bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Och en natuurlijk Billie ook. Hoe kan ik dat nu vergeten. Geweldige prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Kefir.... Mijn moeder, die ik helaas niet meer heb, heeft het jarenlang gedaan. Ik ben er zeg maar mee opgegroeid. Meer uit praktische overwegingen, ik ben een schipperskind. Dus om toch een soort yoghurt in huis te hebben, had mijn moeder diverse potten kefir. Ik vond het lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ja Bol, het is eigenlijk wel meegevallen. En dat komt denk ik ook omdat de knop om is. Als je zegt, ik mág niet meer drinken, is het veel en veel moeilijker, denk ik. Maar ik heb echt moeilijke momenten hoor. Gisteren nog. Ik was ergens zo woest om en dan dronk ik altijd om die frustraties te lijf te gaan. Nu ben ik naar bed gegaan en dat is me ook niet goed bevallen, maar heb nog geen andere manier gevonden. Marq, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Dat verdient een bloemetje Emma... :present: :present: :present: Hartstikke goed. Luitjes, Ik ga aan de slag... Fijne dag voor allen.... Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Wat is Kefir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Borretje Billy-Bob Emmaroos Madelief, wat is Kefir? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Dank je Yvon:present: Moggu, Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Bij RTLZ werd (bijna lyrisch) bekendgemaakt dat de omzet en winst van Heineken fors gestegen zijn. Tijdens mijn middelbare-schooltijd (jaren zeventig) bestond er in Tilburg een bepaald soort graffiti: "Heineken: de grootste drugspusher van Nederland." Dit geeft toch wel te denken. De alcoholproducenten/pushers gaan volgens mij toch behoorlijk subtiel en geraffineerd te werk. Bijvoorbeeld bij sommige praatprogramma's op de publieke omroepen (!) worden nogal gemakkelijk alcoholische dranken geconsumeerd (en goed in beeld gebracht). Ik vraag me af hoe zoiets mogelijk is terwijl ook in de Westerse wereld nu toch genoegzaam bekend is dat alcohol één van de gevaarlijkste harddrugs is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: jopiegoedemorgen alleneen fijne dag gewenst vandaagik hoop dat het wat rustiger ishier op t forum en in mijn koppieIn jouw koppie kan ik niet kijken, Jopie.Maar was het onrustig op het forum dan?Heb gisteren net teruggelezen, kon niks vinden.Liefs van mij.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ja Marc, dat zie je goed he, dat er alcohol gedronken wordt in praatprogramma's. Bij Pauw en Witteman wordt altijd rode wijn gedronken, valt jou dat ook op? Maar daar komt ook nog wel eens een einde aan hoor. weet je nog wel dat er stevast gerookt werd op tv? Vooral bij Theo van Gogh en meerdere programma's. Ik kijk wel eens naar Nostalgienet en als ik dat dan zie moet ik altijd lachen want dan denk ik: Ja, toen kon dat nog gewoon en had je nog niet van die zeikerts die dat niet goed vonden.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: jopiegoedemorgen alleneen fijne dag gewenst vandaagik hoop dat het wat rustiger ishier op t forum en in mijn koppiequote> moghu Joop.Wat ik zelf geleerd heb hier is, als ik merk dat ik het mee naar bed neem, toch een keuze te maken. Ga ik me nog verder verdiepen in die persoon of neem ik afstand.Die keuze moet ik maken omdat ik anders teveel spanningen mee neem. Vaak lukt het me wel, soms, net zo als gisterenavond, niet. Dan lig ik toch een tijd te malen.Oefening baart kunst. Ik voel wel dat het me makkelijker af gaat.Dat wil niet zeggen dat ik deze mensen laat vallen, maar me wel wat minder druk maak.Iedereen heeft zijn eigen tempo.Ben werken mensen tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nou en of Jopie, de zon schijnt!!! Bij jou ook? Jij woont toch ergens bij Zantvoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Dat kan ik me voorstellen Bol, zó bedoelen jullie dat. Ja, dan heb ik dat ook wel, dan lig ik in bed ook wel eens te denken aan een forumgenoot en denk dan, is dit wel verstandig? Of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 OEOEOEOEHHHH, wat ben ik jaloers!!!! Ik hou zó van de zee!! We gaan erg vaak naar Callantsoog, lekker uitwaaien of zonnen, ver weg maar heerlijk. Hier in de buurt heb je Lauwersoog, ook heerlijk hoor en ik ben ook gek op de bossen en daar heb je hier dan Drenthe voor, niet ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Morgen Ik las gisteren de posting van Mupke nog eens na en ze omschrijft voor een deel mijn frustratie de laatste tijd. Ik vond de grens altijd vaag tussen het gedrag dat eigen is aan de verslaving waar men mee kampt of gedrag eigen aan het 'karakter' van. Ik zie en lees héél mooie mensen hier. Er zijn er zelfs waar ik in eerste instantie niet kon doorlezen, die ik nu enorm bewonder. Niet altijd om hun gevecht maar om wie ze zijn. Ik heb al heel lang geleden geleerd me niet te omringen met het soort persoon dat zoals ze zeggen 'zuigt'. Hier kan ik er niet altijd buiten. Dat stoort me.. Na een tijdje wordt het moeilijk ze nog als iets menselijks te zien. Het wordt een karikatuur in je hoofd. Maar ik leer ook daar heel veel van. Namelijk zelfbeheerst zijn en meer, maar daar ben ik nog niet uit. Ieder nadeel heeft zijn voordeel Leren is moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Maar heel eerlijk?? Het liefst zei ik eens heel duidelijk hoe en wat ik van hen denk. Dus ik ben nog aan het afkoelen.. Vind ik ook niet erg, beetje lastig maar niet meer dan dat Jopie Gewoon omdat ik wel denk het te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik ben heel slim Toedels :D *whoeeeeeeeeeehahahahahahahaaaaaaaa* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nog steeds gek Bite me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Oh ja Joop? Een stadjer? Wat leuk ja. Fleur, dat begrijp ik wel en ik begrijp Mupke ook hoor, ben er al op teruggekomen, lag aan mijn onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ben ff weg, douchen-optutten-boodschapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goedemorgen, Mijn hoofd voelt aan als een bushokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 goeiemorgen frummers lekker te fietsen straks, het is nog droog hier, al ziet het er wat sombertjes uit buiten. Alle mijlpalers een bloemetje :present::present::present: en alle niet mijlpalers zijn bezig die te verdienen:present: fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik ga ook een eindje wandelen, de lege flessen weggooien:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 vandaag nieuwe poging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ook van hier een goedemorgen, En ook weinig te melden behalve dat het hier goed gaat en ik me prima best voel. Blij dat Fleurtje terug is Bij dat Mupke er was maar beetje verdrietig dat ze zegt niet veel meer te komen want hou van Mup En Jane lijkt het wat rustiger te krijgen, ook daar ben ik blij om... Heel blij dus als ik het optel... Bye lovely people, wish you all a nice day... Geen idee wat het toevoegt dat Engels maar vooruit, je doet wel eens wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden