Spring naar bijdragen

woensdag 15 februari 2012

Madelief

Aanbevolen berichten

Aaah Borrr ook alweer zolang , goed joh, hoe gaattie met je? nee s vandaag geen slingers, heel mijn voorraad sneeuwvlokbloemen is gesmolten. Pfff als ik soms lees dat andere al zo'n tijd droog staan sta ik verbaasd van al zo lang zeg. Terwijl van jezelf het maar kruipend gaat, terwijl het zolang al duurt voor mijn eigen gevoel . Ik kom hier al zolang koffie halen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen iedereen.

Marq gefeliciteerd met 8 maanden droog.

Borretje jij ook met 6 weken +.

Madelief ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt en je de juiste behandeling die geschikt is voor jou krijgt.

Voor de rest weet ik het even niet zo. Ben net wakker en ik heb voor de laatste keer geslapen denk ik na weer zulke enge dromen. bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie, heeeel goed uitkijken met dat oog hoor.

Je hebt er maar twee tenslotte.

Ik heb er geen verstand van, maar een vriendin van mij heeft vorig jaar ook van het ene op het andere moment last gekregen van die verschijnselen, is direkt opgenomen en geopereerd..

Bij twijfel toch weer naar het ziekenhuis hoor.

Sterkte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Borrie, Nou voor mij wel hoor 6 weken lijkt heel lang in mijn ogen, maar ja ik heb eigenlijk maar 1 maal geprobeerd om te stoppen/minderen. Dus nooit meegemaakt dat ik helemaal opnieuw moest beginnen ofzo. Maar langszaam gaat het, al kan een dag nog zo lang duren soms ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...