Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 februari

Jaap

Aanbevolen berichten

Gelukkig Em:present: dat het mee gevallen is. Ja een fijne tandarts is het halve werk:)

Basia, ik zou nog ff wachten. Het is me ontgaan of je vandaag wel of niet gedronken hebt maar ik geloof dat je inderdaad 24 uur moet wachten. Heb je al ooit eerder refu geslikt?

We hebben ook een refudraadje waar je iedere x als je een refu genomen hebt, dit ff daar meld. Maar goed dat je nu hier bent, we trekken je er wel doorheen.

Ja er bestaat ook iets tegen de trek. Baclofen heet dat spul, maar op de eerste plaats moet die kracht helemaal van jezelf komen anders haalt het helemaal niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, bedankt, ik ga refusal morgen ochtend innemen, ik moet eerlijk zijn,kan ik niet wachten zo genoeg heb ik dit keer! Vroeger had ik altijd spijt dit keer ben ik boos dat ik mijn dag verpest heb. de hele dag in bed, dat is al lang niet gebeurt. Zonde , morgen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie motivatie Basia. Soms kan het zijn dat je je wat minder sterk voelt, soms kan het zijn dat je een x struikelt maar probeer altijd hier te komen en weer op te staan. Dan gaat het je zeker lukken hoor. Ga je je morgen ook gelijk op het refudraadje melden of vind je dat nog te vroeg, o ja deze :present::present::present::present::present::present::present: zijn voor jou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjeempie, wat is het hier toch rustig

Mijn idee van hachee staat lekker te pruttelen, de snotdoekjes zijn weer van de tafels -om plaats te maken voor nieuwe- en het gaat eigenlijk wel lekker met mij.

Ik heb gelukkig niet het gevoel van "bijna weekend, ik moet los " de laatste paar weken waren het vreemd genoeg juist de weekenden dat ik niet dronk.

naar de kroeg gaan vond ik toch al niet meer echt leuk, en mijn vriendinnetje (Platonisch) drinkt alleen als ze uitgaat..

De vorige keer dat ik stopte met drinken was ik een kroegtijger..kroegleeuwin?? en moest enorm wennen aan het niet meer naar de kroeg gaan..naar de mensen die je toch al niet zien staan

buiten het zuipen om en alleen om je geven wanneer ze tig bier achter de kiezen hebben.

Ik voel me sinds het eerst sinds tijden trots op mezelf.

Ik drink niet meer, heb een punt gezet achter een relatie die geen toekomst voor me had..denk dat ik met mijn vriend (ex) het ook niet had volgehouden 6 dagen niet te drinken..

Ik denk weer aan mezelf.. en word weer wat meer mens ipv een lichaam met een onderdrukte ziel erin.

Ben er nog lang niet hoor, maar het voelt goed zo op dit moment

En Gewone Erik..weekendje zonder alcohol kunnen soms best langdradig aanvoelen.. ik verveel me altijd best..maar goed, dat was met alcohol ook al haha

Oh ja; Welkom Basia :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Bollie, je ziet ook alles hé ? ;):heart:

Vandaag beetje beter dan gisteren. Ik heb één echte zus en één stiefzus, beiden liggen heel nauw aan mijn hart en we steunen elkaar enorm. Ook mijn vriendinnen (tja) en vrienden staan allemaal klaar voor mij. Het medeleven en de moeite die sommige doen is enorm hartverwarmend, alsook dit forum en fb !!

@Hannah, ik ben niet boos meer, alleen verdrietig. Ik ben het nog steeds niet eens met wat er die dag allemaal geschreven is, maar dat valt in het niet met wat ik nu voel. Ik heb jou ook nooit akelig gevonden, tot die dag misschien, maar dat is nu ook voorbij. Hoop alleen dat ik en anderen op een beetje meer begrip kunnen kijken.

Tja en voor de rest.......dinsdag is de crematie in zeer besloten gezelschap, één van zijn laatste wensen. Het was een hele lijst en we proberen om er zo goed als kan in tegemoet te komen. Ik ben hem vandaag nog eens gaan begroeten, want ik had al vernomen dat hij er nu veel vrediger en gelukkiger uitzag dan die nacht in het hospitaal. Ik heb er geen spijt van. Ook had hij een cd gemaakt die we moeten afspelen tijden de ceremonie. Hij was er al mee bezig van 2003 !! Zo mooi en pakkend voor ieder van ons.

Onvoorstelbaar gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Basia,

Ga ervoor. Zet de knop om en verander vanaf vandaag, of morgenochtend, de rest van je leven. Iedereen op het forum steunt je. We weten allemaal wat je nu doormaakt. Als je het een dag droog gehouden hebt, ben je zo trots op jezelf. Zet alles op alles meis.

Veel succes en doorzettingsvermogen,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar ff lekker liggen Lytse, want een dag met zo'n klein manneke kan heel leuk maar erg vermoeiend zijn.:sun:

Basia gaat het nog een beetje?

Weet dat de eerste dagen heel moeilijk kunnen zijn maar dat het dan wat makkelijker voor je wordt. Probeer je daar maar aan vast te houden, het wordt alleen maar beter.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom even heel kort een b'richtje. 'k heb de laatste tijd niet veel te melden. 'k ben moe, lusteloos, en slaap zoveel moog'lijk als 'k niets te doen heb. Ook nú ga 'k naar bed. Met een Diazpammetje gaat dat wel. Heel veel sterkte aan Will g'wenst. Je hebt 't nu 't moeilijkst van ons allemaal hier op 't forum. 'k ga nu echt naar bed. 't spijt me. 'k heb verder niets aanmoedigend te zeggen. Levenslust, waar zijt gij?

Truste allen.

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nog even kort voor het laatst vanavond.

Heb het droog gehouden, ondanks weekend-Pavlov-reacties. Dus blij.

Nu even film kijken met de kids.

@Bolletje: nog bedankt voor je :present:

@Will: goed om te lezen dat jij je staande weet te houden in deze moeilijke tijden. Sterkte de komende tijd!

En voor alle anderen fijne avond nog en welterusten voor straks natuurlijk!

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...