Yvonne Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Bammmmmm..... kom op meis... niet doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Waarom Yvonne. Wat moet ik niet doen? Ik vraag iets? Ik leg uit hoe het voor mij is, wat ik voel? Ik heb gisteren en vandaag nu alweer gehoord dat ik dit niet moet doen, dat niet moet doen. Ik ben niet sterker dan dat, niet altijd. Maar goed, stappen terug en zoals ik al schreef weet ik bij god niet welke. Het beangstigd me, ik weet niet waar, ik weet niet hoe. Beetje het gevoel dat ik de laatste tijd iets te vaak op mn flikker krijg en ik snap niet hoe het werkt. Niet dat jij dat doet Yvon, ik weet dat je het niet zo bedoelt. Al meer dan vijf jaar niet drinken wil niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik weet veel, kan goed advies geven, mn ervaringen delen en toch.... Wellicht iets teveel in de slachtofferrol nu, ik ga het onderzoeken. Het gaat niet goed met me en daar moet ik iets mee. Anders krijg ik brokken. En niet dat ik ga zuipen, nee. Maar me zo rot voelen is bijna net zo erg. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Mogge lieve Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Lieve Will. Gecondoleeerd met je vader kerel. God wat vreselijk allemaal, eerst Basma en nu je vader. Wat wil ik je graag heel erg veel sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Bam, wat ik bedoelde was alleen maar dat je er met de knots bovenop hamerde. Tuurlijk mag je zeggen dat die reaktie je raakte, bedoelde alleen maar dat het ook in iets minder harder bewoordingen had gekund. Het gaat niet goed met je, je hebt het gevoel dat je op je flikker krijgt.... dat hangt met elkaar samen. Dingen lukken niet misschien? Teveel hooi op je vork? Weet je waar de oorzaak ligt, of is het zo'n kluwen geworden dat je het begin van de draad niet kunt vinden? Zou willen dat ik een pasklaar antwoord voor je had, maar dat heb ik natuurlijk niet. Ik heb je hier vanaf het begin ontmoet als een heel sterk mens. Nu ben je even niet sterk, dat kan, dat mag, maar is wel hartstikke rot voor je. Ik denk aan je... (ook al helpt dat niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 moggeuh "tante" Bolll, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedenmorgen allemaal, Will, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Sterkte de komende tijd! Mooie woorden van Fleur! Mijn eigen vader leeft nog, ik denk dat ik ondanks zijn leeftijd ontroostbaar zou zijn als hij zou overlijden. Mijn moeder was al een tijd ziek toen ze overleed. Ze is een aantal jaar geleden tussen kerst en oudjaar overleden. Tijdens de kerstdagen hebben mijn broers en ik ieder een nacht voor haar gezorgd, en dat was voor ons een hele goede manier om afscheid van haar te nemen. Ondanks dat t 14 jaar geleden is, zie ik die nacht nog heel helder voor me. Ik zat vanochtend in een ontzettende dip, niet veroorzaakt, maar wel getriggerd door de (in mijn ogen) rotzooi die vrouw en kinderen in de keuken en badkamer voor mij hadden achtergelaten. Kreeg net een sms van een achternicht die me uitnodigde voor een avondje film kijken bij haar, een film die we allebei midden jaren 80 een paar keer hadden gezien en graag weer wilden zien. Na mijn antwoordsms belde ze gelijk op, gaat het wel goed met je? Na dat gesprek voel ik me weer een stuk beter. Ze kwam precies op t juiste moment. Laatst vroeg iemand mij of ik nog wel kon genieten van dingen. En als ik eerlijk ben, geniet ik nog maar van heel erg weinig. Als ik met een van mijn kinderen iets doe, maar anders nauwelijks. Maar ik kijk nu al uit naar aanstaande zondag, lekker eten, veel praten en film kijken. En vooral geen drank erbij. Ik wens iedereen hier een hele goede en droge dag toe. DAGPACT Albert Lytse Marc Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen allen. Allereerst Will, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Wat erg zeg en wat is dat vlug gegaan. Bambam, jammer dat je je zo rot voelt, meid. Je bent in mijn gedachten. Jan, gefeliciteerd met je 10 maanden. Zo, nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: YvonneBam, wat ik bedoelde was alleen maar dat je er met de knots bovenop hamerde. BB: Ik??? Tssssssssssss.Bedankt Yvonne:present: En omdat de lichaamstaal ontbreekt, dit roosje meen ik oprecht lezers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen, Will gecondoleerd. Heb ervaren dat de steun die je als broer en zus aan elkaar kunt geven erg belangrijk is als je ouders heen gaan. Heb jij nog familie waar je op terug kunt vallen Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 BillyBob, mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen iedereen, Zoals met mezelf afgesproken, meld ik me. Gisteren droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 geweldig Aagje.... en vandaag pakken we de 1e niet he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: BamBamEn dat bepaal jij Fleur, dat een grapje misplaatst is.Waarom komt mijn grapje misplaatst over Fleur?Je had me ook kunnen en mogen vragen hoe ik me voel Fleur. 'Wat rot dat je zo rot bent opgestaan BB'. Hoe is het met je? Of iets in die strekking. Had ik best fijn gevonden.Ik vind de dood op zich een heel pijnlijk iets. Het verlies van.Dat is alleen omdat ik zelf zo een gebeurtenis heel moeilijk kan plaatsen en dit ook zo reflecteer op een ander. Daarom zei ik dat ik je reactie omtrent het haremgedoe misplaatst vond.Ik bepaal dat niet voor iedereen maar enkel voor mezelf.Ook jou wil ik wel wikkelen en zoenen, knuffelen en aaien. Gewoon omdat je zo droevig aanvoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 BamBam dank je. En sterkte. Ik merk thuis dat wat ik ook zeg, het niet goed overkomt, en heel vaak tot spanning of ruzie leidt. Daar baal ik ontzettend van, maar voorlopig weet ik niet hoe het komt en hoe ik het kan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goeie morgen lieve Bammie. Ik hoop dat je heel gauw weer wat rustiger in je bolletje wordt meis. Dat gevoel dat je spanning misschien in je hoofd heel erg oploopt en dat het op barsten staat, is heel akelig. Gaat het slapen nog wel goed? Hey Drakie. Ja hoor kerel ik heb geslapen als een os. Heerlijk is dat. Hoe gaat het nu met jouw rug? Is dat iets beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Bedankt Fleurtje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Misschien komen nu de opgekropte gevoelens eruit Billie? Het moet toch een keer geventileerd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will gecondoleerd met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik heb verder nog niks gelezen. Kom net van de advocaat. Ik weet eigenlijk niet of in moet lachen of huilen vanwege wat ik te horen kreeg, voorlopig lach ik er om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Wil gecondoleerd! Zoals ik begrijp is het heel plotseling, en ik weet uit ervaring dat de waarheid nog niet tot je door zal dringen. Sterkte met het verwerken hiervan. Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Dankjewel Niwi! Als ik dit zo lees allemaal is er nogal wat geharrewar op dit forum! Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik knijp er dus maar van tussen, ga mn dag nuttig besteden.. Konijnenhok schoonmaken, douchen, was doen, boodschappen etc... Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ha Bolletje, Yah hoor gaat met rug vandaag onverwachts weer eens goed, is soms echt niets van te zeggen. Maar fijn dat jij goed geslapen hebt en hoe gaat het nu met je bril andere en betere kijk op de wereld nu ? Tjah en heb het gevoel dat ik toch iets meer zin en energie krijg sinds ik gestopt ben met drinken of zou het het voorjaar zijn. Nou misschien dan maar het laatste hopen dan krijgt iedereen het misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 hahaha Drakie ik het wel een andere kijk gekregen hoor. Daar zakt nu mijn broek vanaf. Maar ik weet dat alles tijdelijk is dus daar houd ik me maar aan vast. Fijn joh dat het weer goed gaat met je rug. Ja je kan als je iets aan je arm hebt nog veel doen maar je rug daar hangt toch heel veel vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden