Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ze zijn online nu, misschien willen ze wel even reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Whahaaaaaaaaaahaha, Igor, jij ziet ook alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Heb de vraag geplaatst bij "vraag het de hulpverlener". Dan weten we meer. Tactive zal misschien niet gelijk antwoorden, maar dat hoeft ook niet. Ik heb nog ff de tijd hoor. Als anderen nu ook nog iets over dit onderwerp willen weten kan je het gelijk daaronder plaatsen, als je zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 ER wedden dat je je over de wang veegde :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Originally posted by: igorBollie misschien kun je dat vast vragen bij tactive, dat voorkomt erger straks.quote> Ik denk dat dat heel verstandig is... vragen of ze je via de mail antwoord kunnen geven... heb je in ieder geval hun mailadres en kun je ingeval je niet meer kunt inloggen op die manier met ze in contact komen. Tenzij je al een keer een tikkie via de mail hebt gehad, dan héb je dat mailadres van ze al Emma toch... is het de glazenwasser niet dan wel de schoosteenveger.... maar ja, dat laat inderdaad zijn sporen na;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedenmorgen:rose: DAGPACT Albert Billy-Bob Emmaroos Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 ik zie Will. hoe gaat ie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ja, nogal Yvonne, de glazenwasser is tenminste schoon:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen Rosa. En Will, ook goedemorgen, lukt het allemaalm een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hey goeie morgen Rekel. Een beetje geslapen kerel? Zijn er vandaag weer wat mensen bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Igor;) Vanmiddag moet ik naar de tandarts, brrrrrr, ben er erg lang niet geweest maar ik krijg gelukkig een andere tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goede morgen Rosa... En ook goedemorgen voor borretje, jan, Josje, Marc, niwi en wil. Tijd om koffie bij te zetten denk ik. Wil, beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Tandarts.. pff, zie ik ook altijd zo tegen op. Gelukkig doen ze tegenwoordig niet echt meer iets bij de controle... moet er een afspraak voor worden gemaakt, is natuurlijk uitstellen van.. maar vind dat toch telkens weer een prettig idee, domme ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Diesel ook weer wakker zie ik?? good murning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 vier op een rij.... dan kreeg je toch appeltaart he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 goedemorgen latertje... appeltaart?? hmmmm ga trainen fijne dag blablbalab toine:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Das kort maar krachtig Toine Eerst trainen he, en dan die appeltaart... Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Originally posted by: Yvonnevier op een rij.... dan kreeg je toch appeltaart he??? quote> Nee nee stinkerdje dan moet je appeltaart geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 met slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Oeps... Nah, is eigenlijk ook geen probleem, heb er nog eentje in de vriezer staan. Geef me een kwartiertje en dan issie wel te eten, heb alleen geen slagroom erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Dat heb ik nog wel, twee bussen slagroom nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Dames, Hoe denken jullie over een ouderwetse melkboer; die laat zeker geen sporen na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 marc ben jij zeker melkboer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Originally posted by: Yvonne. Geef me een kwartiertje en dan issie wel te eten, heb alleen geen slagroom erbij...quote> En anders neem ik het wel mee hoor. Moet toch nog ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Originally posted by: Marcdie laat zeker geen sporen na.quote> Nou daar kun je ook dik van worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden