Jaap Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen, Het motto van vandaag is Vandaag ben ik de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen, hahaha, Jaap. Ik ook, over mezelf. Een fijne dag allemaal en houdt het zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 goede morgen frummels. en waar is de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Jaap, Mooi motto van de dag, Vandaag ben ik de baas. Ga ik me proberen aan te houden. Marc, Mooi nummer! Igor, Ik heb koffie, wat wil je er in? Zie dat je alweer weg bent. Dan de volgende keer. Sofie, Succes bij het gesprek straks. DAGPACT Albert Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen, Goed gevonden Jaap, die slogan. Wat is het stil op het forum. En Jeannet een ban??? Ik ga haar vandaag een kaartje sturen, heb haar adres ivm het boek wat ik haar opgestuurd had. En Sofie, veel succes met het moeilkijke gesprek vandaag. DAGPACT Albert Billy-Bob Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goeie morgen lieve mensen. Iedereen goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Morgen Ik las het net Jeannet een ban???????????? Hallllooooooooooooooooo??? Vanwaar komt dit nu weer? Ik heb niets gelezen, van haar dan toch, dat zo lelijk was of nog maar enigzins lelijk zou kunnen zijn dat ze een ban verdient. Gooi er dan nog maar een aantal af zou ik zeggen! Wat is er mis met Tactive? Zijn knikkers verloren ofzo? Ik denk dat een ban onderschat wordt. Het heeft een serieuze inpact. Om er dan zo, heel selectief, mee te zwaaien vind ik totaal onproffessioneel. En selectief is het. Bah!! Jeannet, hou je recht hé! Laat je niet kisten hoor.. Hier wordt ik dus echt heel pissed om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik ben er terug vandoor want god sta me bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Mogge allemaal. Heeft misschien te maken met haar nieuwe profiel, daar was iets in mis gegaan. Met dubbel profielen zijn hier op het forum al hele nare dingen gebeurd vandaar dat Tactive daar scherp op is. Helaas pindakaas voor degene die het niet expres doen. Daar is Jeanet er 1 van. Dit denk ik dus he... Ik weet niet zeker of het zo is. In ieder geval allemaal een hele fijne vrijdag. Laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Dag dag Fleurie en Witje. Werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goede morgen frummers, Pfff, nog even wakker worden. Wat heb ik geslapen.. Ik las ook net van de ban, en het kan inderdaad bijna niet anders dan dat het met haar nieuwe naam te maken heeft. Jammer dat er op die manier op wordt gereageerd, dit heeft niets te maken met oneigenlijk gebruik, maar meer met technische probleempjes. Het zou charmanter zijn geweest als ze haar oude naam hadden vervangen door haar nieuwe en de nieuwe account hadden geblokt toch? Ik ga eerst maar een grote pot koffie zetten, weet niet waar Billy dat spul heeft verstopt en hij is ook al weer weg:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 billy ik was er nog wel hoor ik hoef alleen maar een stuk appeltaart met slagroom bij de koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen, heeft Jeannette niet een nieuw account en accountnaam? Oeps begrijp dat ze daarom mogelijk een ban heeft. Raar zo. Snap het niet!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Originally posted by: witteMogge allemaal.Heeft misschien te maken met haar nieuwe profiel,daar was iets in mis gegaan.Met dubbel profielen zijn hier op het forum al hele nare dingen gebeurd vandaar dat Tactive daar scherp op is.quote> fijn dat je het even uitlegde witje, dat voorkomt hoop ik een hoop ergenis en boze mailtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Appeltaart??? nu al Igor? Dakannie hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 ik moet nog ontbijten yvonne, en och een puntje appeltaart daar is toch niets mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen allemaal:present: Heb nog niet veel te vertellen, het is nog vroegB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Maar heu...... Kolibrie heeft aangegeven op haar draad dat zij ook twee accouts had. Dit in verband met het wisselen van een andere provider. Ik krijg dadelijk ook een andere provider. Kan ik dan ook niet meer inloggen met m'n eigen naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 En die grote klodder slagroom dan Igor??? Das minstens drie uur hard sporten om dat weer weg te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ikke ook Igie. Lust dat wel hoor. Graag met heeeeeel veel slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ja, Witte, ik denk ook dat het daar mee te maken heeft en inderdaad jammer dat dat zo opgelost wordt. Ik had net de schoorstreenveger hier, was helemaal vergeten dat hij kwam. Zat ook gezellig even met mij aan de koffie, toch leuk. Ja hoor Bollie, redelijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 maar ik deel met m'n marmotjes yvonne. Bollie misschien kun je dat vast vragen bij tactive, dat voorkomt erger straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 ER haal je even die zwarte veeg van je wang, anders heb je straks hommeles met je man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden