in iets... want als ik ergens voor ga is het tot het gaatje zeg maar... met eten met sporten met drinken enzzz. jezelf verliezen en het is ook nog zinvol en niet zeg maar russisch rouletten, zou mooi zijn maar ja, wat ik van mijn oma geleerd heb is dat je niet teveel moet willen, alleen zit ik af en toe te stuiteren en kan het niet kwijt. daar helpt het sporten bij, maar geeft net niet "die" voldoening. och och ben ik toch een moeilijk kereltje, maken we het allemaal nu zo moeilijk? got to have dreams baby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 dit liedje luisteren weet zeker dat je aan het einde een glimlach hebt op je gezicht vooral naar het plezier van die mensen kijken heerlijk gewoon spelen of je het eeuwige leven hebt[ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Lieve frummers, Goedemiddag allen. Nog steeds grieperig maar het wordt ook niet erger. @ Madelief: sterkte met alle ontwikkelingen, @ Sha: mijn pleegzoon heeft me gisteren gebeld. Rotte verbinding, maar hij was zo slim om zijn nieuwe nummer op het antwoordapparaat te zetten, dus na enige keren terughoren: bingo! Gelukkig toch contact gehad. We waren allemaal heel blij. Verder nog niets teruggelezen, dus daar ga ik nu mee beginnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 voor de meeting ja spelen zij, maak jij een dansje jopie, samen met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Lytse, wat fijn te horen dat jullie nog contact hebben weten te krijgen nu heb je ook meteen zijn goede nummer weer ben erg blij voor je dat het alsnog gelukt is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ja Joop, maak eens ruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Lieve Suiker, Die dromen worden echt minder. Ik heb ze ook zo erg gehad, maar het is allemaal achterstallig onderhoud in je hersenen. Die kunnen zaken niet verwrking als je teveel drank op hebt. Bij mij komt het nu alleen nog voor als ik heel veel mopeite heb me aan mijn programma te houden, zoals bijv. in de vakantie. Heb hoop dus. @ Sofie, Heb je mijn posting van gisteren nog gelezen? M.i. niks mis met alternatieve geneeswijzen, mits door een arts gegeven. Laat je goed de eventuele risico's uitleggen hoor. Mijn zicht is nu weer goed wat dat betreft (heb zware cylindrische glazen, maar dat heeft er niets mee te maken). Stoppen met alcohol is altijd goed, om wat voor reden dan ook. Zet hem op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 En ik ga ook meteen ruimte maken, fijne middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Er gaan er een paar heel goed. Marq, :present: Emmaroos, Billibob , Sofie en alle anderen: we gaan ervoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeNog steeds gekBite meJe bent een gekke lieverd.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 @ Aagje: hoe voelt een bushokje, zoiets als een lantaarnpaal? @ Jane: lekker er even uit na die verhuispartij. Was het feestje leuk? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 @ Aagje: ik ben in de internetbehandeling ook weleens gestruikeld. Analyseren waarom, met de beschrijving van de situatie, geeft meer inzicht! Ga ervoor en inderdaad het belangrijkste is: opstaan wanneer je gestruikeld bent. Veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Hallo Dwab, Iemand van het forum heeft een couplet van dit gedicht onderaan zijn/haar berichten staan. Ik ben blij dat ik nu het hele gedicht heb. Van wie is het? Misschien ook iets voor het themadraadje? Bedankt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Lytse jij beterschap. Ik hoop dat het snel weer goed is met je. Ik denk dat het ook een beetje aan de stress ligt die nare dromen. Afgelopen dagen weinig last van gehad, maar moet morgen naar advocaat en dinsdag naar rechter, dus komt allemaal dichtbij nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nu ga ik weer wat uitvoeren frummers. Ik ben nog niet bijgelezen, maar tot vanavond of zo. Ga ervoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden