Spring naar bijdragen

donderdag 16 februari 2011

Aicha

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom Yvonne. Wat moet ik niet doen? Ik vraag iets? Ik leg uit hoe het voor mij is, wat ik voel? Ik heb gisteren en vandaag nu alweer gehoord dat ik dit niet moet doen, dat niet moet doen. Ik ben niet sterker dan dat, niet altijd.

Maar goed, stappen terug en zoals ik al schreef weet ik bij god niet welke. Het beangstigd me,

ik weet niet waar, ik weet niet hoe.

Beetje het gevoel dat ik de laatste tijd iets te vaak op mn flikker krijg en ik snap niet hoe het werkt. Niet dat jij dat doet Yvon, ik weet dat je het niet zo bedoelt.

Al meer dan vijf jaar niet drinken wil niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik weet veel, kan goed advies geven, mn ervaringen delen en toch....

Wellicht iets teveel in de slachtofferrol nu, ik ga het onderzoeken. Het gaat niet goed met me en daar moet ik iets mee. Anders krijg ik brokken. En niet dat ik ga zuipen, nee. Maar me zo rot voelen is bijna net zo erg.

Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam, wat ik bedoelde was alleen maar dat je er met de knots bovenop hamerde.

Tuurlijk mag je zeggen dat die reaktie je raakte, bedoelde alleen maar dat het ook in iets minder harder bewoordingen had gekund.

Het gaat niet goed met je, je hebt het gevoel dat je op je flikker krijgt.... dat hangt met elkaar samen.

Dingen lukken niet misschien?

Teveel hooi op je vork?

Weet je waar de oorzaak ligt, of is het zo'n kluwen geworden dat je het begin van de draad niet kunt vinden?

Zou willen dat ik een pasklaar antwoord voor je had, maar dat heb ik natuurlijk niet.

Ik heb je hier vanaf het begin ontmoet als een heel sterk mens.

Nu ben je even niet sterk, dat kan, dat mag, maar is wel hartstikke rot voor je.

Ik denk aan je... (ook al helpt dat niet)

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Will, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Sterkte de komende tijd!

Mooie woorden van Fleur!

Mijn eigen vader leeft nog, ik denk dat ik ondanks zijn leeftijd ontroostbaar zou zijn als hij zou overlijden.

Mijn moeder was al een tijd ziek toen ze overleed. Ze is een aantal jaar geleden tussen kerst en oudjaar overleden.

Tijdens de kerstdagen hebben mijn broers en ik ieder een nacht voor haar gezorgd, en dat was voor ons een hele goede manier om afscheid van haar te nemen.

Ondanks dat t 14 jaar geleden is, zie ik die nacht nog heel helder voor me.

Ik zat vanochtend in een ontzettende dip, niet veroorzaakt, maar wel getriggerd door de (in mijn ogen) rotzooi die vrouw en kinderen in de keuken en badkamer voor mij hadden achtergelaten.

Kreeg net een sms van een achternicht die me uitnodigde voor een avondje film kijken bij haar, een film die we allebei midden jaren 80 een paar keer hadden gezien en graag weer wilden zien.

Na mijn antwoordsms belde ze gelijk op, gaat het wel goed met je?

Na dat gesprek voel ik me weer een stuk beter. Ze kwam precies op t juiste moment.

Laatst vroeg iemand mij of ik nog wel kon genieten van dingen. En als ik eerlijk ben, geniet ik nog maar van heel erg weinig.

Als ik met een van mijn kinderen iets doe, maar anders nauwelijks. Maar ik kijk nu al uit naar aanstaande zondag, lekker eten, veel praten en film kijken. En vooral geen drank erbij.

Ik wens iedereen hier een hele goede en droge dag toe.

DAGPACT

Albert

Lytse

Marc

Billy-Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam
En dat bepaal jij Fleur, dat een grapje misplaatst is.
Waarom komt mijn grapje misplaatst over Fleur?

Je had me ook kunnen en mogen vragen hoe ik me voel Fleur. 'Wat rot dat je zo rot bent opgestaan BB'. Hoe is het met je? Of iets in die strekking. Had ik best fijn gevonden.

Ik vind de dood op zich een heel pijnlijk iets. Het verlies van.
Dat is alleen omdat ik zelf zo een gebeurtenis heel moeilijk kan plaatsen en dit ook zo reflecteer op een ander.
Daarom zei ik dat ik je reactie omtrent het haremgedoe misplaatst vond.
Ik bepaal dat niet voor iedereen maar enkel voor mezelf.

Ook jou wil ik wel wikkelen en zoenen, knuffelen en aaien. Gewoon omdat je zo droevig aanvoelt
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Bammie. Ik hoop dat je heel gauw weer wat rustiger in je bolletje wordt meis. Dat gevoel dat je spanning misschien in je hoofd heel erg oploopt en dat het op barsten staat, is heel akelig. Gaat het slapen nog wel goed?

Hey Drakie. Ja hoor kerel ik heb geslapen als een os. Heerlijk is dat.

Hoe gaat het nu met jouw rug? Is dat iets beter nu?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Niwi!

Als ik dit zo lees allemaal is er nogal wat geharrewar op dit forum!

Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik knijp er dus maar van tussen, ga mn dag nuttig besteden..

Konijnenhok schoonmaken, douchen, was doen, boodschappen etc...

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bolletje, Yah hoor gaat met rug vandaag onverwachts weer eens goed, is soms echt niets van te zeggen. Maar fijn dat jij goed geslapen hebt en hoe gaat het nu met je bril andere en betere kijk op de wereld nu ? ;) Tjah en heb het gevoel dat ik toch iets meer zin en energie krijg sinds ik gestopt ben met drinken of zou het het voorjaar zijn. Nou misschien dan maar het laatste hopen dan krijgt iedereen het misschien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Drakie ik het wel een andere kijk gekregen hoor. Daar zakt nu mijn broek vanaf. Maar ik weet dat alles tijdelijk is dus daar houd ik me maar aan vast.:)

Fijn joh dat het weer goed gaat met je rug. Ja je kan als je iets aan je arm hebt nog veel doen maar je rug daar hangt toch heel veel vanaf.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...