Diesel Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Aaah Borrr ook alweer zolang , goed joh, hoe gaattie met je? nee s vandaag geen slingers, heel mijn voorraad sneeuwvlokbloemen is gesmolten. Pfff als ik soms lees dat andere al zo'n tijd droog staan sta ik verbaasd van al zo lang zeg. Terwijl van jezelf het maar kruipend gaat, terwijl het zolang al duurt voor mijn eigen gevoel . Ik kom hier al zolang koffie halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Hierbij een toepasselijk liedje: Linda Ronstadt, Jackson Browne, The Eagles - Take It Easy (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Kefir, ik zal eens proeven. Zo en nu ben ik te laat. Als de rest van de dag ook zo gaat ben ik om een uur of 9 thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Good murning lui. Beetje lang uitgeslapen en verschrikkelijkt trek in een bak koffie. Zit er nog wat in de kan of zal ik even bijzetten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goedemorgen iedereen. Marq gefeliciteerd met 8 maanden droog. Borretje jij ook met 6 weken +. Madelief ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt en je de juiste behandeling die geschikt is voor jou krijgt. Voor de rest weet ik het even niet zo. Ben net wakker en ik heb voor de laatste keer geslapen denk ik na weer zulke enge dromen. bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Hm... ik kan hotmail niet openen... raar... krijg alsmaar foutmeldingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Borretje, zes weken is lang. Kan het weten. Dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ben er weer vantussen. Leuke afleiding vandaag. Xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goedemorgen allemaal Felicitaties naar een ieder die dat verdient (ivm tentamens gisteren, 6 weken droog, 3 maanden droog, 8 maanden droog etcetera)! En Sterkte! voor iedereen die dat kan gebruiken. DAGPACT Albert Lytse Marc Borretje Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Sofie, heeeel goed uitkijken met dat oog hoor. Je hebt er maar twee tenslotte. Ik heb er geen verstand van, maar een vriendin van mij heeft vorig jaar ook van het ene op het andere moment last gekregen van die verschijnselen, is direkt opgenomen en geopereerd.. Bij twijfel toch weer naar het ziekenhuis hoor. Sterkte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeBen net wakker en ik heb voor de laatste keer geslapen denk ik na weer zulke enge dromen. bahquote> Goedemorgen Suiker, heb je al enig idee hoe je dit voor elkaar gaat krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 goeie morgen lieve kanjers. Er zijn vandaag in Griekenland echte Ned. bitterballen te eten. Een hele groep Ned. komen bij elkaar. Zou Dhen. er ook naar toe gaan? Er wordt ook gedronken maar dat kan zij makkelijk afslaan. Fluitje van een cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nee Yvonne, het ging een tijdje goed, maar vannacht niet. Maar ik heb wel aardig goed geslapen en daar ben ik wel weer blij om. Denk dat het na komende dinsdag wel beter gaat, minder spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ha Borrie, Nou voor mij wel hoor 6 weken lijkt heel lang in mijn ogen, maar ja ik heb eigenlijk maar 1 maal geprobeerd om te stoppen/minderen. Dus nooit meegemaakt dat ik helemaal opnieuw moest beginnen ofzo. Maar langszaam gaat het, al kan een dag nog zo lang duren soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Moggeuh Bolll, ja stom is dat he, dan moet je soms aan mensen denken die daar wonen, zag dus ook dat stukje over bitterballen in griekenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Suiker, dat dromen gaat vast ook wel weer over, maar het is wel heel lastig he? Soms kan het ook te maken hebben met een te warm dekbed ... Ja Bol, zag de bitterballen ook, kreeg direkt trek erin:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goeie morgen Draakje. Heb jij een yoghurtplantje? Ik heb dat in het verleden ook gehad maar die is op een gegeven moment toch kassie wijlen gegaan. Vond dat toen erg jammer want dat spul is best lekker. Ga jij vandaag doen kerel? Hahaha Vonneke smikkelaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Kan me die Kefir ook nog herinnnen van heel vroeger, al wel veertig jaar geleden. Vond het heel leuk toen, maar ben het spul op een gegeven moment ook weer uit het oog verloren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goede morgen . 8 maanden droog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Goedemorgen Frummels, Ik heb gisteren de computer uitgelaten en heb me dus ook niet droog afgemeld. Wil ik bij deze nog even doen en ik zal zo nog even de dagpact doen. Vandaag 2 weken mensen, vind ik knap van mezelf, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik vind het ook heel knap van je hoor Emmaroos! Gefeliciteerd en goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Marq heel goed joh. En dan mijn allerliefste Em:present: Kanp hoor meis 14 dagen al weer. als je er op terug kijkt, is het dan een beetje mee gevallen? Goeie morgen Zoetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden